eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه درونمون آشوب میشه بابت مرور خاطرات اون لحظه هایی که نا آشوب بودیم.
از هر دید نگاه می‌کنم واقعا یه جسم و یه روح و یه مغز کششِ هضمِ این حجم بدبختیو ندارن.
اگه روز آخر زندگیم نتونم ببینمت و بمیرم چی؟
و در آخر تبدیل به کسی میشیم که ازش متنفر بودیم.
امیدوارم اونی که پی ام میده با اونی که دوست دارین پی ام بده یکی باشه
18 تا بدین اینطرف حله ؛
خاطرات ما هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیشه، فقط یه گوشه جاخوش میکنه و منتظره یه اتفاقه که دوباره بیاد جلوی چشممون...
ولی من هر چی ک بودم "دوستت داشتم"
وقتی بزرگ میشی دیگه تعداد آدما برات مهم نیست ، واقعی بودنشون مهمه.
چرا نگفتی غم داری؟ من تا دلت میخواست "بغل" داشتم.
تنها استعداد خاصی که دارم اینه که با وجودم گند بزنم تو همه چی . چه تو حال آدما ، چه تو زندگی آدما چه تو آرامشِ آدما . و دقیقا همین موقعاس که آدم از ته قلبش آرزو می‌کنه کاش هیچ وقت نبود که انقد همه چیزو خراب نکنه .