eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جلیلی / قالیباف / شهید رئیسی ❇️برنامه یا کارنامه؟ 🔦قضاوت با شما ❌ + این کلیپ اصلاح شده هست و نسبت به کلیپ قبلی تغییراتی اعمال شده @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخش از صحبت های مجری و مهمانان ثریا در شب حماسه میلیونی اخیر در ۲۲ دی... آیا این مدل به قول خودشان مطالبه هم در دولت شهید از این برنامه و این صدا و سیما ندیدیم؟ اینکه بگوییم مسئولین مفت خورند یا از سرمایه داری و اقتصاد آمریکایی خودشونو جدا کنند اسمش انتقاده؟! جالب اینه رسایی هم می‌گفت اقتصاد رئیسی همون فرمون قبله! در کنار اینکه جماعتی هم می‌گفتند اقتصاد شهید اقتصاد نئولیبراله... اصولاً از نظر حضرات به غیر از جبرائیلی و جلیلی کدام دولت و اقتصاد در صراط مستقیم و اسلامی است؟! هرچند شاید بارها اسم مردم کارگر بانک و عدالت و...را در این برنامه و مانند آن بشنوید اما مطالبه‌گری و انتقادی که در دولت رئیسی مانند مطالبه معیشت کارگران؛ کلیپ شود و سر از کانال های اصلاحات برای تخریب شهید در بیاورد آیا واقعا نامش مطالبه گری و انتقاده؟ ❌✅حتما کلیپ رو تا آخر مشاهده کنید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
🔦 ولی استاد عجب مسئله ای رو خواسته یا ناخواسته سال ۱۴۰۱ باز یا افشا کرد... مفهومی که بتواند تمام معترضان را زیر یک چتر جمع کند بهمن ۱۴۰۱ @antisaloosion
⭕️⭕️⭕️ درباره ناوگروه اعزامی آمریکا و تهدید اخیر سگ زرد | موازنه واقعی قدرت در دریا 🔹 واقعیت این است که درباره تحرکات این ناوگروه آمریکایی، زودتر از بسیاری از منابع صحبت شد؛ حتی در شرایط محدودیت ارتباطی. این نشان می‌دهد اشراف اطلاعاتی همچنان یک عامل تعیین‌کننده است. ⚓️ ترکیب کلی ناوگروه: 🛳 ناو آبی–خاکی با قابلیت عملیات زمینی ✈️ ناو هواپیمابر سنگین 🛡 سامانه‌های دفاعی و پشتیبانی چندلایه 🔍 اما نکته راهبردی کجاست؟ در دکترین‌های نظامی دنیا یک اصل پذیرفته شده است: ❗ هیچ سامانه‌ای مصونیت مطلق ندارد. در نبردهای مدرن، گاهی حتی یک اصابت موفق موشک می‌تواند یک شناور بزرگ را از مأموریت عملیاتی خارج کرده و موازنه را تغییر دهد. 🌊 واقعیت میدانی جنگ دریایی: در درگیری‌های اخیر، دریای سرخ عملاً تحت مدیریت میدانی یمن قرار گرفت وآمریکا با وجود برتری تجهیزاتی، ناچار به تغییر آرایش عملیاتی، عقب‌نشینی مقطعی و افزایش هزینه‌ها شد. این تجربه نشان داد که کنترل دریا صرفاً به ناو و فناوری وابسته نیست و بازیگرانی که اشراف میدانی و اراده دارند، می‌توانند معادلات را تغییر دهند. 📌 در روایت‌ها و گزارش‌های مربوط به درگیری‌ها تأکید می‌شود که 🔹 زمان، شرایط عملیاتی و اشراف اطلاعاتی می‌توانند نقش تعیین‌کننده داشته باشند، 🔹 و حتی پیشرفته‌ترین ناوها نیز در چرخه‌های عملیاتی خود، دوره‌هایی از کاهش سطح دفاع فعال را تجربه می‌کنند. 🧠 جمع‌بندی راهبردی: قدرت واقعی فقط به تعداد ناو و جنگنده نیست. قدرت یعنی: ✔️ شناخت میدان ✔️ صبر و محاسبه ✔️ اطلاعات ✔️ تجربه میدانی ✔️ و اراده‌ای که تحت فشار فرو نمی‌ریزد 🇮🇷 ایران کشوری است که نه با هیاهو، نه با اغراق، بلکه با بازدارندگی واقعی پیام می‌دهد. 🔥 تجربه نشان داده هر جا تهدید بزرگ‌نمایی شده، اشتباه محاسباتی دشمن پرهزینه‌تر بوده است. ™ @antisaloosion
♦️مظفر محمدزاده ملقب به «نه‌به‌ز» (نباز) یا همان شکست ناپذیر که این لقب از طرف امریکایی ها به او اعطا شد عامل اصلی و انتقال دهنده دستورات موساد به پژاک و کوموله و مسئول اصلی انتقال سلاح و افراد و مواد منفجره و استارلینک به ایران 🔹دوشب پیش توی مقرشون در دهوک عراق بود که با حمله پهپادی سپاه به درک واصل شد🇮🇷✌️🏻 ™ @antisaloosion
یه شبهه وارد شده اینکه اگه وزارت اطلاعات ما و سپاه اینقدر قوی هستند چطور قبلا از فتنه با خبر نبودند تا جلوش رو بگیرند تا این همه کشتار ندیم🤔 🔸🔸🔸🔸🔸 درپاسخ به سوال فوق 👇 1⃣ آقا فرمودند مستکبران ( آمریکا اروپا اسراییل و مزدورانشان ) برای حمله به ایران با تمام تجهیزاتشان ۲۰ سال برنامه ریزی کرده بودند . 2⃣ درمورد حملات تروریستی حد اقل ۵ سال تمام نیروهای موساد سیا MI6 مزدور و تروریست تربیت کرده و آموزش می دادند، اکثر کشورهای منطقه با تروریست ها همکاری داشته اند‌ . 🔸 باید بپذیریم دشمنان ما ضعیف نبوده و نیستند . 3⃣ در چند سال اخیر دهها خانه تیمی و هزران سلاح و تجهیزات و صدها تروریست توسط نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاه و...کشف و دستگیر شدند. هر کشوری اگر جای ما بود نمی‌توانست مقاومت کند . 4⃣ نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی ایران کم کاری نکردند ؛ 🔸خیلی هم قوی و مقتدرانه کار کردند . 🔸حجم دشمنی ها و توطئه بسیار بالا بود ؛ میشه گفت اکثر کشورهای جهان ،علیه ایران فعال بودند . 5⃣ هر کشوری با این حجم از دشمنی ها روبرو میشد قطعا نابود میشد ، ایران ۴۷ ساله در مقابل توطئه ها و جنایات بین المللی مقاومت کرده است. 6⃣ البته این را هم باید بپذیریم ، دشمن زیاد داریم . فرماندهان و مسئولان امنیتی نیز گفته اند ، آقا هم فرمود باید قوی تر شویم ؛ و همیشه در تلاش هستند چنانچه نقاط ضعفی هم اگر بوده را تلاش می کنند برطرف کنند . اما 👇 ♦️ اینکه جریان هایی ( که خودشان تخریبگر نیروهای مسلح و امنیتی و پلیس بوده اند ) بخواهند این نیروها را مذمت کنند ، جفا و خیانت به این عزیزان است . 7⃣ توجه داشته باشیم 👌 نیروهای انتظامی و امنیتی ما بخاطر یک مدیریت استراتژیک و نیز مراقب از جان شهروندان ، در روزهای اول از تیر اندازی خود داری کردند ، وگرنه همان چند ساعت اول تروریست ها را سرکوب میکردند ؛ خسارت زیاد دیدیم اما دنیا به حقانیت نظام اسلامی و ماهیت خبیث تروریست ها پی برد . 8⃣ موفقیت و سود جمهوری اسلامی در این جنگ ناجوانمردانه بمراتب از خسارت ها بیشتر بود . با همه وجود از نیروهای مسلح و پلیس و جان بر کفان امنیتی و انتظامی و بسیحی تقدیر می کنیم . ♦️ واین را هم بدانیم ،ضرباتی که نیروهای جمهوری اسلامی به آمریکا و اسرائیل و ضد انقلاب و تروریست ها زدند ؛ بمراتب بیشتر از ضرباتی بوده که آنها به ما زدند ، 🔸 تمام هدف و تلاش آنها نابودی ما بوده آیا موفق شدند ؟ 🔹ما مقتدرتر و قوی تر شدیم ، 🔹و قوی تر هم خواهیم شد. ♦️ ما پیروز شدیم و دشمنان شکست خوردند . ✌️🇮🇷 @antisaloosion
🔺ایران به اوج ۴۶ ‌سالۀ تولید نفت دست یافت 🔹براساس گزارش معتبر «مرور آماری انرژی جهان» از مؤسسۀ انرژی بریتانیا، ایران با پشت سر گذاشتن چالش‌های متعدد، امروز جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزۀ انرژی تثبیت کرده است. 🔹طبق این آمار تولید نفت و‌ میعانات کشور به ۵.۱ میلیون بشکه رسید و رکورد ۴۶ ساله بعد از انقلاب خود را شکست. قوی @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خب خداروشکر دوباره رسیدیم به روزی که هم ایتا وصل شد هم اینترنت بین الملل ™ @antisaloosion
🔺بعد از دو هفته تبلیغات یک طرفه علیه ایران، قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل تنها با ۲۵ رای مثبت از ۴۷ عضو این شورا تصویب شد... آرای مثبت همان همیشگی‌های اروپایی و چند کشور ناتوان و پیرو بودند؛ بقیه کشورها هم یا رایشان منفی بود یا اصلا در جلسه شرکت نکردند.... 💬 مهدی ترابیان ™ @antisaloosion