eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی رفتن‌ها آدمو بزرگ میکنه شاید اولش حس خردشدن بهت بده اما من معتقدم تیکه‌های خرد شده‌ی یه آدم که بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم کامل و سالم اولیه‌اس!
باز خواهی گشت همانگونه که در خواب دیده بودم در میزنی . . و مَن مَن اما دیگر پشت ِ هیچ دری منتظر هیچ کس نیستم ؛
بعضی وقتا احساس میکنم دارم نقش بازی میکنم. میدونم چقدر حالم بده اما باز میگم خوبم. میدونم دارم تو گریه غرق میشم اما باز میگم خوبم. تنها دلیلشم اینه که خسته شدم از بس حرف زدم، واقعا خسته شدم از بس به بقیه توضیح دادم و نفهمیدن. الان که میگم حالم خوبه خیلی بهتره، دیگه نیازی نیس به چراهای بقیه جواب بدم.
‏دوست داشتن خیلی عجیبه ، اخلاق و رفتارت شبیه طرف میشه ، قیافت شبیهش میشه ، بوی اون آدمو میگیری ، علایقت علایق اون آدم میشه ، اهدافش میشه اهدافت ، و تو میشی اون .
وقتی به یکی میگید ببخشید ؛ صرفا به این معنی نیست که همون لحظه اون موضوع رو فراموش میکنه یا حتی میبخشه . شما فقط وظیفتون رو در مقابل کار بدی که کردید انجام دادید نه چیز دیگه . اینکه شخص شمارو ببخشه یا نه حق انتخابشه ‌..
احساسی که نابود شده هیچوقت درست نمیشه . حتی یه آدم جدیدم نمیتونه درستش کنه هرچند اون احساس دوباره شکوفه میده . اما خب تو یه کاری باهام کردی که دلم نمیخواد کوچیک ترین احساسی تو وجودم شکوفه بده .
1.4k🦖♥️
هدایت شده از آندیا!2
بعضی ادما یطوری خودشونو اعتمادی که بهشون داشتمو خراب کردن که حس میکنم اگه بخان برگردن باز تو زندگیم داره ازم سواستفاده میشه .
دیدی هرکیو که خیلی دوست داری عوض میشه هر جوری که دلش میخواد باهات رفتار میکنه ؟ این آدما واقعا چه مرگشونه ؟ چرا انقدر بی لیاقتن ؟ وقتی هم که دیگه دست از دوست داشتنش بر میداری تازه به غلط کردن میوفته ، اسم این بیماری چیه ؟
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح. بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
سه چهار نفر بیاین اینطرف حله