eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنتی سالوسیون
افرادی که میبینید رفتند برای چه صحبت کنند؟ آفرین؛ در مورد مذاکرات برجام در دولت شهید رئیسی... رئیسی
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من فکرنمیکنم درقامت ریاست‌جمهوری کسی از شهید رئیسی ولایت‌مدار تر و مطیع تر به امر ولی بوده. +شهید رئیسی و شهیدعبدالهیان مطیع محض ولی‌فقیه بودن و اون زمان شهیدسیدعلی خامنه‌ای دید بروند مذاکرات و رفتند و نتیجه‌ام گرفتند... ولی یادتون هست خود انقلابیون عزیز چقدر این عزیزان رو بی آبرو کردند؟ و افتخار کردند میگفتند جلوی خیانت رئیسی در امضاء برجام رو گرفتیم. یک نمونه بارز و شاخص رو گفتم . 📍چرا فقط اپوزسیون هستیم؟ چرا فقط میزنیم؟چرا زبانمون گاها به حمایت، دفاع یا تزریق امید و انرژی به جامعه نمی‌چرخد؟ متن👈🏻حجت الاسلام شهبازیان
🔹این اکانت دو بزرگوار که کشف حجاب محسوب می‌شوند اشکال داره منتشر کنیم؟ هععععععی من با این نوه شهید آقا زیاد درد دل می‌کنم ان شاءالله خون اینها نفوذی های مزدور دشمن چه با کروات چه با ریش و عمامه را رسوا کنه ™ @antisaloosion
🚨احسنت به نماینده ولی فقیه در سپاه ( شبکه خبر)👇 ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم ما حقمان را میگیریم ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم ما نسبت به آمریکا بغض داریم ما دشمنیمون هیچ وقت با استکبار تمامی ندارد و به هیچ وجه به اونها اطمینان نداریم اما با قدرت وارد میشیم اما دیدیم میخاد خیانت کنه پاسخ میدهیم ما از موضع قدرت سخن میگوییم نه از موضع ضعف.... ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم ما اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم ما با احتیاط از موضع پیروزی به شرط تحقق خواسته هامان جنگ را تمام می کنیم برای ما گزینه اصلی مذاکره نیست گزینه اصلی مردم هستند ما با احساس قدرت مذاکره میکنیم یا در مذاکره تسلیم میشوند یا در میدان تسلیمشان میکنیم ™ @antisaloosion
سردار قالیباف: در ۲ روز گذشته با جدیت توقف حملات اسرائیل را دنبال کرده‌ایم و جنایت ها ادامه پیدا کند نه تنها روند گفت‌وگوها را می کنیم بلکه جلوی رژیم صهیونیستی . ™ @antisaloosion
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 با دقت گوش بدین تا اهمیت رو درک کنین این واقعیت های جنگه، اگه ندونیم و دو روز دیگه بهش رسیدیم باز یه عده شروع نکنن بگن آی دولت میخواد مردم رو عصبانی کنه آی اینا خائنن و نفوذی ان! بخش مهم جنگ و استقامته اگه ما مردم تو صرفه جویی به کمک دولت بیایم به راحتی از این سختی هم عبور میکنیم @antisaloosion
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حداد عادل: آقا سیدمجتبی در ساده‌زیستی از امام شهید سخت‌گیرتر بود پدر همسر رهبر معظم انقلاب: 🔹وقتی کفش‌های کهنه و پنج سال کار کرده آقا سیدمجتبی را پشت در می‌دیدیم می‌فهمیدیم که پسر رهبر مهمان ماست. اللهم احفظ قائدنا سیدنا امام سیدمجتبی خامنه ای سلامتی شون سه صلوات ™ @antisaloosion
❌اگر قرار باشد نامی برای رفتار سیاسی آقای حمید رسایی انتخاب شود، شاید «تناقض» مناسب‌ترین واژه باشد. ایشان در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ابتدا انتخابات را تحریم کردند، در رأی‌گیری شرکت نکردند و حتی دیگر نمایندگان را نیز به تحریم فراخواندند. اما هنگامی که انتخابات با مشارکت گسترده نمایندگان برگزار شد و هیئت‌رئیسه با آرای قاطع انتخاب گردید، ناگهان استدلال جدیدی مطرح شد؛ این بار ادعا کردند که چون اعضای هیئت‌رئیسه هنوز سوگند یاد نکرده‌اند، جلسات مجلس فاقد مشروعیت است.!!!!! اگر واقعاً هیئت‌رئیسه مشروعیت ندارد، نتیجه منطقی این ادعا آن است که تمام تصمیمات و مصوبات مجلس نیز زیر سؤال برود. در این صورت چگونه پیام تبریک و تقدیر رهبر انقلاب از هیئت‌رئیسه جدید تفسیر می‌شود⁉️ آیا می‌توان همزمان هیئت‌رئیسه را نامشروع دانست و پیام رسمی عالی‌ترین مقام نظام به آن را نادیده گرفت⁉️ تناقض‌ها اما به همین‌جا ختم نمی‌شود. زمانی که مجلس در حال برگزاری جلسات عادی بود، آقای رسایی از تعطیلی مجلس سخن می‌گفتند. اما هنگامی که به دلیل شرایط جنگی و امنیتی مجلس تعطیل شد، همان تعطیلی را دستاویز انتقاد قرار دادند و آن را مورد سرزنش قرار دادند. از یک سو از تعطیلی دفاع می‌شود و از سوی دیگر همان تعطیلی محکوم می‌شود.‼️ تناقض دیگر آنجاست که ایشان از عدم برگزاری جلسات انتقاد می‌کنند، خود در که برای می‌شود حاضر نمی‌شوند و همان جلسات را نیز نامشروع می‌خوانند. یعنی هم از نبود جلسه گلایه می‌شود و هم از حضور در جلسات خودداری. مجموع این رفتارها این پرسش را در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است که معیار اصلی آقای رسایی دقیقاً چیست؟ اگر اصل بر مشارکت و قانون‌گرایی است، چرا تحریم؟ اگر اصل بر تحریم است، چرا اعتراض به نتیجه؟ اگر تعطیلی مجلس نادرست است، چرا پیشنهاد تعطیلی مطرح شد؟ و اگر جلسات نامشروع‌اند، چرا از برگزار نشدن یا تعطیلی آن‌ها انتقاد می‌شود⁉️ به نظر می‌رسد در تمام این موارد، موضع آقای رسایی نه بر یک منطق ثابت و حقوقی، بلکه بر مخالفت با هر نتیجه‌ای است که مطابق نظر ایشان رقم نخورده باشد؛ رویکردی که بیش از آنکه نشانه ثبات سیاسی باشد، نماد آشکار تناقض در گفتار و رفتار است. ™ @antisaloosion
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫 چرا با وجود نهی امام شهید در خصوص مذاکرات، این مهم دوباره انجام شد؟ ❗️ از زبان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشنوید ™ @antisaloosion
🔺 سردار اسدی: هنوز برگ‌های برنده را رو نکرده‌ایم معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: 🔹بارها گفته‌ایم که هنوز همه برگ‌های برنده خود را رو نکرده‌ایم و برگ‌های زیادی وجود دارد که اگر لازم شود، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. 🔹آمریکا فقط خواهان تسلیم کامل ما است و ملت ایران هم هرگز تسلیم نخواهد شد. 🔹وقتی تسلیم در کار نیست، جنگ در پیش است؛ بنابراین ما منتظریم و مشکلی با جنگ نداریم؛ لذا اگر ناتو هم در این عرصه حاضر شود، ما هیچ‌گونه نگرانی نداریم. ™ @antisaloosion
🔺سردار اسدی، معاون قرارگاه خاتم‌الانبیا: مکان‌هایی که اکنون از آن‌ها برای تولید تجهیزات نظامی استفاده می‌کنیم، کاملاً از دید دشمن مخفی است و خبری از محل آن ندارند؛ لذا وضعیت ما در زمینه تولیدات دفاعی، قابل قبول است@antisaloosion
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢برادر شهید سیدهاشم صفی‌الدین و از ارکان حزب‌الله لبنان : بهترین کسی که می‌تواند حق شهدای لبنان را ایفا کند و همیشه در هر کجا بوده به حزب‌الله کمک کرده و برای لبنان جنگیده شخص حاج باقر قالیباف است و باید دستش را ببوسیم ؛ متاسفانه عده ای به اسم انقلابی‌گری حاج باقر رو قربة الی الله میزنن هرچند دیگه بین سوپر انقلابی ها رسم شده😔 شهدا رو قبل از اینکه بدست اسرائیل ترور بشه ترور شخصیت میکنند ™ @antisaloosion