eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
766 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 پایان خیابان و تحقق شروط 🔴 حاج میثم مطیعی: مطلع می گویم که دشمن برنامه جدی برای پس گرفتن خیابان از نیروی‌های مومن و مردمی دارد!!! 👌تنگه احد جمهوری اسلامی ایران خیابان هاست! مردم عزیز اگر خسته شدیم، مثل شیفت کاری در محل کار، حضور خودمان را شیفت بندی کنیم. مثلاً پدر و مادر خانواده در یک ساعت و فرزندان استراحت ، بعد پدر و مادر استراحت، فرزندان در خیابان و مشابه این عمل. 👈خودمان را همزمان و در یک ساعت خسته نکنیم. استراحت کافی داشته باشیم. حتی المقدور خوراکی ببریم و به نیروهای مردمی بدهیم. 👈در جنگ احد، اندکی غفلت شد، جنگ تا شکست کامل مسلمانان پیش رفت، که با رشادت تعداد کمی و علی الخصوص امام علی علیه السلام موقعیت مسلمانان حفظ شد. اما در این جنگ، تعداد زیادی شهید و جانباز شدند و مسلمانان خسارت های سنگینی را متحمل شدند. 👈سعی کنیم، هرکداممان درهمان محله‌ای که زندگی می‌کنیم، حضور داشته باشیم. اگر محله ای حضور مردم، ضعیف‌تر بود، به آن محل، برای تشکیل همین تجمعات کمک کنیم. 👈پس دوستان و رفقای عزیز، باید تلاش کنیم که تنگه احد جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان حفظ و نگهداریم. لحظه‌ای غفلت، لطمات جبران ناپذیری را به همه وارد خواهد کرد، چه موافق جمهوری اسلامی چه مخالف جمهوری اسلامی، همه آسیب خواهند دید. 👌حضورمان را دست کم و شوخی نگیریم. قدرت حضورمان در خیابان، از قدرت موشک‌های شلیک شده بیشتر نباشد، کمتر نیست. روزهای آینده حساس، حیاتی و مهم است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
رئیس کل دادگستری هرمزگان:متاسفانه موشک دشمن جنایتکارآمریکایی-صهیونیستی مستقیما به پیکر شهید ماکان نصیری برخورد کرده است.😭😭😭 🖤لا یَوْمَ‌ کَیَوْمِکَ یَا اَبا عَبْدِاللهِ🖤 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻قبلا برخی ها فکر میکردند چرا رهبر انقلاب، موضوع «تاب آوری مردم» و ایجاد «خطای محاسباتی در مسئولین» را کنار هم آوردند ، در این یکی دو روزه و برخی صحبتها با موضوع سیاه نمایی اوضاع کشور ، خیلی ها به ارتباط این دو موضوع مهم پی بردند 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
راز گشایی از حرفهای مهم امروز ونس 🔴 دارایی‌های ایران در خدمت کشاورزی آمریکا؛ آیا ایران به حل یکی از بحران‌های بزرگ دولت ترامپ کمک می‌کند؟ 🔹اظهارات امروز جی‌دی ونس، در صورتی که واقعاً در دستور کار باشد، شاید مهم‌ترین بخش پازل آزادسازی دارایی‌های مسدودشده ایران را آشکار کرد. معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت در طرحی که با همکاری جرد کوشنر و مقام‌های قطری تهیه شده، دارایی‌های آزادشده ایران تحت نظارت آمریکا و قطر صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد؛ یعنی میلیاردها دلار از منابع ایران مستقیماً به بازار کشاورزی آمریکا تزریق می‌شود. 🔹اهمیت این موضوع زمانی روشن‌تر می‌شود که بدانیم چین، به عنوان بزرگترین خریدار محصولات کشاورزی آمریکا، در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۳ میلیارد دلار فقط از همین سه محصول را از آمریکا خریداری کرد. اما با تشدید جنگ تجاری و تعرفه‌ای میان آمریکا و چین، این بازار به‌شدت کوچک شد و کشاورزان آمریکایی یکی از بزرگ‌ترین مشتریان خود را از دست دادند. اکنون صحبت از آزادسازی ۶ تا ۱۲ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران است؛ رقمی که از نظر ارزش، معادل بخش بزرگی از همان بازار از دست رفته چین است. 🔹این طرح در شرایطی مطرح می‌شود که بخش کشاورزی آمریکا نیز با بحران اساسی روبه‌روست. مطابق گزارشات رسمی منتشر شده در آمریکا، ورشکستگی مزارع در ایالات متحده در سال ۲۰۲۵ میلادی ۴۶ درصد افزایش یافته است. همچنین به دلیل مشکلات متعدد در فروش محصولات، کشاورزان آمریکایی بسیار از ترامپ ناراضی هستند و در آخرین نظرسنجی‌ها ۷۰ درصد آنها نسبت به او دیدگاه منفی دارند. 🔹در چنین شرایطی، تبدیل دارایی‌های مسدود شده ایران به اعتبار خرید محصولات کشاورزی آمریکا، می‌تواند میلیاردها دلار فروش تضمین‌شده برای کشاورزان آمریکایی ایجاد کند. یعنی در عمل با مکانیسمی که ونس مطرح کرد، هم بخش قابل توجهی از فشار اقتصادی بر کشاورزان آمریکا کاهش می‌یابد و یکی از چالش‌های مهم دولت ترامپ حل میشود، هم ایران در تأمین کالاهای اساسی مانند سویا، ذرت و گندم به واردات از آمریکا وابسته می‌شود. مکانیسم خطرناکی که باید به شدت نسبت به آن هوشیار بود. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
▪️نعل وارونه زدن حاج باقر گفته است "اگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری از مردم بیگناه لبنان به زمین می‌ریخت" با ما هم بله حاجی!؟ کاش این ظرافت‌ها و ظریفانه سخن گفتن را بیشتر خرج مذاکره میکردید که اینطوری نقد از ایران نگیرند به نسیه وعده نکنند. به قول معروف: ماه من تا چند نعل باژگونه می‌زنی!؟ حاج باقر گرامی، اصولا اگر به نیروهای مسلح چه در باز کردن تنگه هرمز، چه در تحمیل مذاکرت به کشور، چه در پذیرش آتش‌بس فشار نمی‌آمد، دشمن مجال نفس کشیدن و حمله به لبنان را نداشت تا بخواهد دست به جنایت بزند. درست در روزی که سر و کله حسن آقا پیدا شد و ما را با خبر سلامتی خود غرق اندوه کرد، نیروهای مسلح هم مجبور شدند به این آتش بس تن بدهند. الان چی داریم؟ متحدمان به خاک و خون کشیده شده، زیرساختهای کشورمان هدف قرار گرفته شده، در دنیا بسیار تحقیر و خوار و ذلیل شدیم. به خاطر چی؟ واقعا به خاطر چی؟ اگر مرد جنگ نبودیم که چرا از ابتدا ادعای آزاد سازی قبله اول مسلمانان را کردیم! اگر هستیم که چرا اینطوری سرشکسته و خوار و خفیف و خجالتزده‌مان میکنید!؟ حاج باقر، شما که خودت مکارم اخلاق بودی و دوران جنگ به سرت قسم میخوردند. حاجی، چه اتفاقی افتاد؟ چرا همه چی به هم ریخت؟ حالم اصلا خوب نیست، من آدمی نیستم که بتوانم این ننگ را تحمل کنم. چرا بر این اشتباه، بر این خطای مرگبار، بر این فریب ایرانسوز پافشاری میکنید؟ حاج باقر، جان هرکس که دوست داری، تو را به خون رفقای شهیدت به خودت بیا، برگرد. تو را به امام حسین برگرد، با رفتن این راه کشورمان نابود و ملتمان سرگردان میشود، تو را به خدا برگرد. یاور.م 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تا چند روز پیش میگفتن که رهبری با مذاکره موافقه و تنها کسی که در شعام رای منفی داده سعید جلیلی بوده حالا که مشخص شده رهبری مخالف بوده،همین جریان وفاق شروع کردن به دروغ پراکنی و دارن میگن:نه،جلیلی هم رای مثبت داده و اون رای منفی برای فرد دیگریست. باید به این قماش گفت که شما ها تو کثافت و لجن زندگی میکنید. شرف و غیرتتون از خوک هم کم تره نونی که میخورید از سگ هم نجس تره دیری نیست که همتون به سزای اعمالتون تو همین دنیا میرسید 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
! ۱- از چند روز پیش که پیام حضرت آقا منتشر شد و مشخص شد ایشون هم با توافق و هم با اصل مذاکره مخالفت داشتن؛ رسانه‌ها و قلم‌به‌مزدهای معلوم‌الحالِ وفاقی و اصلاح‌طلب (که تا چند روز پیش به جلیلی فحش می‌دادن و می‌گفتن جلیلی رأی مخالف داده) ؛ یهو ۱۸۰ درجه تغییر موضع دادن و یه خبر دروغ منتشر کردن که اون رأی مخالف برای جلیلی نبوده!! اما منشأ این شایعه که این اکانت‌های پروژه‌ای منتشر کردن کجا بود؟! ۱/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️@Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
۲- منشأ اون خبر فیک و دروغ ، شخصی به نام محمد نگینی‌پور بود که چند روز قبل مدعی شده بود اونی که رأی مخالف داده یه فرمانده نظامی بوده!! (اسکرین سمت راست) اما همین نگینی‌پور جمعه ۲۹ خرداد اون پیام قبل رو حذف کرد و یه پیام جدید زد و خودش گفت که اشتباه شده و اونی که رأی مخالف داده آقای جلیلی بوده!! (اسکرین سمت چپ) اما پروژه‌بگیرهای قلم‌به‌مزد وفاقی دیگه این پیام جدید رو منتشر نکردن و هم‌چنان دارن دروغ می‌بافن میگن جلیلی رأی موافق داده!!! ۲/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️آدم Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳- البته ماجرا فقط به اون پیام نگینی‌پور ختم نمیشه و حتی توی صداوسیما هم اینو اعلام کردن که تنها رأی مخالف برای آقای جلیلی بوده یعنی تنها کسی که هم‌نظر حضرت آقا بودن ، آقای جلیلی بوده! ۳/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️آدم Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism