از هر دید نگاه میکنم واقعا یه جسم و یه روح
و یه مغز کششِ هضمِ این حجم بدبختیو ندارن.
خاطرات ما
هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیشه،
فقط یه گوشه جاخوش میکنه
و منتظره یه اتفاقه که
دوباره بیاد جلوی چشممون...
تنها استعداد خاصی که دارم اینه که با وجودم گند بزنم تو همه چی .
چه تو حال آدما ،
چه تو زندگی آدما چه تو آرامشِ آدما .
و دقیقا همین موقعاس که آدم از ته قلبش آرزو میکنه کاش هیچ وقت نبود که انقد همه چیزو خراب نکنه .