صدا و سیما چرا این مرتیکه بی شرف رو دائما راه میده؟؟
کسی که معتقد به غروب هسته ای و طلوع نفتی ایران بود و الان هم مشاور قالیبافه
و دقیقا داریم میبینیم نسخه های این آدم داره اجرا میشه که در نهایت به رقیق سازی اورانیوم های ایران ختم میشه
یه همچین آدمی ۲۴ ساعته تو تلوزیون هست
ولی
از اون طرف صدای نبویان رو تو صدا و سیما قطع میکنند.
رسماً دارن کودتا میکنند
ولی کور خوندن
چون بساط کودتاشون توسط همین مردم برچیده خواهد شد.
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
هیئت مذاکرات به سرکردگی قالیباف رسید به سوییس
مذاکراتی که رهبر بهشون گفته نه به صلاح دنیاشونه و نه آخرتشون
✍ali_bitarafan5
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
به پروژه بگیر های اصلاح طلب و قالیبافی پروژه داده اند که با واژگان "نبویان،اسرار مملکت،فاش کردن"توییت بزنید...
البته منظورشان از اسرارِ مملکت،نظر رهبر انقلاب درباره توافق و مخالفتِ اعضای شعام با ایشان بوده است.
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
باید بدونی که هم آخرت خودت رو به فنا دادی و هم دنیای خودت رو تباه کردی
خون رهبر شهید،بچه های میناب و مردم ایران و منطقه از دستان شما ها میچکد
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود، از روشنگری نماینده مردم چنان بر آشفته شده که با فشار بر رسانه ملی باعث عزل مدیر شبکۀ خبر شده و نماینده مجلس را به اقدام قضایی تهدید می کند، این اقدامات گوشه ای از ذات این جریان مخوف را نشان می دهد!
✍fori_sarasari
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود،
جالب اینجاست حسام الدین آشنا داماد دری نجف آبادی (وزیر اطلاعات دوره خاتمی) هستش.
و صندوقچه اصرار کامل از فساد مسئولین گویا در دستان همین مرتیکه بیشرف هست تا در زمان مناسبی ازشون زهر چشم بگیره
مثل لو رفتن فیلم عروسی دختر شمخانی
نوچه کلنل لیاخوف نمیداند آقای نبویان در مذاکرات اسلام آباد حضور داشته؟ چرا میداند ولی باید دروغ بگوید تا از این طریق به شخص مورد نظر در شعام حمله کند.
خب، علنی شدن این نامه کدام عنصر حیاتی مملکت را بهخطر میاندازد؟
شخص امام؟ خیر، چون قاتل زنجیرهای مخالفان دادندگی میداند که سرسخت ترین مخالف دادندگی کیست.
مردم؟ خیر، چون مردم با آگاهی دقیق از اصول و استدلال امام با عزمی راسختر از امنیت ملی دفاع میکنند.
پس علنی شدن نامه رهبر نه تنها خطر حیاتی برای مملکت ندارد بلکه منفعت امنیتی هم دارد.
زیان این نامه فقط به لیاخوف میرسد که بهدروغ میگفت از همان زمان مذاکرات اسلامآباد همه قدمها با تایید رهبری برداشته شد.
#لبیک_یا_خامنه_ای
#یا_لثارات_الخامنه_ای
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
آخرین کسی که در منطقه به جرم «انتشار اسناد محرمانه» زندانی شد «عمران خان» رهبر سابق پاکستان بود.
او اسناد توطئه و دسیسهی آمریکایی را فاش کرد، اما کودتاچیان به همین جرم دستگیرش کردند.
گویا «کمال همنشین» توی دوستان وفاقی تاثیر کرده است. از بس با «شهباز شریف» کودتاچی و نوچههایش پریدهاند همهی حقههای کثیف آمریکاییشان را یاد گرفتهاند.
#لبیک_یا_خامنه_ای
#یا_لثارات_الخامنه_ای
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتهاند انتشار اسناد به کلیسری جرم است..
«بسم الله آقایان پررو و وقیح! محاکمه کنید ما را... من هم شما را دعوت میکنم به محاکمه. محاکمه کنید تا بفهمند مردم که چه جریاناتی در پشت پردههای پلید سالوس و تزویر شما میگذرد.»
#لبیک_یا_خامنه_ای
#یا_لثارات_الخامنه_ای
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
در سیستمی که طی این صد روزه برای خودتان ساختید حقیقت یک امر محرمانه و فوقسری بود؛ اما دروغ و نیرنگ را وقیحانه بر سر میدانها جار میزدید.
گـفت آن یـار کــزو گـشـت سـر دار بـلـنـد
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
#لبیک_یا_خامنه_ای
#انا_الحق
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
📜 وصیتنامهای برای امروز، نه فردا...
سرعت تحولات این روزها آنقدر بالاست که
گاهی فکر میکنم نکند دیر شود…
نکند روزی برسد که فقط نامی از جمهوری اسلامی بماند و نه چیزی از اصول و محتوایش.
بسم الله الرحمن الرحیم
۱. وقتی انقلاب، آرام و بیصدا براندازی میشود...
براندازی جمهوری اسلامی در حال اجراست؛
آرام، خزنده، لایه به لایه...
قرار نیست چیزی را منفجر کنند.
نه، برنامه این است که انقلاب را از معنا تهی کنند.
طوری که تو فکر کنی جمهوری اسلامی هست،اما آن چیزی که خمینی آورد، خامنهای حفظ کرد، شهدا برایش رفتند،
دیگر نیست...
۲. رسانه هایی که دیگر رسانه ی
انقلاب اسلامی نیستند!
ما در محاصره ی رسانه های داخلی و خارجی هستیم ، رسانه ها در دل همین نظام، ذیل "اسلام" و "نظام" تعریف نمیشوند، بلکه ذیل باندهاو جریانهای سیاسی قرار دارند، این یعنی موضع انقلاب از داخل در حال سقوط است.
از خودت بپرس:
چرا با کوچکترین موضع انقلابی، رسانه های رسمی صدایشان بلند میشود؟
چرا تریبونهای کشور، روز به روز از مفاهیم دینی فاصله میگیرند؟
چرا کسی حاضر نیست پای اصول بایستد؟
۳. غربزده های مستقر؛
یکی از خطرناکترین واقعیتهای امروز ما،
استقرار غربزدهها در ساختار رسمی جمهوری اسلامیست. همان چیزی که خمینی بزرگ از آن بیم داشت و التماس میکرد به مردم که غربزده هارا کنار بگذارند.
همینها که با چهرهای آراسته و زبانی روشنفکرنما، به اسم "عقلانیت" و "کار کارشناسی"،شروع کردند به القای
این حرف که:
«با اصول انقلاب نمیشود کشور را اداره کرد!»
بله، با مغز نداشته ی این حماعت نمیشود!
با آن عقل تقلبی و گچی نمیشود فهمید که
امام چطور با دست خالی، حکومت ۲۵۰۰ سالهی شاهنشاهی را سرنگون کرد،
در زمانی که کشور عملاً مستعمره ی رسمی آمریکا و اسرائیل بود.
اگر امام میخواست مثل شما فکر کند،
اگر نگاهش همسطح محاسبات دنیا پرستانهی شما بود، امروز ساواک داشت مکالمات ما را شنود میکرد...
امام اهل خطر بود، نه اهل توجیه
اهل ایمان بود، نه بازیهای رسانهای
اهل توکل بود، نه چشم دوختن به لبخند غرب.
۴. تحریف مفاهیم، به نام مصلحت
امروز کار به جایی رسیده که
سکوت بهنام "تدبیر" جا زده میشود،
سازش بهنام "وفاق"،
و بی غیرتی بهنام "عقلانیت"
یک نسلی بار آمده که
خجالت میکشد از انقلابی بودن،
دفاع از ولایت برایش هزینه دارد،
و هر بار که صدای مقاومت بلند میشود،
خودی ها سریعتر از دشمن به خط میشوند!
۵. حاج قاسم و ولایتنامه
یادتان هست؟
مردی که میدان را میشناخت، خطر را لمس کرده بود، چه وصیتی به ما داشت؟
«من خامنهای را تنها و مظلوم میبینم…»
«خامنهای را عزیز جان خود بدانید…»
آنهمه تاکید در یک وصیتنامه چه معنی یی دارد؟
حاج قاسم خوب میدانست:
جنگ امروز، دیگر بر سر خاک نیست،
بر سر باور است، بر سر ولایت است،
بر سر اصل انقلاب است.
وقتی ولی تنها بماند، یعنی خاکریز آخر بی دفاع مانده...
۶. آیا واقعاً "حادثه" بود؟
اگر بخواهیم صادق باشیم،
بزرگترین مانع دشمن برای عبور از جمهوری اسلامی، شخص ولی فقیه است.
تمام امید دشمنان و منافقان به روزی است که رهبر از این دنیا برود.
دارند همه چیز را برای آن روز آماده میکنند.
در این میان، آیت الله رئیسی، تنها چهرهای بود که هم از متن انقلاب برآمده بود، هم در تراز مدیریت کلان کشور ایستاده بود.
بسیاری از داخل و خارج،
او را گزینه ی اصلی رهبری آینده میدانستند.
اما چه شد؟
بالگردی سقوط کرد.
همه رفتند.
آیا واقعاً حادثه بود؟
نمیدانم. اما سوالها زیاد است. مثلاً این سوال:
📌 عباس عبدی، از تئوریسین های جریان اصلاحات، در پایان سال ۱۴۰۲ در کانال تلگرامی خود نوشت:
«۱۴۰۳ آخرین فرصت برای بازگشت به ریل اصلی است.»
سؤال؟ چرا ۱۴۰۳؟
ما که در آن سال هیچ انتخاباتی نداشتیم...
اما ببین چه اتفاقاتی افتاد:
🔹 سقوط ناگهانی بالگرد رئیسجمهور و همراهان
🔹برگزاری انتخابات
🔹 انتخاب پزشکیان،
نماد "وفاق" با جریان غربگرا
🔹 و تیتر روزنامه ی اصلاحطلب:
"بازگشت به ریل اصلی!"
ریل اصلی؟ یا بازگشت به لیبرالیسم؟
وفاق با مردم؟ یا با حامیان نفاق؟
این همه کد کنار هم، مشکوک نیست؟
۷. جنگ نرم؛ جنگ بیصدا، اما عمیق
جنگ نرم یعنی دیگر نیازی به گلوله نیست.
یعنی جایی میرسی که هنوز زنده ای،
اما نمیدانی برای چه باید بجنگی.
وقتی آرمان، تبدیل شود به شعار خالی از عمل،وقتی مقاومت بشود افراطی گری،
آنجاست که دشمن پیروز شده،
بی آنکه یک تیر شلیک کرده باشد.
جمع بندی:
این وصیتنامه را برای بعد از مرگم ننوشتم.
برای قبل از مرگ آرمانها نوشتم.
اگر امروز نفهمیم،
اگر امروز نگوییم،
فردا که فقط "اسمی" از انقلاب ماند،
دیگر صدای ما فایدهای نخواهد داشت...
✍️ هاشم MRHASHEMM
#علی_الاصول
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔴 توییت جدید نبویان بعد از حرکت جنجالی در صداوسیما
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism