eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی وقتایی که گریت میگیره و همزمان درد معدت شروع میشه.
__________
خیانت که فقط این نیست که به کسی خیانت کنی ، گاهی وقتا بزرگترین خیانت به خودتون میکنین ، دقیقا همونجا که بخاطر کوچیکترین چیزها ، بخاطر آدما اشکتون درمیاد و زندگیتون قشنگیاشو از دست میده . و جالب اینجاست همون شخص حتی براتون وقت نمیزاره تا با چارتا کلمه آرومتون کنه ، بهتون توجه کنه و شما رو با دنیایی از حال بد و پوچی ول میکنه .
سوال اینجاست که آیا اون شخصی که دلتنگش میشیم به اندازه ی ما دلتنگمون میشه؟ به اندازه ی ما بهمون فکر میکنه؟ اهمیت داره واسش اصلا؟
یکی از غم انگیز ترین بخش های زندگی موقعیه که ، مجبور میشی با کسی خداحافظی کنی که دلت میخواست کل زندگیتو باهاش بگذرونی.
دیگه خیلی وقته نمیتونم ادمارو تحمل کنم. نمیتونم وایسم و صبر کنم تا بهم ثابت بشه که شاید این یکی فرق داشته باشه با بقیه. فقط به تهش فکر میکنم اینکه من یه آدم خسته کننده ام. و خب اون طرف مقابلم هرچقدرم خوب باشه خسته میشه و میره ؛ و من میمونمو قلبی که برای ریزش آوار بعدی جا نداره .
زمان می‌گذرد خاطرات محو می‌شوند احساسات تغییر می‌کنند آدم‌ها می‌روند ولی قلب هیچوقت فراموش نمی‌کند...
از ی جایی به بعد به خودت میایی میبینی همه ی تلاش کردنات واسه هیچی بوده، واسه ی آدم بی ارزش و بدرد نخور که هیچوقت قدرتو ندونست، و برعکس تو هرکاری از دستش برمیومد واسه بدتر شدن رابطه کرد تا از چشم بیوفته...
زندگی صحنه ی یک جنگ سراسر درد است انتظار شب رویایی و دلخواه نکش!
تهش که قراره بمیریم پس بیا نترسیم به تهِ هیچی فکر نکنیم بیا ریسک کنیم، بدوییم، وقتی ناراحتیم گریه کنیم، قهقه بزنیم، موزیکامونو گوش بدیم،  جریمه بشیم، بخوریم زمین، زیر بارون خیس بشیم، شب گردی کنیم، تو خیابونا بدوییم، بخندیم. بیا تا هستیم دیوونگی کنیم و نترسیم.
بهم گفت:چرا شب‌ها نمیخوابی؟! چیزی نگفتم دوباره پرسید:چرا از خوابیدن میترسی ؟چرا فرار میکنی؟ این دفعه تو چشماش نگاه کردم و بهش گفتم:تو خواب چیزایی رو میبینم که تو واقعیت زندگیم نیستن و این منو اذیت میکنه نمیدونم چرا بعد اون شب دیگه حتی خودشم نمیخوابید..!