eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی اوقات اونقدر غمگین و مچاله میشم که حقیقتا دله خودمم واسه خودم میسوزه.
من خیلی وقته یاد گرفتم تو ذهنم با آدما زندگی کنم.‌ با کسایی که نیستن؛ با کسایی که نبودن و کسایی که قرار نیست هیچوقت باشن؛ سناریو میچینم تو ذهنم. باهاشون میرم قدم میزنم، قهوه میخورم و حتی هودیم رو ست میکنم؛ ولی تو واقعیت حتی نگاشونم نمیکنم.
هدایت شده از فی‌البداهه‌ی‌من :)
دل که تنگ است کجا باید رفت ؟ - 20 نمره -
آندیا!
دل که تنگ است کجا باید رفت ؟ - 20 نمره -
دل که تنگ است به خواب باید رفت غافل از حال دل و عقل به خواب باید رفت.
من دقيقا به همونجایی رسيدم كه نه ديگه كسيو ميتونم تحمل كنم، نه چيزی برام هيجان انگيزه، نه حوصله كسيو دارم، نه حتی وقتشو.
مبتلا شدم به بی‌ خیالی . بی‌‌خیالیِ مسموم . انگاری همه‌ چیز بی‌ ارزش شده باشه ، کمرنگ شده باشه .. برایِ چیزی ذوق نمی‌کنم ، برایِ چیزی تلاش نمی‌کنم و برنامه‌ای ندارم تا وقتی به اون عمل نکردم خودمو بابتش سرزنش نکنم . انگاری به آخر همه چیز رسیده باشم ؛ به انتهایِ دنیا
ولی وقتایی که گریت میگیره و همزمان درد معدت شروع میشه.
__________
خیانت که فقط این نیست که به کسی خیانت کنی ، گاهی وقتا بزرگترین خیانت به خودتون میکنین ، دقیقا همونجا که بخاطر کوچیکترین چیزها ، بخاطر آدما اشکتون درمیاد و زندگیتون قشنگیاشو از دست میده . و جالب اینجاست همون شخص حتی براتون وقت نمیزاره تا با چارتا کلمه آرومتون کنه ، بهتون توجه کنه و شما رو با دنیایی از حال بد و پوچی ول میکنه .
سوال اینجاست که آیا اون شخصی که دلتنگش میشیم به اندازه ی ما دلتنگمون میشه؟ به اندازه ی ما بهمون فکر میکنه؟ اهمیت داره واسش اصلا؟