eitaa logo
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
105 دنبال‌کننده
188 عکس
8 ویدیو
2 فایل
بازگشتی دوباره... دفتر نقاشی بنده، anibem فردی ایگنور شده ناشناس. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ambadeq&btn=ANIBEM•-•
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
وای ماهم یه جیزی شبیه این داریم بهش میگیم حسن حسین بعد دقیقا همینجوری میچرخن ولی با شدت و دو گروه هس
البته ماهم سرعتش زیاد اینا دارن اروم میرن...اتفاقا شهر های زیادی ی چیزی مثل چلاب دارن اما خب مقداری باهم تفاوت دارن...✨
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
اصفهان
عه اورمیه هم حسن حسین داره
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
جدی جدی؟ خوشمان آمد
ارهههه فکر کنم مرند و کشکسرای هم دارن (مرند یه شهر کوچیک بین تبریز و اورمیست و کشکسرای یکی از روستاهاش که مامان بزرگم اونجا زندگی میکنه)
توی جنوب هم که تقریبا همه جا دارن....
من فکر میکردم فقط تو شهر ما هست
هدایت شده از Khojasteh
پساپَس تولدت مبروک😔✨✨✨