eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
________________
اگه تواناییِ نگه‌داشتنِ بغضمو داشتم دنیا قطعا جایِ قشنگ تری میشد .
به آدما سخت نگیرید. خیلیا ظرفیت ی رابطه ی سالم و جدی رو ندارن ؛ باید همیشه هولکی و دم دستی بمونن ؛)
آندیا!
_____________
دلی که پیش تو ره یافت باز پس نرود هوا گرفته عشق از پی هوس نرود
دنبال کسی باش که دنبال تو باشد؛ اینگونه اگر نیست دنبال خودت باش؛
‏ما همیشه غمگینیم همیشه عصبانی همیشه واسمون یه چیزی سرجاش نیست همیشه یه مشکلی هست همیشه قفسه سینه هامون سنگینه همیشه گلومون پر از بغضه همیشه سرشار از خشم و نفرتیم حقیقتش اینه که ما حالمون خوب نیست؛)
بعضی وقتا فکر میکنم همه ی احساساتی که لازمه رو تجربه کردمو از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت . هرچی هست فقط یه نسخه ضعیف تر از احساساتیه که قبلا داشتم ؛ بخاطر همینه که دیگه چیزی نمیتونه تحت تاثیر قرارم بده .
ولی کاش یکی بیاد تموم شاپ سیوامو واسم بخره؛
برای کشتن کسی که تو دلت زندست، باید روزی هزار بار بمیری:)