eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.4هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
ما پیروزیم میدانیم، در تله جنگ رسانه‌ای دشمن شکست‌خورده نیفتیم ▪️ظاهرا شب گذشته چند نقطه در استان هرمزگان مورد هدف حمله قرار گرفت. 🚫هدف اصلی دشمن، این است که می‌خواهد با این شیطنت‌ها یک سنگین برای گرفتن امتیاز در مذاکره راه بیندازد. ‼️ اما متاسفانه بعضی کانال‌ها و چهره‌های رسانه‌ای با بازی کردن در زمین دشمن فقط تصویر ضعف می‌سازند که: "دیدید زدند"؟! اما از پاسخ ایران نمی‌گویند و نمیگویند که شاید این حمله، واکنش به یک اقدام پیش‌دستانه از سوی ایران بوده باشد.... 📌نیروهای مسلح ایران بارها نشان داده‌اند که اهل نمایش و هیجان نیستند. عقلانیت، صبر عملیاتی و زمان‌بندی دقیق، بخشی از راهبرد پیروزمندانه قدرت نیروی حرفه‌ای مسلح ایران است. ▪️اما دشمن میخواهد جامعه را به نقطه‌ای برساند که مردم، قبل از فرماندهان نظامی، برای کشور نسخه احساسی بپیچند چون دشمن می‌داند اگر اعتماد مردم به فرماندهان، مسئولان و نیروهای نظامی آسیب ببیند، بخشی از جنگ را برده است... 🚫خیلی باید مراقب جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها بود. باید مراقبت کرد که بازنشر هر خبر و تحلیل ناامیدکننده، تصویرسازی ناخواسته از قدرت دشمن و کمک مستقیم به اتاق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌هاست. ⚠️اما تزریق آرامش و اقتدار به جامعه و اعتماد به مدافعان کشور و فهم دقیق صحنه، همان چیزی است که نقشه دشمن را خنثی می‌کند. ❌تا اینجا با لطف خداوند و اقتدار نیروهای مسلح و با فهم درست از رسانه و میدان، از روزهای سخت عبور کرده‌ایم تا به این سطح از اقتدار رسیده‌ایم که دنیای اسلام و جهان به ایران و ایرانی و اراده پولادین مردان میدان ما افتخار می‌کنند. پس کام ملت را با خبرهای هیجانی تلخ نکنیم و در تله رسانه‌ای دشمن شکست‌خورده نیفتیم... ✍ حسن باویر
فوری/ روابط عمومی سپاه طی اطلاعیه‌ای: ▪️ بسم الله القاسم الجبارین ▪️ فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم ▪️ به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت. ▪️این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع تر خواهد بود. مسئولیت عواقب آن با متجاوز است. ▪️ و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
🚨پدافند کویت فعال شده ودر حال مقابله با پهبادهاست
فاکس نیوز نقاط اختلاف در توافق ایران و آمریکا را اعلام کرد 1⃣ عسرائیل خواستار تضمین «آزادی عمل نظامی» علیه تهدیدها در لبنان است و ایران این را رد می‌کند. 2⃣ تهران خواستار آزادسازی فوری دارایی‌های خود است و واشنگتن امتناع می‌کند و اصرار دارد که این موضوع به فرمول نهایی توافق مرتبط شود.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌یادآوری مجری صداوسیما در پخش زنده: آقا با پاسخ به عسرائیل (در قالب وعده صادق) مخالفت کردند و گفتند بروید مذاکره کنید و امروز دنیا همه حق را به ما میده... حالا وقتی میگن مذاکرات قبلی خیانت بوده و نباید انجام می‌شد و به مذاکرات فعلی هم حمله می‌کنند و میگن شرافتمندانه نیست بدون اشاره به اینکه آقای شهید مذاکرات زیر سایه تهدید و ضعف که در آن برهه می‌خواستند انجام دهند کنند و تعمیم می‌دهند به هر مذاکره ای یعنی توهین به رهبری... ™ @antisaloosion
ای مظلوم‌ ایران؛ باید هم با عامریکا بجنگه هم با حامیانش هم با رسانه‌ش هم با یه بخش رسانه داخلی خودش که بخاطر عقده انتخاباتی به نفع دشمن و علیه نظام کار میکنه... تا صدای ترقه میاد شروع میکنن به تخریب و تخریب کشور؛ چرا؟! چون دوتا جنگ توی این کشور اومد و رفت و اونا یه موزم ورنداشتن و برای انتخابات بعد نمیتونن باعاش رأی جمع کنن، پس چه کاری بهتر از تخریب اونایی که کار کردن این مدت؟ با تفکر ما که نمیتونیم بریم بالا؛ پس بقیه رو بیاریم پایین! به چه قیمتی؟ به هر قیمتی😈 حتی جفتک زدن به نظام و متلک انداختن و ترسو نشون دادنش. به حق پنج‌تن تا آخر عمر یه مشت از یونجه ری هم گیرتون نمیاد و همیشه بازنده و دسته‌بیل خواهید ماند
در پی حرکت نفتکش‌ها به سمت تنگه‌ی هرمز، ایران به اون‌ها حمله می‌کنه و اونها رو مجبور به بازگشت می‌کنه؛ آمریکایی‌ها از روی عصبانیت به یک پایگاه ایرانی در بندرعباس حمله می‌کنن، و ایران دوباره با قدرت مبدأ حمله در خاک یکی از کشورهای عربی رو سرکوب می‌کنه و پیروزمندانه بیانیه صادر می‌کنه. بنابراین همه اعم از دوست و دشمن بدونن که دیپلماسی و میدان پشتیبان هم‌ان و حتی اجازه‌ی پیروزی‌های نمایشی و روایی نیز به ترامپ نخواهند داد. پس این ما بودیم که زدیم. مراقب باشیم یه عده کانال دار نفوذی با ریش و عمامه یا چادر فریب‌مون ندن و روایت پیروزی ایران رو با روایت پیروزی عامریکا جایگزین نکنن