eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 امام جواد علیه‌السّلام می‌خواست اعتقاد به تشکیل حکومت علوی گسترش یابد ✏️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هدف امام جواد (علیه الصّلاة و السّلام) و ائمه‌ى بعد از حضرت رضا تا حضرت ولىّ‌عصر -سه امام- این بود که زمینه را آماده کنند براى شکل گرفتن یک اعتقاد تمام‌نشدنىِ شیعى به لزوم ایجاد حکومت علوى و قرآنى، یک تشکیلاتى درست کنند. ۱۳۶۴/۵/۲۶ 🖥 Farsi.Khamenei.ir@antisaloosion
جمهوری اسلامی، آخرین سنگر، اگر ضربه بخورد، می‌ماند امروز، ایران اسلامی تنها یک کشور نیست؛ ، امنیت، و استقلال ملی است. همان‌گونه که فرمودند: "وطن یعنی ایران" و ایران یعنی اسلام " . دفاع از جمهوری اسلامی، دفاع از هویت مشترک همه اقوام ایرانی است؛ از ترک و لر و بلوچ گرفته تا کرد و عرب و فارس. نیروی انقلابی اصیل، حتی اگر در انتخابات شکست بخورد، با همکاری می‌کند؛ چون نگاهش به وطن، نگاه به حفظ خانه‌ای‌ست که همه در آن شریکیم. منطق نیز همین بود: صاحبخانه برای حفظ خانه، با مستأجر همکاری می‌کند، نه تخریب. این نگاه برخاسته از است، نه وابستگی به جناح یا فرد. همان‌طور که سردار شهید حاج قاسم فرمود: "جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم حفظ نشود، حرم‌های دیگر باقی نمی‌مانند" . این جمله، عمق پیوند وطن و ایمان را روشن می‌سازد. در مقابل، جریان‌های رادیکال تا زمانی از دولت حمایت می‌کنند که منافع جناحی‌شان تأمین شود. تجربه کشورهایی چون لیبی، عراق و سوریه نشان داد که سقوط وطن، نه آزادی می‌آورد و نه رفاه؛ بلکه هرج‌ومرج، فقر و مهاجرت را تحمیل می‌کند. یعنی حفظ وطن در مقابل کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه قصد تضعیف آن را دارند، وظیفه‌ای انسانی، دینی و تاریخی است. بیایید با عقل، انسجام و بصیرت، از این سنگر دفاع کنیم. ™ @antisaloosion
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ قالیباف: شهادت حاج‌قاسم به‌دست جنایت‌کاران بزدل آمریکایی ثابت کرد که خون شهید، بذر مقاومت می‌کارد ™ @antisaloosion
از طریق کانال بچه های بالا متوجه شدیم شکریان که از رئیسی شکایت کرده بود پستی از قالیباف گذاشته.. گفتم عجالتا فعلا اینارو که دم دسته یادآوری کنم👇🏻 ™ @antisaloosion
جناب حمزه شکریان از حامیان جلیل جمهور هستند که قبلا اعلام کردند از رئیسی شکایت کردند و حالا هم از قالیباف... بر اساس فیلم های موجود از شهید رئیسی ایشان ۳ بار پشت تریبون عمومی فرمودن از جمله اولین اسنادی که لغو اون رو امضا کردم سند بود.. یعنی دولت شهید رئیسی گوی سبقت رو در اجرای این سند ننگین از دولت روحانی هم ربوده بود؟ عجب تاریخ این توییت سال ۱۴۰۱ هست... 1⃣ @antisaloosion
🔻درباره سیلی خوردن سرباز در بازار در یکی از فیلم‌های کف بازار، صحنه‌ای هست که غم‌انگیز است؛ یکی از معترضان به صورت سرباز وطن سیلی می‌زند و سرباز، ساکت می‌ماند و عقب می‌رود. صحنه تلخ است. اما این سرباز، دقیقا تصویر مظلومیت این روزهای جمهوری اسلامی است. مظلومیت مردم. واقعیت میدان این است که جمهوری اسلامی ناگزیر است و چه‌بسا لازم است سکوت کند؛ درست مثل همان سرباز. نه از سر ضعف، بلکه از سر فهم میدان. چرا سکوت می‌کند؟ چون کسانی که به خیابان می‌آیند و شعار می‌دهند، حتی اگر شعارشان ساختارشکنانه باشد، از یک جهت محق‌اند. مردمی که هر روز می‌بینند ارزش پول‌شان جلوی چشم‌شان آب می‌شود، دارایی‌شان کوچک‌تر می‌شود و گذران زندگی سخت‌تر. آدم عصبانی اگر به خطا فریاد بزند یا دشنام بدهد، حرجی بر او نیست. سکوت جمهوری اسلامی دقیقا از همین‌جا می‌آید؛ همان‌طور که سرباز، با آرامش صبوری کرد. چون می‌دید آن‌که سیلی زده، از جهتی حق دارد. آن سرباز هم خودش درگیر همین فشارهاست. اما آن سیلی، یک‌جا دردناک‌تر می‌شود؛ آن‌جا که رنگ مظلومیت می‌گیرد. مظلومیت سرباز چه وقت است؟ آن‌وقت که در هیاهوی کف خیابان، جای دوست و دشمن عوض می‌شود. آن‌وقت که فریاد شنیده می‌شود، اما ریشه فریاد دیده نمی‌شود. درد سرباز وطن همین‌جاست. ریشه فریاد کجاست؟ کم‌کاری و کاستی مسئولان به‌جای خود؛ اما ریشه اصلی این فشار اقتصادی را همان‌ها ساختند که در یک نمونه، در محله تجریش تهران، با وحشی‌گری آشکار سیل خون به راه انداختند. هنوز جنازه دخترک محله نارمک تهران که زیر موشک حرامیان پودر شد، جمع نشده و بازنگشته است. ماشه دلار را همان کشید که ماشک موشک را کشید. همان‌ کرکس ها و شغال های سابقه دار. چون خوب فهمیده‌اند مشکل جمهوری اسلامی مردم‌اند، نه حاکمیتش. جمهوری اسلامی همین مردم است و امروز مظلوم است، چون در برابر دشمنی ایستاده که آشکارا تحریم می‌کند، از جان تا سفره مردم را هدف می‌گیرد و بعد، با وقاحت، خود را دلسوز مردم جا می‌زند. دشمنی که فشار اقتصادی می‌سازد و سپس در صف اول اعتراض می‌ایستد و میدان‌داری می کند. سرباز کف بازار، اگر درست دیده شود، نشانه ضعف نیست؛ او تصویر حاکمیتی است که ترجیح می‌دهد صبور بماند تا مردمش بمانند؛ هم هویتشان و هم حیات‌شان. ™ @antisaloosion
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بصیرت یعنی چه؟ بصیرت یعنی تیزبین بودن و راه درست را شناختن.@antisaloosion
آنتی سالوسیون
جناب حمزه شکریان از حامیان جلیل جمهور هستند که قبلا اعلام کردند از رئیسی شکایت کردند و حالا هم از قا
اینجا ایشان سؤال میپرسند که واقعا میشود به او(رئیسی) آیت الله گفت؟ چه زمانی؟ 👈🏻سال ۱۴۰۰ در حیات شهید در کانال های انقلابی پاسخش منتشر شد الان هم با یک جستجوی ساده در سایت هایی مثل مشرق نیوز و...میتوانید ببینید البته بعدها اصلاح طلبان هم تهمت آیت الله سیاسی را مطرح کردند که توسط صدای آمریکا مورد استقبال قرار گرفت.. 2⃣ ™ @antisaloosion
جماعتی برای تخریب رئیسی در بحث های اقتصادی به سایت های اصلاح طلب مانند اکوایران و... استناد میکردند وقتی میگفتیم این مبحث و استنادی که در این سایت اصلاح طلب شده خلاف واقعیته توجیه میکردند... امروز از هر ۱۰ پستشان ۹ فحش به اصلاح طلبان و غرب زده هاست... حالا میخواهند تهمت بزنند که فلانی فشار آورد تا وزرای شهید رئیسی استیضاح بشوند؛ منبعشان چیست؟ رفته اند از سایت خبرآنلاین وام گرفتند و کادر بالا را کات میکنند تا نام سایت دیده نشود... نمونه اش همان که الان در صداوسیما به ریاست جبلی در بهترین وقت برنامه دارد و مدیریت رئیسی در اربعین را کاریکاتوری میخواند... ™ @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به مجری‌ای که قبلا گفته بود می‌شود علیه جمهوری اسلامی کودتا کنیم تا جمهوری اسلامی دیگری بیاوریم یک اجرا در یک زمان خوب داده‌اند در صداوسیمایی که قرار بوده صدای حاکمیت و پل ارتباط حاکمیت با مردم باشد تا در زمانیکه دشمن روی بیرون آمدن مردم با مکانیسم ماشه و... متمرکز شده است بیاید بگوید که اعتصاب و اعتراض تحقق خواسته یا قانونه مدنظره؟!!! چطور می‌شود دادستانی برای مجری اسبقی که علیه جبلی حرف زده ورود کند اما در رسانه ملی مملکت حرف از اعتصاب و اعتراض بزنند و آب از آب تکان نخورد؟!!! @antisaloosion
، توکل و امید، سلاحی در برابر افسارگسیخته و ، فشارهای اقتصادی و سختی‌ های معیشتی، همه بخشی از واقعیت امروز جامعه‌ اند. اما این است: در برابر این شرایط چه باید کرد؟ پاسخ در آموزه‌ های الهی نهفته است. می‌فرماید: ان الله مع الصابرین؛ یعنی صبر نه یک انفعال، بلکه یک مقاومت آگاهانه در برابر فتنه‌ هاست. وقتی هر روز بالا می‌رود، باید فهمید که این تنها یک نوسان اقتصادی نیست، بلکه بخشی از مستکبران است. ، همان فرمان الهی است: فاستقم کما امرت ؛ ایستادگی و مقاومت. گرانی‌ها نیز فرصتی برای تمرین توکل‌ اند؛ نتوکل علی الله یعنی اعتماد به قدرتی فراتر از محاسبات مادی. شرایط سخت امروز هرگز از و شعب ابی‌ طالب دشوارتر نیست. همان‌ گونه که یاران حق در سخت‌ترین لحظات گفتند: ان معی ربی سیهدین، ما نیز باید ایمان داشته باشیم که خداوند راهگشا است. ، در قاموس الهی کفر شمرده شده؛ پس ، نه یک انتخاب، بلکه یک است. رزق و روزی نیز تنها از جانب خداست؛ باور به غیر او، شرک و انحراف است. بنابراین دفاع از نظام اسلامی و ولی فقیه وظیفه‌ ای حیاتی است تا ایران هرگز به سرنوشت ، و دچار نشود. روشن است: دشمن با گرانی و ناامیدی می‌خواهد مردم را به نقطه جوش برساند و زمینه آشوب را فراهم کند. اما با صبر، توکل، و باور به رهبری، آینده‌ ای روشن و رسیدن به قله نزدیک خواهد بود. ان شاءالله ™ @antisaloosion