eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تثبیت دستاوردهای راهبردی و افشای انزوای فزایندهٔ دشمن تحلیل رصد رسانه‌ای نشان می‌دهد که دشمن در حال اجرای یک عملیات روانی پیچیده است که می‌توان آن را «پروژهٔ مشروعیت‌زدایی از اهرم‌های ایران» نامید. این پروژه در پاسخ به شکست در شکستن ارادهٔ ایران در میدان نبرد طراحی شده و هدف آن مصادرۀ دستاوردهای راهبردی تهران و بازتعریف حقایق میدانی به نفع خود است. 👈این عملیات روانی بر سه ستون اصلی استوار است: ۱. مهندسی «شکنندگی آتش‌بس» حملهٔ محدود آمریکا به حوالی بندرعباس و بازتاب گستردهٔ آن در رسانه‌هایی مانند رویترز، فاکس نیوز و بلومبرگ، با هدف القای این پیام طراحی شده که: 📍«آتش‌بس وضعیتی موقت و تحت کنترل آمریکاست و واشنگتن هر لحظه می‌تواند آن را نقض کند.» ◀️این روایت در پی سلب ابتکار عمل از ایران و تحمیل ادراکِ «ناامنی پایدار» در منطقه است. ۲. گروگان‌گیری دیپلماتیک تلاش همزمان ترامپ برای گره زدن توافق با ایران به «پیمان ابراهیم» و «پروندهٔ لبنان» (با پوشش رسانه‌هایی چون فاکس نیوز، پولیتیکو و المانیتور) نشان‌دهندهٔ یک راهبرد اخاذی چندجانبه است: واشنگتن می‌کوشد شکست خود در برابر ایران را با دو اقدام جبران کند: 1️⃣امتیازگیری از متحدان عربی، 2️⃣و مشروعیت‌بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی.@antisaloosion
آنتی سالوسیون
📌تثبیت دستاوردهای راهبردی و افشای انزوای فزایندهٔ دشمن تحلیل رصد رسانه‌ای نشان می‌دهد که دشمن در حال
۳. اتهام‌زنی منطقه‌ای حملهٔ موشکی ایران به کویت (که در واقعیت رخ نداده)، محکومیت هماهنگ شورای همکاری خلیج فارس و عربستان، و همچنین الگوسازی برای خلع سلاح حشدالشعبی با استفاده از اقدامات مقتدی صدر، همگی در راستای دو هدف هستند: 1️⃣منطقه‌ای‌سازی تنش، 2️⃣و مقصرنمایی ایران در بحران‌های منطقه‌ای. اما شکاف‌های عمیق در روایت دشمن غیرقابل پنهان‌کردن است: رسانه‌های آمریکایی (CNN، نیویورک تایمز، Military Times) به‌صورت صریح از «فرسایش ذخایر تسلیحاتی آمریکا» و «ماندگاری ظرفیت موشکی ایران» سخن می‌گویند. تحلیل‌گرانی چون فارن افیرز اذعان دارند که «توافق محدود، کم‌هزینه‌ترین گزینهٔ بد برای ترامپ» است. رسانهٔ The Atlantic بحران مدیریتی در پنتاگون را افشا می‌کند. و مهم‌تر از همه: دشمن نتوانسته است دستورکار خود را بر ایران تحمیل کند. ✅جمع‌بندی : این عملیات روانی، در واقع اعتراف ضمنی به انزوای فزایندهٔ دشمن و عدم توانایی او در بازتعریف موازنهٔ قدرت است. در مقابل، ایران با ثبات در مواضع راهبردی بدون تسلیم در حوزه‌های هسته‌ای، موشکی و محور مقاومت نه‌تنها دستاوردهای خود را حفظ کرده، بلکه روایتِ «شکست آمریکا» را در سطح جهانی تثبیت کرده است. پیروزی، نه تنها در میدان نبرد، بلکه در نبرد روایت‌ها هم رقم خورده است. ™ @antisaloosion
محبوبیت ایران و تنگه هرمز داره به سبک زندگی تبدیل می‌شه، حتی برای خارجی ها ™ @antisaloosion
🚨تهدید ایران زنجیر سگ وحشی آمریکا را کشاند/ حمله رژیم صهیونیستی به بیروت لغو شد براساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی از منابع داخلی، اسرائیل برنامه‌ریزی کرده بود تا یک حمله گسترده به حومه جنوبی بیروت انجام دهد که در آخرین لحظات لغو و یا به تعویق افتاد ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنتی سالوسیون
افرادی که میبینید رفتند برای چه صحبت کنند؟ آفرین؛ در مورد مذاکرات برجام در دولت شهید رئیسی... رئیسی
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من فکرنمیکنم درقامت ریاست‌جمهوری کسی از شهید رئیسی ولایت‌مدار تر و مطیع تر به امر ولی بوده. +شهید رئیسی و شهیدعبدالهیان مطیع محض ولی‌فقیه بودن و اون زمان شهیدسیدعلی خامنه‌ای دید بروند مذاکرات و رفتند و نتیجه‌ام گرفتند... ولی یادتون هست خود انقلابیون عزیز چقدر این عزیزان رو بی آبرو کردند؟ و افتخار کردند میگفتند جلوی خیانت رئیسی در امضاء برجام رو گرفتیم. یک نمونه بارز و شاخص رو گفتم . 📍چرا فقط اپوزسیون هستیم؟ چرا فقط میزنیم؟چرا زبانمون گاها به حمایت، دفاع یا تزریق امید و انرژی به جامعه نمی‌چرخد؟ متن👈🏻حجت الاسلام شهبازیان
🔹این اکانت دو بزرگوار که کشف حجاب محسوب می‌شوند اشکال داره منتشر کنیم؟ هععععععی من با این نوه شهید آقا زیاد درد دل می‌کنم ان شاءالله خون اینها نفوذی های مزدور دشمن چه با کروات چه با ریش و عمامه را رسوا کنه ™ @antisaloosion
🚨احسنت به نماینده ولی فقیه در سپاه ( شبکه خبر)👇 ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم ما حقمان را میگیریم ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم ما نسبت به آمریکا بغض داریم ما دشمنیمون هیچ وقت با استکبار تمامی ندارد و به هیچ وجه به اونها اطمینان نداریم اما با قدرت وارد میشیم اما دیدیم میخاد خیانت کنه پاسخ میدهیم ما از موضع قدرت سخن میگوییم نه از موضع ضعف.... ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم ما اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم ما با احتیاط از موضع پیروزی به شرط تحقق خواسته هامان جنگ را تمام می کنیم برای ما گزینه اصلی مذاکره نیست گزینه اصلی مردم هستند ما با احساس قدرت مذاکره میکنیم یا در مذاکره تسلیم میشوند یا در میدان تسلیمشان میکنیم ™ @antisaloosion
سردار قالیباف: در ۲ روز گذشته با جدیت توقف حملات اسرائیل را دنبال کرده‌ایم و جنایت ها ادامه پیدا کند نه تنها روند گفت‌وگوها را می کنیم بلکه جلوی رژیم صهیونیستی . ™ @antisaloosion
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 با دقت گوش بدین تا اهمیت رو درک کنین این واقعیت های جنگه، اگه ندونیم و دو روز دیگه بهش رسیدیم باز یه عده شروع نکنن بگن آی دولت میخواد مردم رو عصبانی کنه آی اینا خائنن و نفوذی ان! بخش مهم جنگ و استقامته اگه ما مردم تو صرفه جویی به کمک دولت بیایم به راحتی از این سختی هم عبور میکنیم @antisaloosion
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حداد عادل: آقا سیدمجتبی در ساده‌زیستی از امام شهید سخت‌گیرتر بود پدر همسر رهبر معظم انقلاب: 🔹وقتی کفش‌های کهنه و پنج سال کار کرده آقا سیدمجتبی را پشت در می‌دیدیم می‌فهمیدیم که پسر رهبر مهمان ماست. اللهم احفظ قائدنا سیدنا امام سیدمجتبی خامنه ای سلامتی شون سه صلوات ™ @antisaloosion
❌اگر قرار باشد نامی برای رفتار سیاسی آقای حمید رسایی انتخاب شود، شاید «تناقض» مناسب‌ترین واژه باشد. ایشان در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ابتدا انتخابات را تحریم کردند، در رأی‌گیری شرکت نکردند و حتی دیگر نمایندگان را نیز به تحریم فراخواندند. اما هنگامی که انتخابات با مشارکت گسترده نمایندگان برگزار شد و هیئت‌رئیسه با آرای قاطع انتخاب گردید، ناگهان استدلال جدیدی مطرح شد؛ این بار ادعا کردند که چون اعضای هیئت‌رئیسه هنوز سوگند یاد نکرده‌اند، جلسات مجلس فاقد مشروعیت است.!!!!! اگر واقعاً هیئت‌رئیسه مشروعیت ندارد، نتیجه منطقی این ادعا آن است که تمام تصمیمات و مصوبات مجلس نیز زیر سؤال برود. در این صورت چگونه پیام تبریک و تقدیر رهبر انقلاب از هیئت‌رئیسه جدید تفسیر می‌شود⁉️ آیا می‌توان همزمان هیئت‌رئیسه را نامشروع دانست و پیام رسمی عالی‌ترین مقام نظام به آن را نادیده گرفت⁉️ تناقض‌ها اما به همین‌جا ختم نمی‌شود. زمانی که مجلس در حال برگزاری جلسات عادی بود، آقای رسایی از تعطیلی مجلس سخن می‌گفتند. اما هنگامی که به دلیل شرایط جنگی و امنیتی مجلس تعطیل شد، همان تعطیلی را دستاویز انتقاد قرار دادند و آن را مورد سرزنش قرار دادند. از یک سو از تعطیلی دفاع می‌شود و از سوی دیگر همان تعطیلی محکوم می‌شود.‼️ تناقض دیگر آنجاست که ایشان از عدم برگزاری جلسات انتقاد می‌کنند، خود در که برای می‌شود حاضر نمی‌شوند و همان جلسات را نیز نامشروع می‌خوانند. یعنی هم از نبود جلسه گلایه می‌شود و هم از حضور در جلسات خودداری. مجموع این رفتارها این پرسش را در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است که معیار اصلی آقای رسایی دقیقاً چیست؟ اگر اصل بر مشارکت و قانون‌گرایی است، چرا تحریم؟ اگر اصل بر تحریم است، چرا اعتراض به نتیجه؟ اگر تعطیلی مجلس نادرست است، چرا پیشنهاد تعطیلی مطرح شد؟ و اگر جلسات نامشروع‌اند، چرا از برگزار نشدن یا تعطیلی آن‌ها انتقاد می‌شود⁉️ به نظر می‌رسد در تمام این موارد، موضع آقای رسایی نه بر یک منطق ثابت و حقوقی، بلکه بر مخالفت با هر نتیجه‌ای است که مطابق نظر ایشان رقم نخورده باشد؛ رویکردی که بیش از آنکه نشانه ثبات سیاسی باشد، نماد آشکار تناقض در گفتار و رفتار است. ™ @antisaloosion