eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌یادآوری مجری صداوسیما در پخش زنده: آقا با پاسخ به عسرائیل (در قالب وعده صادق) مخالفت کردند و گفتند بروید مذاکره کنید و امروز دنیا همه حق را به ما میده... حالا وقتی میگن مذاکرات قبلی خیانت بوده و نباید انجام می‌شد و به مذاکرات فعلی هم حمله می‌کنند و میگن شرافتمندانه نیست بدون اشاره به اینکه آقای شهید مذاکرات زیر سایه تهدید و ضعف که در آن برهه می‌خواستند انجام دهند کنند و تعمیم می‌دهند به هر مذاکره ای یعنی توهین به رهبری... ™ @antisaloosion
ای مظلوم‌ ایران؛ باید هم با عامریکا بجنگه هم با حامیانش هم با رسانه‌ش هم با یه بخش رسانه داخلی خودش که بخاطر عقده انتخاباتی به نفع دشمن و علیه نظام کار میکنه... تا صدای ترقه میاد شروع میکنن به تخریب و تخریب کشور؛ چرا؟! چون دوتا جنگ توی این کشور اومد و رفت و اونا یه موزم ورنداشتن و برای انتخابات بعد نمیتونن باعاش رأی جمع کنن، پس چه کاری بهتر از تخریب اونایی که کار کردن این مدت؟ با تفکر ما که نمیتونیم بریم بالا؛ پس بقیه رو بیاریم پایین! به چه قیمتی؟ به هر قیمتی😈 حتی جفتک زدن به نظام و متلک انداختن و ترسو نشون دادنش. به حق پنج‌تن تا آخر عمر یه مشت از یونجه ری هم گیرتون نمیاد و همیشه بازنده و دسته‌بیل خواهید ماند
در پی حرکت نفتکش‌ها به سمت تنگه‌ی هرمز، ایران به اون‌ها حمله می‌کنه و اونها رو مجبور به بازگشت می‌کنه؛ آمریکایی‌ها از روی عصبانیت به یک پایگاه ایرانی در بندرعباس حمله می‌کنن، و ایران دوباره با قدرت مبدأ حمله در خاک یکی از کشورهای عربی رو سرکوب می‌کنه و پیروزمندانه بیانیه صادر می‌کنه. بنابراین همه اعم از دوست و دشمن بدونن که دیپلماسی و میدان پشتیبان هم‌ان و حتی اجازه‌ی پیروزی‌های نمایشی و روایی نیز به ترامپ نخواهند داد. پس این ما بودیم که زدیم. مراقب باشیم یه عده کانال دار نفوذی با ریش و عمامه یا چادر فریب‌مون ندن و روایت پیروزی ایران رو با روایت پیروزی عامریکا جایگزین نکنن
🔺چرا اهانت به نظام در میان هواداران "فلانی" عادی شد؟ 🔹توهین به جمهوری اسلامی و ارکان آن را آن تحلیلگر نادان لندن نشین باب کرد و افرادی مانند فواد ایزدی و یاسر جبرائیلی هم با حضور در برنامه هایش به آن اعتبار بخشیدند و کم کم تفکراتش در ذهن و باور هواداران نظام رسوخ کرد. من واقعا نمیدانم چطور بعضیها زبانشان میچرخد به نظامی که حاصل خون شهداست و امتدادش تا ظهور، جزو اعتقادات ما است اینگونه توهین کنند! 🔹ترامپِ بی ارزش، چه بخواهید چه نخواهید رئیس جمهور آمریکا است؛ ایران در یک جنگ تحمیلی توانست از خود دفاع کند و اکنون به دنبال تثبیت دستاوردهای نظام است. ایران تحریم و تحت محاصره است و در عین حال باید شکم یک جمعیت ۹۰ میلیونی را سیر نگه دارد. 🔹مقاومت برای ما قطعی است، تنگه هرمز برگشت ناپذیر است؛ هسته ای قابل واگذاری نیست؛ پایگاه های آمریکایی باید جمع شوند، و غرامت را باید بپردازند؛ همه اینها با هم در راستای گرفتن انتقام خون امام شهید و سایر شهدای عزیزی است که آرزویشان برچیدن بساط آمریکا از منطقه بوده است؛ ایران اما هیچ وقت خود را در جایگاه طرف غیر معقول دعوا قرار نمیدهد. 🔹همزمان که تنگه را بسته با همه طرف ها، از جمله آمریکا نیز گفتگو میکند؛ مدیریت میدان بدون توجه به مولفه های دیپلماتیک ممکن نیست؛ مهم همخوانی و هماهنگی این دو است؛ شما از یک طرف گرانی ها را بر سر مسئولین میکوبید و بجای اینکه در شرایط جنگی مقاومت ملی را ترویج کنید از نگرانی برای شکم هایتان میگویید، از یک طرف هم بر طبل جنگ میکوبید! 🔹جمهوری اسلامی ولی همه این مسائل را در یک پکیج میبیند. هم مقاومت بی نظیر و هم گفتگوهای عزتمندانه نیاز است. حالا شما و دوستانتان که همه میدانند از کدام تفکر هستید هی بنشینید و به جمهوری اسلامی توهین کنید! عبدالرحیم انصاری
این قسمت از برنامه در صداوسیمای دوره برای دیشبه... در این تریبون میدان انقلاب تنها نفر که از مخالفان جریان موسوم به حامیان جلیلی هست یک نفره که مدام مانند طوطی می‌گوید باید مذاکره کنیم و در تصویر بعدی هم که می‌گوید همه اش میگید مرگ بر آمریکا بعد مسخره اینجاست که سکوت می‌کند تا شعار بدهند... من نمیگم این طرف از خودشان هماهنگ شده آمده اما می‌گم جریانی که به حامیان سعید جلیلی فعلا مشهور هستند در کنار اصلاحات یک خط را پیش می‌برند... اصلاحات اصرار دارد بگوید که جلیلی همان جریان رئیسی هست (عکس) این جریان تلاش می‌کند جریان انقلابی را همان نئولیبرال ها و غربزده ها به جبهه انقلاب القاء کند... می‌گویم فعلا فقط در این قسمت از یک برنامه بوده چون ما مسائل حقوقی را رعایت می‌کنیم ™ @antisaloosion
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir