آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح. بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم
یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی بی آنکه باشی
و رفته ای؛ بی آنکه نباشی
او را ندیده ام ولی می توانم دوست داشتنش را
با تمامِ وجودم حس کنم. عشق تنها چیزیست که نیازی به چشم ندارد...
انتظار پر از رنج است.
فراموش کردن هم رنج آور است.
اما رنج بلاتکلیفی از هر چیزی بیشتر است!
نمیشه دیگه . . .!
شما شماره تلفن یکیو حفظ باشی
اگه از گوشیتم پاکش کنی بازم حفظ میمونی . . .
چه برسه به اینکه یه نفر رو گذاشتی تو قلبت،
ی مدت مونده . . .
و الان میخوای فراموشش کنی .