eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
👈🏻 به مخاطبانت بگو چرا دیروزی که مجری زن به خانه برمی‌گردیم شهادت حضرت را وفات خواند یقه جبلی و وحید جلیلی را نگرفتی که دستِ کم جلوی همان دوربین صداوسیما اصلاح کند نه در مجازیش اگر صداقت داری و اهداف شخصی و حزبی نداری؟! ✅ امام خمینی فرمود: میزان حال فعلی افراد است... 👈🏻حال فعلی پزشکیان این است که هرچه آقا به او گفته او هم چشم گفته و انجام داده و عاقبتش قطعا ختم به خیر خواهد بود ان شاءالله 👈🏻 حال فعلی مرادتان این است که آقا فرمود کار موازی با دولت نکنید او چند سال بعد آمد پشت دوربین گفت به موازات دولت کار را پیش بردیم و الان هم دولت سایه را جمع نمی‌کند... 🔻بگذریم... معیار ولایتمداری زبان و تظاهر کردن نیست عملکرد اوست نه زبانن آقا آقا بگویی اما برخلاف خواست آقا عمل کنی و آن را توجیه کنی یا انقلت بیاوری و تفسیر به رأی کنی... راستی اگر این تصاویر و حمایت اشخاص بدنام معیار است ما مستندات و سؤالات زیادی داریم...شاید روزی مجبور بشویم بپرسیم و من الله توفیق ™ @antisaloosion
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شبکه المنار ویدئویی را برای اولین بار منتشر کرده که نشان میدهد بلافاصله پس از بمباران یکی از مناطق در جنوب لبنان، رزمندگان بخش موشکی حزب الله خودروی حامل لانچر راکت ها را در حالیکه از ناحیه اتاقک راننده اسیب دیده از زیر آوار خارج و به محل مورد نظر منتقل و اقدام به شلیک همه موشکها به سمت اراضی اشغالی فلسطین می کنند ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روز حسابدار را به ایشان تبریک می‌گوییم و برای n اُمین بار درخواست داریم نامه ای که آقا به ایشان داده اند را منتشر کنند تا نظر امام امت را در خصوص ایشان جبهه انقلاب بدانند ™ @antisaloosion
زمان: حجم: 2.2M
🔰درباره مناظره استاد و سلیمانی 🎤 عبادی ™ @antisaloosion
❗️بسیار مهم ! روحانی در حال تحمیل اراده به دولت پزشکیان است متنی توسط دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی در صفحه شخصی ایشان منتشر شده که بعد از یک مقدمه تقدیم خواهد شد. 🔶مقدمه ی کانال : چرا جبهه انقلاب به هر کجا ورود میکند (در سالهای اخیر) انقلاب را شکست خورده و سر شکسته خارج میکند؟ (از انتخابات ها تا به دست گرفتن صدا و سیما و ...) 🔷پاسخ ساده است : چون مسائل را برخلاف ادعایش عمیق نمی فهمد و برخلاف ادعایش عمق راهبردی مسائل را نمی فهمد و شعوری نسبت به آن ندارد. 🔴مثال میزنم : رو به رو شدن با دولت اصلاح طلب پزشکیان یک لایه امنیتی و زیرین هم دارد. وقتی شما میدانید امنیتی ترین چهره های جناح چپ قصد دارند دولت را وادار به تسلیم و تکرار حسن روحانی کنند ، شما نه هشتگ وفاق و نفاق، که با پیروی از آقا باید از دولت حمایت کنید. کل منطق ما برای دفاع از دولت همین بوده است. ⛔️حالا جریان جلمبر چرا با علم بر این مسئله مخاطب را تحریک به ترویج شعار نفاق و وفاق میکند؟ این نادان ها میگویند : دولت را زمین میزنیم ، فوقش مملکت آشوب میشود. بسیجی ها میروند و جمع میکنند و شهید میشوند. بعد خانواده های همین شهدا را دور یک میز با خود می نشانیم و در لیست شهدای حامی خودمان می نویسیم و با اینها در انتخابات شرکت میکنیم بلکه به پاستور برسیم (کما اینکه برخی خانواده ی شهدای زن زندگی آزادی اخیرا در کنار کسانی نشستند که تصمیمات حماقت بار آنها باعث بهره برداری قم کلاها ، افتادن حجاب از سر زنان و شهید شدن روح الله عجمیان ها و آرمان ها شد . ...) 📌خلاصه ی کلام : این جریان کثیف ، پلشت و بی مسئولیت به خوبی میداند خروجی عملکردشان میتواند به ریخته شدن خون هایی منجر شود اما در پستو ها میگویند : مهم نیست ، مهم است که دولت پزشکیان زمین بخورد و بساط انتخابات پهن شود و ما تلاش کنیم تا این بار دولت کریمه ی خود را برپا کرده و رایحه ی خوش خود را به زور در بینی شریف ملت فرو کرده و همه را از بوی خوشمان خفه کنیم.... این خطرناک است 🔴امام جامعه با علم بر بازی کثیف ضد امنیتی که میخواهد دولت را تسلیم کند ، از انقلابی میخواهد از دولت اصلاح طلب حمایت کند. اما این اوباش مسئولیت نانشان در این است که هشتگ وفاق و نفاق را داغ کنند.. و اما در همین خصوص این توئیت از دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی را با دقت بخوانید: ✍️این یک خبر است: روحانی اخیرا فشارهای قابل توجهی به پزشکیان واردکرده اماپزشکیان دست رد برسینه او زد؛ بله! این است دلیل بداخلاقی های ضدامنیتی رئیس جمهور اسبق. قبلاهم گفتم:ما بارئیس جمهورساختارگرا مواجه هستیم وعملیات هُل دادنش به مرحله ارتجاعی حاکمیت دوگانه نظام_دولت شکست خورده است به یزدان که گر ما خرد داشتیم @bachehay_bala
آنتی سالوسیون
❗️بسیار مهم ! روحانی در حال تحمیل اراده به دولت پزشکیان است متنی توسط دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون
یعنی فکرشو بکن سوپرانقلابی ها از یکطرف صبح تاشب به روحانی فحش میدن و غربگرا غربگرا میکنن تا اعتماد مخاطب انقلابی را جلب کنند و از آنطرف پشت دست اصلاح‌طلبان رادیکال بازی می‌کنند و همراه و همگام با باند و پزشکیان رو می‌زنند... فرق نمی‌کنه فقط روکشش با آقا آقاست چه بسا اینها از آن‌ها خیلی ظلمشان بزرگ تر و ضربه‌شان مؤثر‌تره ولی مسئله که باید توجه کنیم اینه که👇🏻 کارفرمای هردو جریان یکیست@antisaloosion
💠 من نمی‌توانم به شما درس بدهم! مقام معظم رهبری نقل میکنند: قرآن را از دوران کودکی نزد مادر، و سپس از یکی از کسبه که قرائتش خوب بود و جلسات دوره‌ای قرائت را در منازل مدیریت میکرد، آموختم. پدر، من و برادرم را به این مرد مومن که حاج رمضانعلی نام داشت، سپرد. او به ما احترام می‌گذاشت. باآنکه مردی پنجاه‌ساله بود، پشت سرما از در خارج میشد و ما را در دو طرف خود می‌نشانید. من نزد او قرآن می‌خواندم و او قرائت مرا تصحیح میکرد. یک روز به ماگفت: شما دیگر به مرحله‌ای رسیده‌اید که من نمی‌توانم به شما درس بدهم و بیشتر از این شما را جلو ببرم. به ما توصیه کرد که پیش استاد او _ملا عباس_ برویم که در سن هفتادسالگی در صحن حرم رضوی تدریس میکرد.رفتیم و نزد آن مرد درس خواندیم. 📜 برگی از سیره آقاجون♥️ ‌™ @antisaloosion
27.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌❌دوران سیاه پهلوی ⚠️ هر وقت در مورد گرانی حرف زده میشه بلافاصله از  ۱۳ سال دوره نخست وزیری هویدا بدون گرانی صحبت میکنن! داستان خودکار و کبریت ✅ اما واقعیت ماجرا چیست؟ تا آخر ببینید👆 ‌™ @antisaloosion