eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
امیدوارم اونی که پی ام میده با اونی که دوست دارین پی ام بده یکی باشه
18 تا بدین اینطرف حله ؛
خاطرات ما هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیشه، فقط یه گوشه جاخوش میکنه و منتظره یه اتفاقه که دوباره بیاد جلوی چشممون...
ولی من هر چی ک بودم "دوستت داشتم"
وقتی بزرگ میشی دیگه تعداد آدما برات مهم نیست ، واقعی بودنشون مهمه.
چرا نگفتی غم داری؟ من تا دلت میخواست "بغل" داشتم.
تنها استعداد خاصی که دارم اینه که با وجودم گند بزنم تو همه چی . چه تو حال آدما ، چه تو زندگی آدما چه تو آرامشِ آدما . و دقیقا همین موقعاس که آدم از ته قلبش آرزو می‌کنه کاش هیچ وقت نبود که انقد همه چیزو خراب نکنه .
توی خیالم هر روز بغلت میکنم،هر روز می‌بوسمت،هرروز عطر تنتو نفس میکشم ، هر روز از زندگی لذت می‌برم؛ ولی وای به حال اون موقعی که از خیالاتم بیام بیرون و ببینم که نیستی . . . .
1383;1382؟
بعضی رفتن‌ها آدمو بزرگ میکنه شاید اولش حس خردشدن بهت بده اما من معتقدم تیکه‌های خرد شده‌ی یه آدم که بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم کامل و سالم اولیه‌اس!