eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌خودتان را برای حذف او خسته نکنید او اهل زمین نیست، او صاحب خانه‌هایی در آسمان است؛ اگر باور ندارید بروید از احمد کاظمی، قاسم سلیمانی، امیرعلی حاجی زاده، محمد باقری، حسن طهرانی مقدم بپرسید بروید از رفقایش بپرسید @antisaloosion
🔹 استوری جدید قلعه نویی که نشون میده در حال آنالیز تیم ملی مصره ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
درگیری پورمحمدی با دانشجویان در روز دانشجو در حاشیه دیدار دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با دانشجویان د
📌دعوت پورمحمدی از سعید جلیلی و زنگنه برای مناظره شفاف در پرونده کرسنت 🔹دانشجویی پس از پایان جلسه دربارهٔ پروندهٔ کرسنت پرسید. توضیح دادم شفاف‌ترین مسیر، گفت‌وگوی رو‌در‌روی طرفین است. هر طرفی که از گفت‌وگو اجتناب می‌کند، یعنی استدلالی برای ارائه ندارد؛ بنابراین بهتر است شعار ندهد. ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخن دقیق پزشکیان در مورد مردم و رهبری 👌 ™ @antisaloosion
گذار از «فریاد» به «تولید قدرت» ❇️ بیایید ۱۶ آذر را از انحصار تقویم‌ها و تریبون‌های شعاری نجات دهیم. امروز باید بپرسیم: «کارویژه‌ی تمدنی دانشجو در منظومه انقلاب اسلامی چیست؟» ⬅️ در نگاه راهبردی، دانشجو «اپوزیسیون نظام» نیست؛ کار دانشجو این است که باگ‌های سیستم (فساد، ناکارآمدی، تبعیض) را زودتر از همه پیدا کند و به جای اینکه فقط «ارور» را فریاد بزند، «برنامه اصلاحی» (راهکار علمی) را روی میز بگذارد. تفاوت «دانشجوی سیاسی» با «دانشجوی سیاست‌زده» دقیقاً همین‌جا است: ⬅️ دانشجوی سیاست‌زده، سرباز پیاده‌نظام احزاب است برای دعواهای قبیله‌ای. ⬅️ دانشجوی سیاسی تراز، «دیده‌بان تخصصی» است که اجازه نمی‌دهد انحرافات، مسیر انقلاب را کج کند. ❇️ بیایید صریح باشیم؛ آمریکا امروز از «مشت گره‌کرده»ی ما در خیابان انقلاب نمی‌ترسد؛ آمریکا از «گره‌های باز شده» در کلاس ها و تشکل‌های ما می‌ترسد. زمانی که دانشجو در نانو، هسته‌ایی، هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به مرزشکنی می‌رسد، عملاً دارد «سلاح تحریم» را از کار می‌اندازد. امروز، استکبارستیزی یعنی «تولید علم نافع». هر مقاله‌ایی که مشکلی از صنعت و اقتصاد این مردم را حل کند، یک موشک بالستیک به قلب استراتژی «فشار حداکثری» دشمن است. پس ۱۶ آذرِ واقعی، در آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان اتفاق می‌افتد، نه صرفاً در سالن‌های سخنرانی . ❇️ خطرناک‌ترین نفوذ امروز، نفوذ در «دستگاه محاسباتی» نخبگان است. دشمن می‌خواهد دانشگاه ما به جای اینکه به فکر «بومی‌سازی پیشرفت» باشد، تبدیل به «ترمینال ترجمه» و «کارخانه‌ی مدرک‌سازی» برای غرب شود. ۱۶ آذر، روز شورش علیه این «بردگی آکادمیک» است. دانشجو باید بداند که نسخه‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، وحی منزل نیست؛ بلکه دامی برای وابستگی است. شجاعت علمی یعنی جرأت شک کردن به تئوری‌های وارداتی و ساختن مدلی که با زیست‌بوم ایران همخوانی داشته باشد. ❇️ دانشجو که عقلانیت قشر نخبگانی جامعه اسلامی محسوب می‌شود، اگر این عقل و عقلانیت درگیر هیجانات کاذب شود، بخشی از بدنه فعال کشور فلج می‌شود. اما اگر این جریان، به جای «تخریب»، به سمت «مسئله‌محوری» برود، هیچ بن‌بستی در اقتصاد و سیاست باقی نمی‌ماند. ⬅️ پیام ۱۶ آذر این است: «آینده‌ی ایران در کیف افراد سیاست زده نیست؛ در کوله‌پشتی دانشجویی است که می‌داند علم، قدرت است (العِلمُ سُلطان).»@antisaloosion
🟩 بنام رئیسی و دیالمه به کام‌ اسرائیل_ آمریکا ! ✔️ چرا دوستان سوپر انقلابی ما از روایت های جعلی و ضد ملّی دست بر نمی دارند ؟! 🟢 سوای تحلیل های انحرافی راه باصطلاح دیالمه روایت اصلی از ابر پروژه ی خلیج فارس _ اصفهان این است : ✳️ الف) ایرانی ها آب را از قریب به ۱۰۰۰ کیلومتر یعنی از خلیج فارس به فلات مرکزی آوردند ✳️ ب) نظام اسلامی ۳۵ هزار میلیارد تومان برای مردم و صنعت در این ابر پروژه هزینه کرد ✳️ ج) ۶۰۰۰۰۰ تُن از صنایع داخلی برای این پروژه ی عظیم ورق فولادی تولید شد ✳️ د) با دانش و مهارت متخصصین ایرانی ۷۰ میلیون متر مکعب آب به فلات مرکزی آمده و خواهد آمد ✳️ ه) ورود آب شرب به بخشی از صنعت کشور ممنوع شد ✳️ و) برای اولین بار بازارگاه آب در اصفهان آغاز بکار خواهد کرد ؛ 📌آری هموطن ! ایران قوی شده است ؛ مبادا تحلیل های انحرافی دلتون رو خالی کنه ! 🔰 به راستی ! اگر اینک آیت الله شهید رئیسی قدس سره و دیالمه رضوان الله علیه در میان ما بودند آمدنِ آب از دریاهای جنوب به فلات مرکزی ایران را چگونه روایت می کردند ؟! مگر امام خامنه ای نفرمود ما با دشمن بر سر روایت ها جنگ داریم ؟! آیا ما در حال جنگ‌ شناختی با دشمن نیستیم ؟! ای دوستان عزیز ! ما وسط جنگِ شناختی هستیم و اگر در این جنگ متحمل شکست شویم در جنگ سخت هم شکست خواهیم خورد ! 🔲 مجتبی زارعی ؛ مدیر کمیته قدرت ملی و جنگ های شناختی کمیسیون امنیت ملّی@antisaloosion
آقای حامد کاشانی ! شما این ایراد های بزرگ را داری ایراد هایت را بپذیر . 🔴چند ایراد بزرگ ‌ : فقدان لشکر سایبری هوای سوپرانقلابی‌ها را ندارد به جماعت خشک‌مغز باج نمی‌دهد مورد تمجید قرار گرفته پس جماعت حسود را حساس کرده است 🔶پ‌ن : جماعتی که خودشان عستاد بولد کردن افراد بی‌مقدار بوده و هستند ، حالا دلواپس فالوور جمع کردن یک هتاک اهل‌بیت شدند ... ™ @antisaloosion
در خصوص مطلبی که نماینده محترم مجلس در انتقاد به سخن رئیس جمهور مبنی بر مقصر بودن مجلس و دولت و...در تورم بیان داشتند https://eitaa.com/AkhbarMajles_ir/16415 پاسخی و درس پس دادنی خدمت شما بزرگواران: کاش نمایندگان محترم مجلس فرمایشات حضرت آقا حفظه الله را چندبار مطالعه بفرمایند که فرمودند نمایندگان مجلس مظهر آرامش و دلگرمی باشند با دولت همراهی کنند بارها فرمودند هتک حرمت نکنید تحقیر نکنید سران قوا را. این طعنه زدنها حتی اگر به هم حق هم باشد بسیار زننده و آسیب زا است. کاش این افرادی که به دکتر پزشکیان چنین نقدی دارند که چرا گفته مجلس مقصر است سخنان دکتر پزشکیان را در این یکسال و خورده ای جامع ببینند و همینطور در دانشگاه شهید بهشتی ، رویه ایشان گریختن از جایگاه تقصیر برای تورم نیست ایشان اول بار خود را و دولت خود را مقصر می دانند و چون مجلس را نیز از خود می دانند و می دانند آحادمردم پیوند ناگسستنی میان مسئولان قائل‌اند می گویند بله همه تقصیر داریم جایگاه سخن ریاست محترم جمهور را بشناسیم ایشان در مقام عذرخواهی از مردم هستند از جانب مسئولان که حقیقتا یکپارچه باید باشند و مردم هم آنها را باهم می خواهند و می بینند. به سان پدری که برای عذرخواهی از کم کاری یا رفتاری از فرزندش پیش همسایه آمده و از جانب خانواده خود شرمساری ابراز می کند وگرنه کیست که نداند دولت محترم چهاردهم و شخص دکتر پزشکیان چقدر برای رفع مشکلات و تورم صادقانه پای کار است و تلاش می کند الحمدلله به لطف جلسات پربرکت سران قوا و جلسات نظارتی دولت و مجلس این هم افزایی و وفاق و همدلی در سطوح بالایی شکل گرفته و دولت در حال رفع نواقص است، با این دست انتقادات تخریب گونه، فضای سالم نظارت مجلس و دولت و همدلی و آرامش را مخدوش نکنیم. ™ @antisaloosion
رئیس پلیس راهور: هیچ‌گونه نشانه‌ای از برخورد خودروی دیگر با خودروی خانوادهٔ سقاب‌اصفهانی وجود ندارد 🔹بررسی کارشناسان نشان می‌دهد راننده تا لحظهٔ حادثه هیچ کنترلی نداشته؛ چون هیچ رد ترمز یا علائم واکنش آنی در صحنه دیده نشده است. 🔹ترکیدگی لاستیک هم پیش‌از تصادف رخ نداده و پارگی لاستیک پس‌از برخورد با کامیون اتفاق افتاده و علت اصلی حادثه، خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است. ™ @antisaloosion