به آدما سخت نگیرید.
خیلیا ظرفیت ی رابطه ی سالم و جدی رو ندارن ؛
باید همیشه هولکی و دم دستی بمونن ؛)
ما همیشه غمگینیم
همیشه عصبانی
همیشه واسمون یه چیزی سرجاش نیست
همیشه یه مشکلی هست
همیشه قفسه سینه هامون سنگینه
همیشه گلومون پر از بغضه
همیشه سرشار از خشم و نفرتیم
حقیقتش اینه که ما حالمون خوب نیست؛)
بعضی وقتا فکر میکنم همه ی احساساتی که لازمه رو تجربه کردمو از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت .
هرچی هست فقط یه نسخه ضعیف تر از احساساتیه که قبلا داشتم ؛
بخاطر همینه که دیگه چیزی نمیتونه تحت تاثیر قرارم بده .