837.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این شاه پسر کسی خبر نداره؟
الان که زدیم نمی خوای تعظیم کنی بهمون؟
چقدر آدم با مزخرفات امثال اینها مسیرو کم کردن
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هموطنان باغیرتی که دارند به ایران برمیگردند❤️
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14041224 قصۀ تحمیل.mp3
زمان:
حجم:
5.6M
💢 قصهٔ تحمیل به امام جامعه...
‼️ شاید تیر تحلیلهامون ناخواسته
کفایت رهبری رو نشونه بگیره!!
‼️ خطر تطبیقهای اشتباه تاریخی!!
‼️ جهاد تبیین یا خیانت به تبیین!!
⁉️ وظیفه ما چیست؟!
🎙 صوت تبیینی حجت الاسلام #محسن_عباسی_ولدی خطاب به دوستان انقلابی
💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید.
♦️نظرنظر رهبر شهیدمون دربارۀ قطعنامۀ 598 رو اینجا و نظر سردار شهید باقری رو اینجا بخونید و بشنوید.
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
#مرگ_بر_امریکا
https://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731
28.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 آلستر کروک: گفته ترامپ از نامحدود بودن مهمات آنها مزخرف است / تهران برای یک جنگ طولانی برنامهریزی کرده است
آلستر کروک، دیپلمات سابق بریتانیایی:
▪️وقتی ترامپ میگوید آنها مهمات نامحدود دارند، این حرف بیمعناست و بیشتر شبیه مزخرف است. اسرائیل در جنگ ماه ژوئن خیلی سریع موشکهای رهگیرش را از دست داد.
▪️در ابتدا برای مقابله با هر موشک ایرانی حدود ۸ تا ۱۲ موشک رهگیر شلیک میشد، اما حالا اگر حتی یک رهگیر شلیک شود هم غیرمعمول است و در بسیاری موارد اصلاً رهگیری انجام نمیشود.
▪️به نظر میرسد ذخایر موشکهای رهگیر آنها تمام شده و همین وضعیت در کشورهای خلیج فارس هم در حال رخ دادن است.
▪️سامانههایی مثل پاتریوت معمولاً برای اهدافی با سرعت بالای ۴ ماخ کارایی ندارند، در حالی که موشکهای ایرانی با سرعت حدود ۸ تا ۱۰ ماخ پرواز میکنند.
▪️ایران تازه شروع کرده و هنوز به مرحله پایانی تواناییهایش نرسیده است؛ آنها برای یک جنگ طولانی برنامهریزی کردهاند و اهداف را بر اساس یک فهرست، یکی یکی مورد حمله قرار میدهند.
حال روز برخی کانال داران ایتا
لم داده روی کاناپه؛
در امنترین سنگر تاریخ جنگها: مبل سهنفره.
یک دست گوشی، یک دست چای.
از این کانال یک تحلیل میدزدد، از آن یکی یک نقشه.
چند کلمه هم از خودش قاطی میکند و منتشر میکند:
«تحلیل اختصاصی از تحولات میدان».
میدان البته همان صفحهی ایتا است.
شب که میشود، عملیات اصلی شروع میشود:
تبلیغات شبانه.
فیش که واریز شد، اسکرینشات فوری، بارگذاری در کانال، چند ایموجی آتش و مشت گرهکرده.
جنگ اقتصادی را هم به همین ترتیب مدیریت میکند.
ظهر فردا دوباره یونیفورم کارشناس نظامی میپوشد.
از ته حافظهاش چیزهایی که سالها پیش از جومونگ و چند مستند نصفهنیمه مانده بیرون میکشد و با لحن فرماندهان میگوید:
«در جنگهای نامتقارن اصل غافلگیری بسیار مهم است.»
بعد هم برای کامل شدن عملیات، یکی دو جفتک جانانه به عراقچی میزند؛
چون در اتاق جنگِ کاناپهای، همیشه باید یک نفر مقصر باشد.
در خیال خودش فرمانده است.
نقشه میکشد، تحلیل میدهد، خط میدهد.
فقط یک چیز را هیچوقت نفهمیده:
جنگ را کسانی اداره میکنندکه پای لانچر ایستادهاند، که یکی در میان کباب میشوند، نه پای وایفای.
آنهایی که واقعاً میجنگند، جانشان راکف دستشان گذاشته اند و از همه چیزشان،
از گوشت و استخوانشان.هم گذشته اند
و خیلی وقتها حتی فرصت ندارند بفهمند «تحلیلگر کاناپهای» امروز چه نسخهای برای میدان پیچیده.
او اما همچنان لم داده،
فوروارد میزند،
کارشناس میشود،
و گاهی هم از شدت هیجان جنگی… یک تبلیغ دیگر میگذارد.
جنگ واقعی جای دیگری جریان دارد.
اما او خوشبختانه در امنترین خط مقدم دنیا مستقر است:
بین دکمهی «فوروارد» و «مشاهده فیش واریزی...
#صالح_شریفی ✍️
™ @antisaloosion
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پیام ایرانیها به ترامپ👊
™ @antisaloosion
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️سانسورها در این جنگ تشدید شده، این کارزاری است تا نفهمیم هزینه واقعی جنگ چقدر است
خبرنگار شبکه ۱۳ اسرائیل:
🔹در جنگ دوم لبنان ما حتی محل دقیق اصابت موشکها را هم منتشر میکردیم. بعدتر فقط محلهای تقریبی را اعلام میکردیم و سانسور هم آن زمان میگفت مشکلی ندارد.
🔹اما حالا حتی نمیگویند موشک در کدام شهر سقوط کرده است. اگر هم اصابت در پایگاههای نظامی یا مراکز راهبردی باشد، اصلاً اجازه انتشار نمیدهند؛ نه همان زمان و نه حتی بعداً، حتی یک ماه بعد هم نه.
™ @antisaloosion
♨️ قالیباف: آتشبس زمانی منطقی است که دوباره جنگ نشود
🔹 آتشبس را تا پشیمانی دشمن و ایجاد شرایط سیاسی و امنیتی مناسب در جهان و منطقه نخواهیم پذیرفت
رئیس مجلس در گفتوگو با العربی الجدید:
🔹 آتشبس زمانی منطقی است که دوباره جنگ نشود. نه اینکه آتشبس فقط برای دشمن فرصت ایجاد کند تا مشکلات خودش را مثل ازبینرفتن رادارها یا کمبود موشکهای رهگیر را حل کند و بعد دوباره به ما حمله کند.
🔹 ما آتش را تا زمانی ادامه خواهیم داد که دشمن از حملۀ خود، به معنی واقعی، پشیمان شود و شرایط سیاسی و امنیتی در جهان و منطقه آماده شود و تهدید و جنگ از منطقه به پایان واقعی برسد.
🔹 ما آتشبس را تا پشیمانی دشمن و ایجاد شرایط سیاسی و امنیتی مناسب در جهان و منطقه نخواهیم پذیرفت.