تنها استعداد خاصی که دارم اینه که با وجودم گند بزنم تو همه چی .
چه تو حال آدما ،
چه تو زندگی آدما چه تو آرامشِ آدما .
و دقیقا همین موقعاس که آدم از ته قلبش آرزو میکنه کاش هیچ وقت نبود که انقد همه چیزو خراب نکنه .
توی خیالم هر روز بغلت میکنم،هر روز میبوسمت،هرروز عطر تنتو نفس میکشم ، هر روز از زندگی لذت میبرم؛ ولی وای به حال اون موقعی که از خیالاتم بیام بیرون و ببینم که نیستی . . . .
بعضی رفتنها آدمو بزرگ میکنه شاید اولش
حس خردشدن بهت بده اما من معتقدم
تیکههای خرد شدهی یه آدم که بهم متصل شدن
خیلی قویتر از آدم کامل و سالم اولیهاس!
باز خواهی گشت
همانگونه که در خواب دیده بودم
در میزنی . .
و مَن
مَن اما دیگر پشت ِ هیچ دری
منتظر هیچ کس نیستم ؛
بعضی وقتا احساس میکنم دارم نقش بازی میکنم. میدونم چقدر حالم بده اما باز میگم خوبم. میدونم دارم تو گریه غرق میشم اما باز میگم خوبم. تنها دلیلشم اینه که خسته شدم از بس حرف زدم، واقعا خسته شدم از بس به بقیه توضیح دادم و نفهمیدن. الان که میگم حالم خوبه خیلی بهتره، دیگه نیازی نیس به چراهای بقیه جواب بدم.
دوست داشتن خیلی عجیبه ، اخلاق و رفتارت شبیه طرف میشه ، قیافت شبیهش میشه ، بوی اون آدمو میگیری ، علایقت علایق اون آدم میشه ، اهدافش میشه اهدافت ، و تو میشی اون .
وقتی به یکی میگید ببخشید ؛ صرفا به این معنی نیست که همون لحظه اون موضوع رو فراموش میکنه یا حتی میبخشه . شما فقط وظیفتون رو در مقابل کار بدی که کردید انجام دادید نه چیز دیگه . اینکه شخص شمارو ببخشه یا نه حق انتخابشه ..
احساسی که نابود شده هیچوقت درست نمیشه .
حتی یه آدم جدیدم نمیتونه درستش کنه هرچند اون احساس دوباره شکوفه میده .
اما خب تو یه کاری باهام کردی که دلم نمیخواد کوچیک ترین احساسی تو وجودم شکوفه بده .