eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 حنظله یک روز پس از سالروز ترور شهید فخری‌زاده طوفان به پا کرد / دسته‌گلی در صندوق عقب دانشمند صهیونیست حنظله مشخصات یکی از دانشمندان صنعت هسته‌ای رژیم صهیونیستی را منتشر کرد، این اطلاعات از طریق نفوذ به سیستم مرکز تحقیقات هسته‌ای سورک اسرائیل به دست آمده حنظله دسته گلی را با امضای جبهه مقاومت مردمی حقیقت‌جویان حنظله (HPR) برای این تروریست صهیونیست فرستاده و آن را در صندوق ماشین او گذاشته ♨️هکرهای حنظله پس از افشای مشخصات دانشمند هسته‌ای رژیم صهیونیستی و جاگذاری دسته‌گل در صندوق‌عقب ماشین وی اعلام کردند: ما به زودی ۱۱ متخصص ارشد یگان ۸۲۰۰ را در ساعات آینده معرفی خواهیم کرد. ™ @antisaloosion
📍مروجان در شورای انقلابی‌گری و همزبان با صهیونیسم و منافقان در حال اعتبار زدایی از صفحات رسمی هستند. ساقط کردن این صفحات از مرجعیت فکری جریانات انقلابی و میهنی چیزی نیست جز بازی کردن در جورچین رسانه‌ای معاندین و امپریالیسم صهیونی. این جماعت کوته‌فکر، پشت نقاب ولایت مداری پنهان شده و داعیه پیروی از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند اما از درک بدیهیات زمان عاجزند . نه جنگ و شرایط زمانی آن را میفهمند نه از رسانه و رهبری و اقتضائات آن خبر دارند. شهید رئیسی را در زمان حیات منکوب کردند و بعد از شهادتش مدعی ادامه راهش شدند... سرداران و دانشمندان را در زمان حیات اهل معامله و مفسد معرفی کردند و بعد از شهادتشان بیرق عزا افراشتند... فرماندهی کل قوا و فرماندهان میدانی را مصلحت اندیش و کاهل جا زدند... بعد از دفاع مقدس ۱۲ روزه و اتحاد مقدس ایرانیان وطن دوست که حول محور ایران و رهبری مقتدر آن شکل گرفت، روزی نبوده که این جماعت سر به سجود و آیه خوان اما جاهل، بر خلاف منویات راهگشای مقام عظمای ولایت جبهه نگیرند و سنگی پیش پای این نظام مقدس نیاندازند... بیانات مبین رهبر معظم انقلاب طی ایام اخیر بعد از رویارویی با جبهه جهانی صهیون را ببینید، بیشترین تاکید و پرتکرار ترین کلیدواژه معظم له چیزی نبوده جز حفظ این اتحاد مقدس و کمک به دولت پر تلاش و خدمتگزار. ⁉️اما این جریان چه کردند؟ هنوز چند ساعت از سخنان راهگشای ایشان نگذشته که بر طبل عناد کوبیدند و با ابزار تحریف و سانسور وارد میدان شدند. دلیل این همه تاکید امام انقلاب بر این موارد چیست؟ و چرا ایشان باید هرازگاهی بصورت مستقیم این موارد را گوشزد کنند؟ غیر از این است که جریاناتی در حال ایجاد اختلاف در این صفوف و انحراف بیانات ایشان است؟ غیر از این است که جریاناتی در حال تغییر ناصواب و به میل بیانات مبین ایشان است ؟ نباید شرمنده باشیم؟ بگونه‌ای کار کردیم که امام و فرمانده خود در میدان حاضر شود و تیغ تبیین بردارد... سربازان خوبی نبودیم. کوتاهی کردیم و فرمانده را به میدان آوردیم تا جور سربازانش را بکشد... بس نیست؟ جاهلانی که در شورای انقلابی‌گری پنهان شده‌اند به نزدیکی خیمه مولا و مقتدایمان رسیده‌اند. با تیغ تشکیک و تحریف در حال پاره‌پاره کردن صفوف اتحاد مقدس ایرانیان هستند. با تیغ تهمت و افترا یکی یکی فرماندهان میدانی را از میدان جهاد و خدمت به در می‌کنند . جایگاه رهبر مقتدر و ولی جامعه را به اسم اسلام و ولایت مداری از حیث صلاحیت تضعیف میکنند.... بنشینیم تا تاریخ تکرار شود ؟ روزی گفتند رسول‌الله پیر شده، تب دارد و هذیان میگوید... نتیجه شد سقیفه، نتیجه شد محراب مسجد کوفه ، شد کربلا.... همین دیروز نگفتند که رهبر پیر شده؟ هرچند از روی دلسوزی یا به استهزا؟ سنگ مفت و گنجشک مفت... روزی فرق مظهر عدالت را به اسم اسلام و دفاع از عدالت و به جرم مصالحه شکافتند.... خوارج مگر حب دنیا داشتند؟ غیر از این بود که همه حافظ و قاری قرآن بودند و اهل نماز شب، اما جاهل به مقام ولایت و امامت ؟ سکوت جایز نیست، ببینیم که ولی در میدان است و به تماشا بنشینیم؟ ناجوانمردی نیست؟ ما تابع هستیم، اگر فقیه جامع الشرایط بفرمایند ماست سیاه و زغال سفید است و حکم است که بمیرید غیر از سمعاً و طاعتا در مرام و لسان ما نیست. همانگونه که رب جلی در مصحف شریف فرمود مطیع الله و رسول و اولی‌الامر باشید ، غیر از اطاعت وظیفه‌ای نداریم. بیانات امام و ولی جامعه را به سطح نصایح پدرانه تقلیل نمی‌دهیم ، آن را اوامر ایشان و واجب‌‌الاطاعه میدانیم. همچنین سکوت و انفعال در مقابل جریان منحرف و مروج را به صلاح نمی‌دانیم و قطعا بدون اغماض با آن مقابله میکنیم. اجازه تکرار ماجراهای شب رحلت پیامبر و سقیفه و کربلا را نخواهیم داد. تاریخ اینبار تکرار نخواهد شد. -تیترنو ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
📍مروجان #ولایت_مشروطه_فقیه در شورای انقلابی‌گری و همزبان با صهیونیسم و منافقان در حال اعتبار زدایی ا
❌ اولین بار ، بیت منتظری بود که در نامه تند امام به منتظری تشکیک ایجاد کرد ، حالا هم جریان تند سوپرانقلابی ،در حال زیر سوال بردن دفتر آقا هستند. 👌 چقدر شبیه به هم ، شیک و مجلسی !
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنر این است که در کلامت چیزی بگویی که دشمنت بیاید پشت تریبون بگوید : او درست گفته است ™ @antisaloosion
⭕️ هر چند دیگر به دلیل تکرار زیاد نمیشود واژه « عجیب » را بکار برد ، اما اکانت افراد با انقلابی گری ، در تخریب و حمله به دولت ، پس از فرمایش ششم آذرماه ، دیدنی و ناراحت کننده ست. @antisaloosion
کانال محمد ندیمی@tahlilgar_siasi _°.mp3
زمان: حجم: 12.8M
♨️ وقتی خدا نقشه دشمنان را باطل میکنه ▪️انفجار میدان گازی کورمور، ▪️حمله به زاغه مهمات در داخل خاک اقلیم ▪️بالاخره تیرهای غیب بیرون آمد محمد ندیمی ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
📍مروجان #ولایت_مشروطه_فقیه در شورای انقلابی‌گری و همزبان با صهیونیسم و منافقان در حال اعتبار زدایی ا
🔰چند طیف برای آینده نظام جمهوری اسلامی نقشه کشیده اند: ۱ طیف راست لیبرال و همراه با باند حسن روحانی. کسانی که کینه آقا را بعد از فتنه۸۸ هنوز در دل دارند. ۲طیف جریان سوم. کسانی که کینه آقا را بعد از قهر احمدی نژاد و برخورد با جریان انحرافی هنوز در دل دارند. ۳طیف عبور کرده حتی از جبهه پایداری. کسانی که کینه آقا را بعد از سال ۹۲ انتخاب ریاست جمهوری به این طرف در دل دارند. ۴طیف عبور کرده از شهید رییسی. کسانی که کینه آقا را از سال۱۴٠٠به این طرف بویژه انتخابات ریاست جمهوری گذشته در دل دارند. این چهار گروه بدلیل وحدت نظر، دارای نفرات مشترکی می باشند والبته مدافع نگاهی هستند که جمهوری اسلامی باید بماند ولیکن با ولی فقیه جدید اداره شود... اینان در تحلیل های آب دوغ خیاریشان به نظر واحد رسیده اند مبنی بر واتیکانیزه کردن ولی فقیه کنونی در مرحله تاویل انقلاب اسلامی... به زبان ساده تر: پذیرش و حفظ ظاهری حرمت ولی فقیه و در عمل، اقدام مغایر نظریات متنوع ایشان. از نظر آنها که البته در اینجا با طیف راست مدرن اتفاق هدف پیدا می کنند؛ باید برای آینده جمهوری اسلامی فکری اساسی نمود و آن را از دست گفتمان ولایت فقیهی که بر مدار نظریات امام ره و بویژه آقا بنا شده است، پاکسازی نمود تا به مر اسلام و اهداف انقلاب اسلامی عمل شود!!! بر این مدار فکری، در اعلام دیکتاتوری درون جمهوری اسلامی کنونی، هیچ تفاوتی میان انجمن حجتیه_تشیع لندنی_سلطنت طلبان_روشنفکران دینی_لیبرال ها_ بهایی ها_ تجزیه طلبان_ فرق انحرافی و این جماعت قائل به جمهوری اسلامی نیاز به پالایش گفتمانی، نمی باشد. *پوریا طیبی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
❌چرا عده‌ای نمی‌فهمند؟! 🔹طرف پیام داده: سایت leader سایت اصلیِ رهبریه. نه Khamenei. 🔹میگم: خب سایت و کانالِ Khamenei توی همون leader معرفی شده. پس آقاست. 🔹میگه: چرا عکس شهید نیلوفر، حجاب کامل نداره؟ پس رهبری راضی نیست. 🔹میگم: اگر رهبری کلاً با خانم‌های بدحجاب مشکل دارند، پس چرا به فرشته حسن زاده کردند؟؟؟ توجه کنید: 🔹در جنگ اخیر همه فهمیدند اسرائیل با مشکل دارد، نه با حکومت! 🔹به همین دلیل خط اصلی دشمن پس از جنگ این است که القا کند اسرائیل را نزده و هرکس کشته شده، نظامی یا خانواده‌ نظامی بوده است!!! 🔹در این شرایط، رسانه‌ی آقا عکس‌های شهدا را که بوده‌اند، منتشر می‌کند تا این خط دشمن شود و روشن شود که اسرائیل را هدف قرار داده است. 🔹اما برخی دوستان می‌گویند: «عکس‌ها را نگذارید» یا «محجبه‌اش کنید»! 🔹خب با این منطق چگونه می‌شود ثابت کرد اسرائیل همان کسانی را کشته که مدعی بود برایشان «زندگی و آزادی» می‌آورد؟؟؟؟ 🔹مشکل اصلی این دوستان، نفهمیدن است. 🔹خلاصه اینکه: در ، نه‌تنها انتشار عکس شهیدِ بی‌حجاب اشکال ندارد، بلکه اقدامی است. 🔹شرایط کشور هنوز عادی نشده. باورتون نمیشه در هستیم؟! ™ @antisaloosion
📌امتدادهای شهید رئیسی؛ به ندای ولی گوش بسپارید وقتی رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۴۰۴/۹/۶ فرمودند: «از رئیس‌جمهور محترم و دولت خدمتگزار حمایت کنید»، این حمایت نه‌تنها یک وظیفه سیاسی، بلکه عبادتی است که از فرمان ولی جامعه برمی‌خیزد. بی‌تردید، نقد منصفانه خود نوعی حمایت است؛ اما نقدی که سازنده باشد، نه مأیوس‌کننده. متأسفانه برخی دوستان، پشت نقاب نقد، دل مردم را خالی می‌کنند و ناامیدی می‌پراکنند. آیا تا به حال اندیشیده‌اید که چرا رهبر انقلاب فرمودند: «برخی از کارهای شهید رئیسی دنبال می‌شود و ان‌شاءالله در آینده آثارش را خواهید دید»؟ 📣 ای امتدادهای شهید رئیسی! به ندای ولی گوش بسپارید. امروز، بیش از هر زمان، کشور به همدلی، امیدآفرینی و حمایت مؤمنانه نیاز دارد.🤝 ™ @antisaloosion