eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
نفت ۶ درصد گران شد 🔹 درپی اعلام ایران مبنی بر توقف تبادل پیام با امریکا، قیمت نفت صعودی شد و با ۶ درصد افزایش در استانه ۹۷ دلار قرار گرفت. ™ @antisaloosion
به زودی ممکن است وارد معرکه عاشورایی شویم؛ هشدار قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا به ساکنان سرزمین‌های اشغالی نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است. با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند. ™ @antisaloosion
🔺به مسئولان نظامی و سیاسی کشور اعتماد کنیم/ فریب دلسوزی های فریبنده را نخوریم! 🔹یکی از ترفندهایی که این روزها عده ای سعی میکنند بوسیله آن واقعیت ها را تغییر دهند، سو استفاده از نقش پر رنگ مردم است. پشت مردم پنهان میشوند و تفکرات خود را به نام آنان ثبت میکنند. ملت ایران چنانچه شهید لاریجانی گفتند ملت رشیدی است؛ ملتی آگاه و پای کار است؛ سزاوار نیست عده ای از نام و حضور انقلابی شان در تجمعات سوء استفاده کرده و مقاصد سیاسی خود را پی بگیرند. اینکه عده ای در خانه تعدادی پلاکارد جهت دار بنویسند و در تجمعات توزیع کنند یا پلاکاردی را به دست فردی بدهند، از او عکس بگیرند و در رسانه ها منتشر کنند بسیار کار زشت و زننده ای است. تعدادی از پلاکاردها ممکن است خودجوش باشند، اما این احتمال بسیار بالا است که تعدادی دیگر یا با تحریک برخی کانال داران تهیه شده اند، یا اینکه اساسا به یک پروژه مرموز مرتبط باشند. 🔹مردم و سران حاکمیت [اعم از سیاسی و نظامی] مکمل همدیگرند؛ در واقع ایران امروز با اتحاد میدان، خیابان، و دیپلماسی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستاده است. شکستن این اتحاد و قرار دادن مردم در برابر سران کمتر از جنایت نیست. بله! قطعا نقش ملت در حفظ نظام اسلامی و یکپارچگی ایران مهم است، اما چه کسی گفته سران مملکت در این مقاومت بزرگ و شاهکار عظیم که همانا ایستادگی در برابر ابر قُلدرهای عالم است نقشی نداشته و یا بد عمل کرده اند؟ چرا عده ای در حالی که هیچ خطری تهدیدشان نمیکند، زیر کولر روی مبل نشسته یا زیر پتو علیه کسانی مطلب منتشر میکنند که جانشان را کف دست گذاشته و برای این مملکت از خود گذشتگی مینمایند؟ 🔹مسئولان امروز این مملکت خائن و ترسو و عاشق مذاکره اند؟ پس چرا وقتی شیپور جنگ نواخته شد یک نفر فرار نکرد؟ چرا با خانواده ایستادند و بسیاری شان شهید شدند؟ مگر همین پزشکیان در جنگ ۱۲ روزه در یک بمباران زخمی نشد؟ مگر قالیباف سه بار هدف ترور قرار نگرفت؟ مردم و مسئولان لازم و ملزوم یکدیگرند؛ چرا میخواهید آنها را از هم جدا کنید؟ بله مردم نباشند مسئولان هیچ اند، قبول! ولی اگر مسئولانی ترسو و فراری میداشتیم، امروز کسی بود ملت را سازماندهی کند و برای پشتیبانی از نظام به خیابان بیاورد؟ اگر همین سران و سیاسیونی که آنها را میکوبید نبودند و فرار میکردند؟ ملت به چه کسانی امید میداشت و چگونه میخواست در مقابل دشمن بایستد؟ ملت زمانی شکست میخورد که بزدلانی مثل رضا شاه و محمدرضا شاه ملت را رهبری کنند، و زمانی برمیخیزد که شجاعانی مانند خمینی کبیر، خامنه ای شهید و شاگردان مکتبشان زمام امور را در دست دارند. ™ @antisaloosion
📌تثبیت دستاوردهای راهبردی و افشای انزوای فزایندهٔ دشمن تحلیل رصد رسانه‌ای نشان می‌دهد که دشمن در حال اجرای یک عملیات روانی پیچیده است که می‌توان آن را «پروژهٔ مشروعیت‌زدایی از اهرم‌های ایران» نامید. این پروژه در پاسخ به شکست در شکستن ارادهٔ ایران در میدان نبرد طراحی شده و هدف آن مصادرۀ دستاوردهای راهبردی تهران و بازتعریف حقایق میدانی به نفع خود است. 👈این عملیات روانی بر سه ستون اصلی استوار است: ۱. مهندسی «شکنندگی آتش‌بس» حملهٔ محدود آمریکا به حوالی بندرعباس و بازتاب گستردهٔ آن در رسانه‌هایی مانند رویترز، فاکس نیوز و بلومبرگ، با هدف القای این پیام طراحی شده که: 📍«آتش‌بس وضعیتی موقت و تحت کنترل آمریکاست و واشنگتن هر لحظه می‌تواند آن را نقض کند.» ◀️این روایت در پی سلب ابتکار عمل از ایران و تحمیل ادراکِ «ناامنی پایدار» در منطقه است. ۲. گروگان‌گیری دیپلماتیک تلاش همزمان ترامپ برای گره زدن توافق با ایران به «پیمان ابراهیم» و «پروندهٔ لبنان» (با پوشش رسانه‌هایی چون فاکس نیوز، پولیتیکو و المانیتور) نشان‌دهندهٔ یک راهبرد اخاذی چندجانبه است: واشنگتن می‌کوشد شکست خود در برابر ایران را با دو اقدام جبران کند: 1️⃣امتیازگیری از متحدان عربی، 2️⃣و مشروعیت‌بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی.@antisaloosion
آنتی سالوسیون
📌تثبیت دستاوردهای راهبردی و افشای انزوای فزایندهٔ دشمن تحلیل رصد رسانه‌ای نشان می‌دهد که دشمن در حال
۳. اتهام‌زنی منطقه‌ای حملهٔ موشکی ایران به کویت (که در واقعیت رخ نداده)، محکومیت هماهنگ شورای همکاری خلیج فارس و عربستان، و همچنین الگوسازی برای خلع سلاح حشدالشعبی با استفاده از اقدامات مقتدی صدر، همگی در راستای دو هدف هستند: 1️⃣منطقه‌ای‌سازی تنش، 2️⃣و مقصرنمایی ایران در بحران‌های منطقه‌ای. اما شکاف‌های عمیق در روایت دشمن غیرقابل پنهان‌کردن است: رسانه‌های آمریکایی (CNN، نیویورک تایمز، Military Times) به‌صورت صریح از «فرسایش ذخایر تسلیحاتی آمریکا» و «ماندگاری ظرفیت موشکی ایران» سخن می‌گویند. تحلیل‌گرانی چون فارن افیرز اذعان دارند که «توافق محدود، کم‌هزینه‌ترین گزینهٔ بد برای ترامپ» است. رسانهٔ The Atlantic بحران مدیریتی در پنتاگون را افشا می‌کند. و مهم‌تر از همه: دشمن نتوانسته است دستورکار خود را بر ایران تحمیل کند. ✅جمع‌بندی : این عملیات روانی، در واقع اعتراف ضمنی به انزوای فزایندهٔ دشمن و عدم توانایی او در بازتعریف موازنهٔ قدرت است. در مقابل، ایران با ثبات در مواضع راهبردی بدون تسلیم در حوزه‌های هسته‌ای، موشکی و محور مقاومت نه‌تنها دستاوردهای خود را حفظ کرده، بلکه روایتِ «شکست آمریکا» را در سطح جهانی تثبیت کرده است. پیروزی، نه تنها در میدان نبرد، بلکه در نبرد روایت‌ها هم رقم خورده است. ™ @antisaloosion
محبوبیت ایران و تنگه هرمز داره به سبک زندگی تبدیل می‌شه، حتی برای خارجی ها ™ @antisaloosion
🚨تهدید ایران زنجیر سگ وحشی آمریکا را کشاند/ حمله رژیم صهیونیستی به بیروت لغو شد براساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی از منابع داخلی، اسرائیل برنامه‌ریزی کرده بود تا یک حمله گسترده به حومه جنوبی بیروت انجام دهد که در آخرین لحظات لغو و یا به تعویق افتاد ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنتی سالوسیون
افرادی که میبینید رفتند برای چه صحبت کنند؟ آفرین؛ در مورد مذاکرات برجام در دولت شهید رئیسی... رئیسی
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من فکرنمیکنم درقامت ریاست‌جمهوری کسی از شهید رئیسی ولایت‌مدار تر و مطیع تر به امر ولی بوده. +شهید رئیسی و شهیدعبدالهیان مطیع محض ولی‌فقیه بودن و اون زمان شهیدسیدعلی خامنه‌ای دید بروند مذاکرات و رفتند و نتیجه‌ام گرفتند... ولی یادتون هست خود انقلابیون عزیز چقدر این عزیزان رو بی آبرو کردند؟ و افتخار کردند میگفتند جلوی خیانت رئیسی در امضاء برجام رو گرفتیم. یک نمونه بارز و شاخص رو گفتم . 📍چرا فقط اپوزسیون هستیم؟ چرا فقط میزنیم؟چرا زبانمون گاها به حمایت، دفاع یا تزریق امید و انرژی به جامعه نمی‌چرخد؟ متن👈🏻حجت الاسلام شهبازیان
🔹این اکانت دو بزرگوار که کشف حجاب محسوب می‌شوند اشکال داره منتشر کنیم؟ هععععععی من با این نوه شهید آقا زیاد درد دل می‌کنم ان شاءالله خون اینها نفوذی های مزدور دشمن چه با کروات چه با ریش و عمامه را رسوا کنه ™ @antisaloosion
🚨احسنت به نماینده ولی فقیه در سپاه ( شبکه خبر)👇 ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم ما حقمان را میگیریم ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم ما نسبت به آمریکا بغض داریم ما دشمنیمون هیچ وقت با استکبار تمامی ندارد و به هیچ وجه به اونها اطمینان نداریم اما با قدرت وارد میشیم اما دیدیم میخاد خیانت کنه پاسخ میدهیم ما از موضع قدرت سخن میگوییم نه از موضع ضعف.... ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم ما اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم ما با احتیاط از موضع پیروزی به شرط تحقق خواسته هامان جنگ را تمام می کنیم برای ما گزینه اصلی مذاکره نیست گزینه اصلی مردم هستند ما با احساس قدرت مذاکره میکنیم یا در مذاکره تسلیم میشوند یا در میدان تسلیمشان میکنیم ™ @antisaloosion
سردار قالیباف: در ۲ روز گذشته با جدیت توقف حملات اسرائیل را دنبال کرده‌ایم و جنایت ها ادامه پیدا کند نه تنها روند گفت‌وگوها را می کنیم بلکه جلوی رژیم صهیونیستی . ™ @antisaloosion