eitaa logo
اندیشکده راهبردی نهضت عصر ظهور
1.9هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
15.4هزار ویدیو
164 فایل
👈به مدد الهی نابترین علوم ظاهر وباطن هستی که لازمه عصر ظهوراست را تقدیم مینمائیم 👈امید که همگی در زمینه سازی ظهور امام زمان عج موثرباشیم. 👈به منظور دریافت نظرات ارزشمند شما در خدمت خواهیم بود👇 👉 @modireandishkade 👉 @andishkadeh110 👉 @AdminAbolfazl
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 حاج قاسم: الهی دردت بخوره تو سرم، الهی دورت بگردم، دلم میخواد همه‌ی عمرم رو بدم یه بار صداشو بشنوم 🔺 سخنرانی منتشرنشده از حاج قاسم سلیمانی درباره شهید احمد کاظمی https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جوانمردی حاج قاسم نسبت به شروری که خارج از کشور بود. او را به کرمان دعوت کرد و به او امان داده بود. https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگر کسی قرض بسیار داشته باشد و از اداء آن عاجز باشد به این اسماء بسیار مداومت نماید و ورد خود سازد خداوند وسیله سازد که اعتبار یابد و معتمد گردد و از قرض به زودي خلاص شود و آن اسم، این است: » یا منّان ذَاالاحسانِ قَد عم کُلَّ الخَلائقُ منْه» و هم چنین آورده اند که اگر کسی بگوید: »یا حمید الفعالِ ذَالمنِّ علی جمیعِ خَلْفه بِلُطْفه» چندان مال و نعمت یابد که جمیع خلق به او محتاج شوند و از او منت پذیرند و ستوده خدا و خلق خدا گردد و در میان خلق، عزیز و مکرّم گردد، باید که در خواندن، تقصیر نکند و ملول نشود و ترك نکند . مجمع الدعوات کبیر https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⇝✿•📖•❀°✵﷽✵°❀•📖•✿⇜ 💠🔹هر روز تفسیـر کوتاه آیه به آیه از ابـتـدای قـــرآن ۱۱۷ ❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋ ✨يَا أَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا تَتَّخِذُواْ الَّذِينَ اتَّخَذُواْ دِينَكُمْ هُزُواً وَلَعِباً مِّنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَآءَ وَاتَّقُواْ اللَه إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ{۵۷} اى كسانى كه ایمان آورده‌اید از كسانى كه دین شما را به مسخره و بازى می‌گیرند، آنان كه پیش از شما كتاب آسمانى داده شده‌اند و نیز كفار را ولى خود نگیرید و از خدا بپرهیزید اگر ایمان دارید(۵۷) ❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋༅༅❋ ⬅️ كیفر دنیوى توهین و استهزاى دین خدا و مقدّسات مذهبى قطع رابطه است «لا تتّخذوا...» در روابط با دیگران احترام مقدسات یک شرط ضرورى است ⬅️ شرط ایمان، داشتن غیرت دینى و تبرى از نااهلان است ⬅️ استهزاى دین با جنگ سرد و روانى یكى از شیوه ‏هاى مبارزاتى دشمنان است ⬅️ تقواى الهى ایجاب می‌کند از دشمنان نترسیم و آنان را ولىّ خود قرار ندهیم 📗 تفسیر نور °❀°▪️°❀°▪️°❀°▪️°❀° ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی_آنلاین_ماجرای_جگر_کباب_شده.mp3
1.47M
♨️ماجرای جگر کباب شده 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 👇👇🇯‌🇴‌🇮‌🇳 👇👇 https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1102761.mp3
14.88M
آنچه خواهید شنید؛ ✍ شيطان، به اونايي که قصد دارند، با خدا رفیق شن، بیشترحمله می کنه 👈پس چه کنیم که، با رفیق بمونيم؟👇 https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹ﭘﺲ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺧﺪﺍ ﮐﺠﺎﺳﺖ⁉️ ✍استاد محسن قرائتی: ﭼﺮﺍ ﺑﻌﻀﯽ آدم ﻫﺎ ﺑﺎ ﮐﻮﭼﮏﺗﺮﯾﻦ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﻣﯽﺷﻦ ، ﺍﻣﺎ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻫﺮ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻣﯽﺧﻮﺍﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ.ﭘﺲ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺧﺪﺍ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ ✅ﺁدم ها ﺳﻪ ﺩﺳﺘﻪﺍﻧﺪ : 1⃣ﻋﯿﻨﮏ 2⃣ﻣﻠﺤﻔﻪ 3⃣ﻓﺮﺵ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﻟﮑﻪ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻋﯿﻨﮑﺖ ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﭘﺎﮎ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ!ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﮑﻪ بنشیند ﺭﻭﯼ ﻣﻠﺤﻔﻪ ، ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﯼ ﺳﺮ ﻣﺎﻩ ﮐﻪ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎ ﻭ ﻣﻠﺤﻔﻪ ﻫﺎ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ، ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺎ "ﭼﻨﮓ” ‏(مثل ﺯﻣﺎﻥ ﻗﺪﯾﻢ) ﻣﯽ ﺷﻮﯾﯽ !ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ، ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﯼ ﺳﺮ ﺳﺎل ، ﺑﺎ ﺩﺳﺘﻪ ﺑﯿﻞ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺶ ﻣﯿﺎﻓﺘﯽ! 💥ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺑﻨﺪﻩﻫﺎﯼ مؤﻣﻨﺶ ﻣﺜﻞ ﻋﯿﻨﮏ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.ﺑﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﭘﺎﮎ ﻭ ﺯﻻﻟﯽ ﮐﻪ ﺟﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻢ ﺍﺳﺖ ، ﺗﺎ ﺧﻄﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ، ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺣﺎﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ. ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻌﺶ ﺗﻨﺒﯿﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺑﺎ ﭼﻨﮓ! ﻭ ﺁﻥ ﮔﺮﺩﻥ ﮐﻠﻔﺖﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﭼﺮﮎﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﺩ ; (ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ: ﻣﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﻓﺮﺍﻥ ﻣﻬﻠﺖ ﻣﯽﺩﻫﯿﻢ ﺗﺎ ﺑﺮ ﮐﻔﺮ ﺧﻮﯾﺶ ﺑﯿﺎﻓﺰﺍﯾﻨﺪ)ﻭ ﺳﺮ ﺳﺎﻝ ‏(ﯾﺎ ﻗﯿﺎﻣﺖ ، ﯾﺎ ﻫﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﻫﻢ ﻗﯿﺎﻣﺖ‏) ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺍﺯ ﺷﺮﻣﻨﺪﮔﯽ ﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعایی که بعد از هر نماز خوانده می‌شود تا اگر در یکی از روزهایی که به دنبال حاجت‌ها رفتن، خوب نبود و مجبور شدی که به دنبال آن بروی، این دعا را بخوان. «لاحول و لا قوة الا بالله» به یاری خدا تمام ناراحتی‌ها را برطرف می‌کنم، «لاحول و لا قوة الا بالله» به یاری خدا گره مشکلات را باز می‌کنم، «لاحول و لا قوة الا بالله» به یاری خدا تاریکی‌ها را روشن می‌کنم، «لاحول و لا قوة الا بالله» به یاری خدا تمام درب‌ها را باز می‌کنم، سپس به دنبال کار خود برو که ان شالله سرانجام خیر یابد https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. راهکارهای مناسب برای كاهش اضطراب ▪️تنفس آرام، طولانی و عمیق ▪️اضطراب راهی برای بدن شماست که اطلاع دهد احتمالا در خطر هستید. از بدن خود تشکر کنید و به آن بگویید که تو فوق العاده ای ▪️اضطراب عکس العمل شما در کودکی بوده، زمانی که شما ضعیف بوده اید. به خود یادآوری کنید که اکنون مهارتهای بیشتری دارید ▪️وقتی افکار منفی به سراغتان آمدند با صدای بلند جملات مثبت بگویید. مثلا من می تونم انجامش بدم ▪️اگر با اضطرابتان مانند دشمن برخورد کنید او مقاومت می کند. اضطراب خود را باور کنید و بپذیرید و ببینید که چقدر قدرتمند هستید. ✨✨✨✨✨✨ https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ درس اخلاق در بازار تبریز 🔺 روایتی از زندگی پیرمرد ۸۰ ساله که در بازار تبریز چای میفروشد 🔺 او حتی مراقب است پاکت چند گرمی را به قیمت چای حساب نکند و هیچ وقت از وضعیت بازار شکایت ندارد 🔹 شاید ساده ببینیم، ولی در این وضعیت اقتصادی که همه به فکر خودشون هستن، سه خصلت انصاف، عدل و شکرگزاری چقدر میتونه آرامش روانی رو به خودمون و جامعه برگردونه؟ این نیز بگذرد ... https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
موانع رشد و رسیدن به کمال نهایی در عرفان کاذب اوشو 👹🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ اوشو علاوه بر ذکر کردن مسیر و طریق‌های رسیدن به کمال، از موانع رشد و رسیدن به کمال نهایی سخن به میان می‌آورد. مهم‌ترین موانعی که او مطرح می‌کند عبارت‌اند از: الف🔻 سرکوب کردن غریزه جنسی: 🔷 سرکوب کردن، یعنی به‌طور دائم، پایین‌ترین مرکز ( جنسیت) را کنترل و حفظ کردن، که اگر انرژی متراکم شود؛ خود به فساد و تباهی می‌انجامد و با محکوم کردن آن، میل جنسی شدت گرفته و زمینه فساد و انحراف انسان را رقم می‌زند. از طرفی علاقه به سکس، روزبه‌روز در انسان افزون‌تر شده و سبب آزار و اذیت او را فراهم می‌سازد. 🔶 به نظر اوشو «سرکوب یعنی، شما به‌طور مداوم پایین‌ترین مرکز را کنترل می‌کنید. اگر انرژی، در پایین‌ترین مرکز، متراکم شود، موجب انحراف جنسی می‌شود. 🔷 اگر نگذارید این انرژی متراکم، به نحو طبیعی، جریان پیدا کند، می‌تواند منحرف شود و منحرف نیز می‌شود و علائم و عوارض غیرطبیعی در فرد، ایجاد می‌کند.»[1] پس «با محکوم کردن سکس، میل جنسی، در شما شدت می‌یابد»[2] و «میل جنسی سرکوب‌شده، انسان را آزار می‌دهد.»[3] 🔶 اولاً درست است که سرکوبی و ایجاد محدودیت‌های شدیدی که موجب عدم بهره‌وری کافی از غریزه جنسی شود می‌تواند موجب بروز برخی آشفتگی‌ها و امراض روحی و روانی شود اما، این‌که اکثر بیمارهای روحی و روانی ناشی از این امراست، دلیلی روشنی ندارد 🔷 بلکه در مقابل آن، وجود آشفتگی‌ها و بیماری‌های جسمانی و روانی بسیاری در افرادی که در ارضای غریزه جنسی خود محدودیتی ندارند دلیل بر بطلان این نظریه است. ♦️ از طرف دیگر، اسلام به‌هیچ‌وجه با سرکوبی غریزه جنسی موافق نیست بلکه آن را ضد ارزش می‌داند. 🔷 ثانیاً انسان به دلیل فطرت کمال‌جویی مطلق خود ظرفیت تنوع‌طلبی و سیری‌ناپذیری دارد که لذت‌جویی انسان یکی از مصادیق آن است اگر این میل درونی انسان به‌سوی غرایز مختلف ازجمله غریزه جنسی بی‌حد و حصر هدایت شود؛ انسان هرگز از برخورداری و بهره‌وری جنسی احساس سیری و بی‌نیازی نخواهد کرد و این امر عواقب بسیار آسیب‌زا و خطرناکی ازجمله انحراف مختلف جنسی، تجاوز و قتل و جنایت را در پی دارد. 🔶 به همین خاطر، با آموزش و تبیین منطقی محدودیت‌های لازم درزمینهٔ غریزه جنسی باید این حساسیت‌ها و حرص و ولع انسان در این زمینه را از بین برد. 🔷 به هر حال، اسلام نه با رهبانیت و سرکوب مطلق غریزه جنسی موافق است و نه با آزادی گسترده و بهره‌وری لجام‌گسیخته و لیبرالیسم جنسی موافق است. 🔶 سیاست راهبردی اسلام نسبت به غریزه جنسی، بهره‌وری هدایت یافته و مهارشده است بنابراین، اسلام در این مورد همانند بسیاری از موارد، آدمی را به‌اعتدال و میانه‌روی در استفاده از غریزه جنسی فرامی‌خواند و افراط و تفریط در بهره‌وری از غریزه جنسی را نشانه جهالت و نادانی انسان می‌داند. ب🔻 ترس از مرگ: 🔷 مرگ، بخشی از زندگی انسان است؛ باید آن را پذیرفت و از آن، لذت برد. هر چه انسان از مرگ، بیشتر بترسد، به همان اندازه از زندگی، بی‌نصیب می‌ماند و هراس از مرگ، توقفی برای عشق است. اگر مزه زندگی، خاص است، مزه مرگ، شیرین‌تر و خاص‌تر است؛ زیرا در انتهای زندگی فرامی‌رسد. 🔶 ازنظر اوشو «حالا که مرگ، بخش مسلَّمی از زندگی است، چرا آن را به‌طور طبیعی و ساده نپذیریم؟ چرا لذت را در مرگ نمی‌بینید؟ چرا از آن می‌گریزید؟ به این گریز، پایان بدهید... همان‌قدر از زندگی، محروم و بی‌نصیب می‌مانید که از مرگ می‌هراسید؟»[4] 🔻🔻 https://eitaa.com/amoozeshe_farmandeha ادامه دارد....🔻🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا