eitaa logo
انجمن راویان دفاع مقدس کاشان
507 دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
32.7هزار ویدیو
104 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
خواستگاری اومد گفت: من تا دارم اول با ازدواج کردم بعدبا بعدبا آخرش با همسرشهید مهدی‌زین‌الدین🌷 @anjomaneravian
🔰 لوح | نسل بی‌پایان 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شیواترین عرصه‌ای که سپاه میتواند در آن حضور پیدا کند عرصه‌ی جهاد و شهادت است؛ در عرصه‌ی شهادت ما سی سال بعد از پایان دفاع مقدّس یک مرد جاافتاده‌ی محاسن سفیدی مثل شهید همدانی داریم، یک نوجوان تازه‌رسیده‌ای مثل شهید حججی؛ اینها نشانه‌های باقی ماندن همان طراوت و همان هویّت اساسی است.» ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ @anjomaneravian
🔺مواد اولیه یکی از داروهای مصرفی مرحومه مهسا امینی تحت تحریم آمریکا قرار دارد ▪️محمود قائدی، مشاور سخنگوی دولت:مواد اولیه یکی از داروهای مصرفی مرحومه مهسا امینی تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد؛ همین آمریکایی که به دروغ خو را دلسوز حقوق بشر و غمگین از فوت مهسا امینی نشان می‌دهد. @anjomaneravian
🔹برخی سنت‌های قدیم تصورش هم امروز سخت است! این درها به خانه همسایه باز میشد تا در مهمانی ها شریک هم باشند! تصوير از خانه پروین اعتصامی است در تبريز است که ثبت آثار ملى رسيده. @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علی‌علیزاده: برای اولین بار در ۸ ماه گذشته که اوکراین خبر اول، دوم و سوم در رسانه‌های بین المللی بود، به خبر دوم تبدیل شد و ایران خبر اول شد ▪️تصویری که رسانه ساخت در جریانات اخیر ایران یک نسخه جدیدی از جنگ رسانه‌ای بود. ▪️نمونه‌های جنگ رسانه‌ای را قبلا دیدیم در سال ۸۸، در بهار عربی و در سوریه به نوعی آپدیت شد. اما در جریانات اخیر یک سطح جدیدی بود که شخصا از کاری که روی ایران انجام شد تعجب کردم. @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای آزادی... گزیده و خلاصه ای از مستند تهران دمشق که سال۹۶توسط علی صدری نیا ساخته شده است روایت اتفاقاتی که منجر به ویرانی سوریه شد وقتی سراغ روز های شروع بحران سوریه برویم میبینیم که اتفاقا آنجا هم از یک خبر مبهم شروع شد و شعله گرفت و گسترده شد و... @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 در فتنه امروز با جنگ روایت‌ها مواجه‌ایم حجت‌الاسلام رسایی: 🔹 از ابتدای انقلاب بحث تقلب در انتخابات مطرح میشد ولی سال ۸۸ مردم باور کردند چون رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام، رئیس مجلس خبرگان و نخست وزیر امام آن ادعا را داشتند. 🔹با این حال در آن سال صدها هزار نفر به خیابان آمدند ولی امسال در تهران ۱۳ میلیونی، ۲ هزار نفر آمده‌اند. 🔹این فتنه مجازی است و فتنه‌گران به رسانه و شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند تا روایت‌سازی کنند در حالیکه واقعیت آن نیست. 🔹برخی بازداشت‌شدگان می‌گویند از روی احساسات وارد میدان شدیم و فریب خوردیم. @anjomaneravian
بنات الحیدر.mp3
8.29M
📣دختران حیدر سرود انقلابی از دختران انقلابی @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت خدا 😍👌 نی نی کانگورو تو شکم مادرش در حال خوردن شیر .┄┅┅❅🏴🍂🍃🔳🍃🍂🏴❅┅┅ @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گفتند منتشر نکن، امــــــــــا... هشدار، حاوی صحنه‌های دلخراش بعضی تصاویر، هرچند ناراحت کننده، اما حرفهای خاصی را در خود دارد که با کلمات صرف، قابل بیان نیست.اینجا ایلام و محدوده پارک کودک،و این هم هجوم آشوبگران گریخته از چهارراه سعدی به منطقه مسجد جامع شهر ایلام،و آن هم مامور حفظ امنیت نوامیس و فرزندان مردم از اراذل در محدوده پارک،که یکباره خود را یکه و تنها در احاطه جمع اضداد میبیند!!! چرا جمع اضــــــــداد؟! اول همه باهمند،با فحاشی به دنبال او،بعد از چهارطرف چند نفر وارد تصویر می‌شود که هر کدام بصورت حرفه‌ای چند ضربه چاقو می‌زنند،با توجه به موقعیت انتخابی، احتمالا نه برای کشت و محو می‌شوند،چند نفر دیگر اما سنگ می‌زنند و مشخصا برای کُشت، و البته چند نفری هم با دیدن صحنه جنایت دلشان به رحم آمده یا پشیمان بنظر میرسند،راهشان را جدا می‌کنند و می‌ماند کنار پلیس، احتمالا اینها فقط معترض بودند نه برانداز! آن مغازه‌دار یا عابر اما مردانگی میکند و خود را سپر پلیس!، البته چند کشیده و مشت هم میخورد. آخر سر هم، با شعار معروف منافقین«نترسین نترسین ماهمه با هم هستیم» الباقیشان میگریزند! اما پلیس تنها... زنده است الحمدلله،سیزده چهارده‌تا چاقو خورده و چند قلوه سنگ! برادرش هم اما برای امنیت قبلترها شهید شده است،حقوق شهید هم شده سهم ثابت فقرا. شاید همان،دل تعدادی را منقلب کرد! گفتند منتشر نکن،امــا برای محاکمه و برای روزی که فضای مجازی برای نجات عده‌ای از همین افراد،قیامت می‌شود، این تصویر باید بماند تا آشوبگر ومعترض وپشیمان و مظلوم و ظالم معلوم گردد. @anjomaneravian
12.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر بهنرین روزای زندگی همین روزا بود. تقدیم به همه ایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس❤️💐🙏 سلام بر حسینیان @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⚠️دختران آشوبگر، سلبریتی تروریست! ⛔️ماجرای یک سلبریتی که پدرش تروریست بود و در صدا و سیما موقعیت پیدا کرد و امروز علیه کشور فعالیت می کند!!! 🙏این کلیپ رو برسونید به دست مسئولین مختلف مخصوصا در آموزش و پرورش، وزارت علوم و صدا و سیما... @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اوج تنشها و زد و خوردهای بی سابقه بنزینی در فرانسه خدایا 🙏شر دشمنان رو صد چنان به خودشون برگردان. الهی آمین🤲 @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع زنان غیور و عفیفه: کرد و لر و فارس امروز در کرمانشاه .🔆 یا رسوال الله 🔆 درود بر شرافتتان🙏💐❤️ @anjomaneravian
🔻روایت‌های مواجهه با کشف حجاب 🖋 مهدی جمشیدی از نقطه‌ای به بعد، «مسأله» گرفتار «نامسأله‌ها»یی می‌شود که آن را احاطه کرده‌اند. در این حال، هم مسأله در گرداب «پیچیدگی» فرومی‌غلتد و هم فهم ما مبتلا به تقلیل می‌شود و احساس انسداد و فروبستگی می‌کنیم. در اینجا، «اشخاص» و «علّت‌ها» به متغیّرهای تعیین‌کننده تبدیل می‌شوند. پس باید دوباره به مسأله نگریست و «تصویری منطقی» از آن ساخته‌وپرداخته کرد. الف. دوگانۀ استدلال تک‌منبعی/ استدلال چند‌منبعی ۱. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «قانون» است، نابجاست. ۲. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «هنجار/ عُرف/ فرهنگِ عمومی» است، نابجاست. ۳. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «اخلاق/ حیا/ عفاف» است، نابجاست. ۴. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «رضایتِ خدا/ دین/ احکامِ اسلام» است، نابجاست. ب. دوگانۀ مسألۀ فرعی/ مسألۀ اصلی ۱. بدحجابی، «لایۀ بیرونی/ نمایان/ مشهودِ تهاجم فرهنگی» است، نه هستۀ مرکزی آن. ۲. اما حجاب یکی از «ظهورات/ نمادها/ نشانه‌های هویّتی» ماست و دشمن نیز در پی هویّت‌زدایی است. ج. دوگانۀ سلیقه‌ای/ ارزشی ۱. این بحث به قلمرو «فلسفۀ ارزش‌ها/ بایدها و نبایدها/ اخلاق» مربوط است. ۲. یکی از رویکردهای فلسفۀ ارزش‌ها، «نسبی‌گرایی ارزشی» است. ۳. ارزش‌های اسلامی، کاشف از «مصالح و مفاسد حقیقی/ واقعی/ نفس‌الامری» هستند. ۴. ارزش‌های اسلامی از نظر انسان‌شناختی، مبتنی بر «فطرت» هستند. ۵. «خواست/ انتخاب/ آزادی انسان» تا جایی محترم/ مشروع/ معقول است که در امتداد استعدادهای فطری قرار داشته باشد. ۶. ارزش‌ها با وجود مطلق‌بودن در عالم تشریع، در «عالم تحقّق خارجی/ وقوع عینی/ کنش انسانی»، نسبی/ پیوستاری/ ذومراتب هستند. ۷. بنابراین، سخن دربارۀ تحمیل «پسند/ گرایش/ سلیقۀ خاص» نیست. د. دوگانۀ انتخاب شخصی/ سبک زندگی ۱. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «خط/ جریان/ روند» است و «مهندسی‌شده/ فکرشده/ هدایت‌شده» و بخشی از برنامۀ «براندازی/ فروپاشی/ استحاله» است. ۲. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «تنش/ تضاد/ تلاطمِ اجتماعی» ایجاد می‌کند و قدرتِ تهدیدزایی/ تخریب‌گری آن، بسیار زیاد است. ۳. سبکِ زندگیِ غربی، بدنۀ اجتماعی دارد و ریشه‌دار و طبقاتی است. ۴. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، برگشت‌پذیر نیست، بلکه «فزاینده/ شدّت‌یابنده/ تثبیت‌شونده» است. ۵. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، استعدادِ بهره‌برداری‌های سیاسی و امنیتی دارد. هـ . دوگانۀ واقعیّت طبیعی/ واقعیّت مسأله‌وار ۱. یکی از آسیب‌های اجتماعی، «مفاسد اخلاقی» است و بدحجابی، جزو آن است. ۲. بدحجابی، یک «جریان اجتماعیِ اقلّی/ تنگ‌دامنه/ محدود» است، نه اکثری. ۳. بخش عمده‌ای از این مسأله، «روایت/ تصویرسازی/ بازنمایی» است، نه واقعیّت. ۴. بدحجابی اغلب به معنی «دین‌گریزی/ اباحه‌گری/ بی‌بندوباری» نیست. ۵. بدحجابی اغلب به معنی «تعارض سیاسی/ ضدّانقلابی‌بودن/ مخالفت با نظام» نیست. ۶. بنابراین، جامعۀ ایران به سوی سکولارشدن حرکت نمی‌کند. و. دوگانۀ اخلاقی/ حقوقی ۱. بدحجابی در «حریم عمومی»، یک مسألۀ حقوقی است. ۲. بدحجابی در حریم عمومی، نوعی «تبلیغ/ ترویج/ تعلیمِ اجتماعیِ منکر» است. ۳. مسألۀ حقوقی، مبتنی بر «الزام/ اجبار/ غلبه» است، نه «اعتقاد/ باور/ تعهد». ۴. جنبۀ حقوقی داشتن بدحجابی، «حضور حاکمیّت» را در آن مشروع می‌سازد. ۵. فلسفۀ تمایزبخشِ دولت اسلامی، تلاش برای استقرار ارزش‌هاست. ۶. الزام به حجاب، شاید موجب«سعادت فرد» نشود، اما موجب «سعادت جامعه» می‌شود. ۷. در صورت تزاحم، «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد. ۸. البتّه اقناع/ درونی‌سازی/ گفتمان‌سازی بر اجبار/ تحمیل/ اکره، ترجیح و تقدّم دارد. ۹. همچنین دولت اسلامی باید بکوشد که «مجبوران» را به «معتقدان» تبدیل کند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
⭕️آشوب‌ها تمام شد؛ همه به خانه‌هایشان برگشتند؛ الّا شهدا... ✍️محمدجواد محمودی @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بخشی از اعترافات عجیب یکی از لیدرهای اغتشاشات در بندرانزلی؛ ۲۵ میلیون در ازای کشتن مامور پلیس! @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر @anjomaneravian
عکس های لو رفته از علی کریمی در خارج کشور چه بهش میاد😂😁😜🙈 @anjomaneravian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷⛅️《دعای عصر غیبت》⛅️🌷 ✅دعایی که در زمان غیبت باید بسیار خوانده شود زراره مي گويد به عليه السلام عرض کردم قربانت گردم، اگر من زمان غيبت ولي عصر را درک کردم چه عملي انجام دهم؟ حضرت فرمودند مداومت کن بر اين دعا 🔅اللهُمَّ عَرِّفنیِ نَفْسَکَ، 🔅فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفنی نَفْسَکَ لَمْ اَعرِفْ رَسُولَکَ، 🔅 اَللهُمَّ عَرِّفنی رَسُولَکَ، 🔅فاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ لَمْ اَعرِّفْ حُجَّتَکَ، 🔅 اللهُمَّ عَرِّفنی حُجَّتکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَْم 🔅تُعَرِّفنی حُجَّتکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینیِ . 📚 اصول کافي،ج1،ص337 💎 دعای غریق 💎 ♡دعای تثبیت ایمان دراخرالزمان♡ 🔅یا اَللَّهُ یا رَحْمنُ🔅 🔺یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ 🔺 🔅 ثَبِّتْ قَلْبِیِ عَلی دِینک🔅 《🚩انهم یرونه بعیداونراه قریبا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌻اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻 🌷انجمن راویان دفاع مقدس کاشان👇🇮🇷 @anjomaneravian
🔹 مرز بین ایمان و شرک، زکات است و حضور با مال و جان، در راه تبلیغ دین و قرآن و دفاع از ولایت! 🔹 در این زمینه، هیچ بهانه‌ای از هیچ کس پذیرفتنی نیست! 🔹 که البته عامل عمده دریغ نمودن مال و جان، از قرآن و ولایت، ضعف یا نبود اعتقاد به معاد و قبر و قیامت است! 👈 فلذاست که اینهمه سفارش شده، مؤمن باید شبانه روزی، یاد قبر و قیامت و حساب کتاب آخرتش باشد! 🌴 سوره فصلت 🌴 🕋 وَ وَيْلٌ لِلْمُشْرِكِينَ «6» 🕋 الَّذِينَ لا يُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ بِالْآخِرَةِ هُمْ كافِرُونَ «7» ⚡️ترجمه: و واى بر مشركان كسانی كه زكات نمى‌پردازند و آنان همان‌هايى هستند كه به آخرت كافرند. ☀️
🔸وصف پيامبر اکرم صلى الله عليه وآله: 💕امیرالمومنین علی علیه‌السلام:‌ 💠«خداوند او را با نور روشنى بخش و برهان آشکار و طريق واضح و کتاب هدايت کننده، برانگيخت» ◽️ابْتَعَثَهُ بِالنُّورِ الْمُضِيءِ، وَالْبُرْهَانِ الْجَلِىِّ، وَالْمِنْهَاجِ الْبَادِي وَالْکِتَابِ الْهَادِي 📚 📚۱۶۱ ☀️