واضح است:
افتخار زاده (آخرین لیدر حجتیه) نه تنها بی تفاوت به آمریکا و اسرائیل نبود که در برخی سخنرانی ها از مقاومت حمایت میکرد. مداحان حجتیه در همین یک سال اخیر از فرصت استفاده کرده لبنان هم رفتند. (البته حجتیه به شکلی هوشمندانه در حال مرزبندی با جریان انقلابی است و بماند که در دلشان چیزی دیگر میگذرد اما در عضو گیری در حال باز تعریف و باز تنظیم مواضع عمومی هستند)
خلاصه ی کلام: وقتی اطلاعاتت از حجتیه محدود است و به جوان مومن انقلابی میگویی: آنها ضد مقاومت هستند و ضد انقلابند و بعد جوان مومن انقلابی پای سخنرانی افتخار زاده می نشیند مردد میشود.
چرا؟ چون ماهیت جریان را خودت اشتباه فهمیدی و اشتباه روایت کردی ...
ما هر بار خواستیم از نفوذ حجتیه در جریان جلمبر بگوییم، مشتی بی سواد متحجر تر از متحجر پیدا شدند علیه ما بیانیه دادند که مبادا دکان دو نبش حجتیهبازیشان تهدید شود.
غافل از اینکه این جریان ساز و کارها و شیوه های نفوذ و اهداف و مسائلی از این دست را باز تعریف و جوان مومنی که زیر بارش شدید دروغ هایشان مینشیند را حسابی "به جهت عضو گیری از معتمدین" (با هدف نفوذ در بالاترین سطوحِ تمام جناح ها به خوبی) به بازی گرفته است....
مسئله ی حجتیه
نفوذ
و سازش مهم است.
منتها جبهه ی انقلاب تا زمانی که از متحجرین نادان و بی تخصص که بر هر صندلی تکیه زده و دکانی باز کرده و کلی گویی میکنند و اراجیف به اسم بحث تخصصی می فروشند خلاص نشود، درجا خواهد زد.....
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهره ی واقعی مستکبران جهان‼️
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
به مجریای که قبلا گفته بود میشود علیه جمهوری اسلامی کودتا کنیم تا جمهوری اسلامی دیگری بیاوریم یک ا
🔴ادامه درگیری های بابک زنجانی و ثابتی
ولی خداوکیلی کیفیت مجلس خیلی بهتر شده ملت قشنگ سرگرم شدن اون قبلیا اصلا حال نمیداد نه یک ذره حاشیه نه هیجان ملت سرگرم شدن کانال ها هم مخاطب می گیرن این دو گروه هم ناخواسته برا خودشون از این نمد کلاه می بافن طرفدار جذب می کنند...
راستی؛ میگم بابک زنجانی اگر بدهی اش راصاف نکرده به بیت المال و ثابتی که همیشه نگران ملت بوده چرا تا الان پیگیر نشده بود ظرف ۲ ماه بدهیاش را پرداخت کند؟!
اما با ۲ نکته دیگرش موافقم #عدالت اگر اجرا شده بود و همه نمایندگان به عدالت از آنتن صداوسیما به ریاست جبلی استفاده کرده بودن مثلا به اندازه منان رئیسی و... شاید بخشی از این بزرگواران الان در مجلس نبودند...
و نکته درست دوم تا وقتی ما با فراعنه در نبردیم اما از داخلی ها و منافقین غافلیم در نبرد ما با فراعنه هم به ما هزینه های سنگینی تحمیل خواهد شد
™ @antisaloosion
#تکرارهای_مسموم،
چگونه ذهن دلسوزان انقلاب آلوده میشود؟
در میدان #جنگ_روایت ها، دشمن از سلاحی استفاده میکند که بیصدا اما مؤثر است: تکرار.
#تکرار شایعات از زبان افراد کم اطلاع، ذهنها را به تدریج آلوده میکند و حتی دلسوزان انقلاب را دچار تردید میسازد.
#فرد_ولایتمدار، انقلاب را از منظر رسانه های بیگانه نمیبیند؛ بلکه از دریچه ی نگاه رهبری مینگرد، نگاهی که امید میدهد، آینده را روشن میبیند و مردم را سرمایه ی اصلی میداند.
#ولایتمداری یعنی ایستادن در برابر موجهای شبههافکن، نه غرق شدن در آنها.
##نقد_منصفانه جایز است، اما تخریب شخصیتها و نهادها، خیانت به مسیر تعالی است.
#شخصیتها با همه ضعفها، ابزار حرکت نظام اند. نگاه صفر و صدی ما را از فهم حکمت رهبری دور میکند.
امروز بیش از هر زمان، نیازمند انسجام، #وحدت و جهاد تبیین هستیم. اگر باور داریم که نزدیک قلهایم، پس خستگی و ناامیدی معنا ندارد.
این مسیر، #مسیر_امید است؛ نه تردید. باید مراقب باشیم که چه می شنویم، از چه تأثیر می گیریم، و چگونه باور میسازیم.
™ @antisaloosion
#جهاد_تبیین،
مصونیت فکری در برابر#شبهه_افکنی
در فضای آلوده ی رسانه ای، ورود بدون #سلاح_عقلانیت و منطق، انسان را در معرض بیماری فکری قرار میدهد.
امروز #حفظ_نظام اسلامی، بنا بر فرمایش امام خمینی ره، از اوجب واجبات است و حتی از حفظ جان امام زمان عج نیز بالاتر است...
پس هر اقدامی که به تضعیف آن منجر شود، باید با #بصیرت مهار گردد. جهاد تبیین یعنی آگاهی بخشی، یعنی مقابله با فریب های رسانه ای، یعنی حرکت در منظومه فکری امام جامعه.
اگر با شبهه ای مواجه شدیم، باید آن را مستند کنیم، بررسی کنیم، منابع معتبر را مطالعه کنیم و از اهل تخصص بپرسیم. نه اینکه آن را بدون تحلیل، در فضای عمومی بازنشر کنیم.
کلیپهای تقطیع شده و مطالب تحریف شده در فضای مجازی ابزار فریب اند، نه منبع شناخت.
شخصیتهای مسئول، با همه ضعفها، در جایگاه هایی قرار دارند که باید حرمتشان حفظ شود تا مردم دچار #یأس و ناامیدی نشوند.
در جهاد تبیین باید مراقبت کنیم ابتدا خودمان دچار #شبهه نشویم تا بتوانیم دیگران را روشن کنیم. این مسیر، #مسیر_عقلانیت است، نه هیجان.
™ @antisaloosion
♦از روزی که ایرانی در وطنش توسط پزشک بنگلادشی ویزیت میشد تا امروز که بیمار ایرانی با نانوداروی ساخت وطن درمان میشه،یک انقلاب اسلامی و یک آیتالله خامنهای فاصلهست!
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔴ادامه درگیری های بابک زنجانی و ثابتی ولی خداوکیلی کیفیت مجلس خیلی بهتر شده ملت قشنگ سرگرم شدن اون
🔴بابک زنجانی خطاب به ثابتی: اگر نتوانی اثبات کنی پشت و رویت میکنم
#مجلس_شورای_اسلامی... همین
™ @antisaloosion
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴هر چه میتوانید تلاش کن
🔹 روایت رهبر حکیم انقلاب از توصیه امام کاظم علیهالسلام به تلاش تام و تمام
™ @antisaloosion
اینکه برخی نماینده ها به جای پیدا کردن راه مناسب برای رفع این معضلات و اعلام نتیجه مثبت آن و اعلام موفقیت در حل مشکلات از تریبون عمومی مجلس به جای بردن دزدن خوردن پارتی بازی کردن و...یک پالس مثبت به جامعه تزریق نمی کنه؟
اینکه صحبت های امثال ایشان در فضای مجازی کلیپ و منتشر میشه خروجی اش نمیشود که مردم میگن همهشان دزد هستن و از آینده ایران با این نظام که با فلاکت و خون و زجر هزاران مؤمن به دست آمده و تنها امید آزادیخواهان و مستضعفان جهان هست نا امید میشوند؟
نمی گوییم بگویید همه چیز گل و بلبل است اثر شما به عنوان نماینده برای حل مشکلات و معضلات کجاست؟
نکته بعدی این کلیپ رو ببینید👇🏻
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خضریان در پخش زنده شبکه پرافتخار خبر:صداوسیما ذیل رهبر معظم انقلاب اداره میشود‼️
مقام معظم رهبری: اولا صداوسیما رو رهبری اداره نمیکند...
میگم حتما سهوی بوده یا منظورشون چیز دیگه ای بوده ولی برای من سؤال شده چرا برای دفاع از صداوسیمای فعلی نام آقا رو میارید وسط؟!
جناب خضریان به نظرتون اگر صداوسیما ذیل رهبری اداره میشد به این معناکه ایشان با واسطه اداره میکنند(درحالیکه ایشان انتصاب میکنند نه اداره) خیلی از افرادیکه در دوران پرافتخار و شایسته سالار جبلی و جلیلی در صداوسیما دیدیم رو بازهم میدیدیم؟!
نیازه بگم خضریان در لیست رسایی بود یا خیر؟
™ @antisaloosion