eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ما دنبال جنگ نیستیم ولی دفاع میکنیم، تودهنی محکم میزنیم و پاسخ میدهیم | چرخه رژیم صهیونیستی برای کشورهای اسلامی یعنی جنگ - مذاکره - صلح - جنگ را باید بشکنیم |تهدید جنگ از ایران باید برداشته شود | اینکه الان آتش بس شود و چند ماه بعد مجدد به ما حمله کنند را نخواهیم پذیرفت 🔖گفت‌وگوی محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره رهبر سوم انقلاب اسلامی و آینده ی جنگ تحمیلی امریکایی-صهیونی| ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۴ ™ @antisaloosion
🔰قالیباف رییس مجلس: امام شهید گفتند اگر جنگی شود قیام امام حسینی خواهی کرد امام شهید ما کلاشی که از زمان جنگ داشتند را نگه داشته بودن و گفتند اگر قرار باشد جنگی بشود صلح امام حسنی نمی‌کنیم بلکه حتماً قیام امام حسینی خواهیم کرد. از وعده صادق ۱، ۲، ۳ و ۴ در هر مرحله در بعد کمی، کیفی و طرح‌ریزی بهتر شدیم ™ @antisaloosion
🔰قالیباف: پهپادهای دشمن هر چقدر هم مدرن باشند منهدم می‌کنیم طراحی و سیستم لانچرهای ما بعد از جنگ ۱۲ روزه تغییر کرد و دشمن نمی‌تواند آن‌ها را بزند. @antisaloosion
‌ قالیباف: نمی‌دانم در فاجعۀ اپستین چه اتفاقی افتاده و چه اسنادی از آمریکایی‌ها وجود دارد که این‌گونه افسارشان در دست نتانیاهو است و این کارها را انجام می‌دهند! ™ @antisaloosion
⛔️ عراقچی رسما تماس با ویتکاف حیله گر رو رد کرد. عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران: 🔹 آخرین تماس من با آقای ویتکاف، قبل از تصمیم کارفرمای ایشان برای کشتن دیپلماسی و یک حمله نظامی غیرقانونی دیگر به ایران بود. 🔹 به نظر می رسد هر ادعای دیگری که بر خلاف این باشد، صرفاً برای گمراه کردن خریداران نفت و افکار عمومی طراحی شده است. ❌ یه عده قبلِ زدنِ دوباره عراقچی ، صحت اخبار رو پیگیری کنند ، بعدا بزنن ! خبر صحت نداشت ! ✍در سرای باقی باید بابتِ تمام قضاوت‌ها و تهمتها و دروغها پاسخگو باشیم ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
⛔️ عراقچی رسما تماس با ویتکاف حیله گر رو رد کرد. عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران: 🔹 آخرین تماس
❌فعلا که جریان سوپر انقلابی آزادانه داره همه مسئولان را تخریب می کنه علیه رییس مجلس و وزیر خارجه شعارِ« اعدام باید گردد» میده علیه مجلس خبرگان ، اتهامِ کودتا وارد می کنه شهید رئیسی و فرماندهان شهید را هم که تخریب میکردند دیگه چه جفایی مونده که اینها به کشور نکرده باشند تهمت و توهین کار منحرفان است طراحی تهمت به عراقچی از لندن شروع شده💯 ™ @antisaloosion
⚫️ مقر مخفی موساد در بیت شمش بود! ◾️بیت شمش، جایی که مقر مخفی سازمان جاسوسی و تروریست یهود یعنی موساد بود؛ مقری که به شدت محافظت شده بود اما موشک ضد استحکامات ایران آن را در هم کوبید، به شکلی  که بعد از گذشت دو هفته از زمان انهدام این مقر، هنوز هم نتوانسته‌اند تعدادی از اجساد متعفن تروریست‌ها را خارج کنند. در هنگام اصابت موشک، بالغ بر 225 افسر موساد در آنجا حضور داشتند تا جنگ و خرابکاری علیه ایران را مدیریت کنند. ◾️اما خدای مردم ایران بزرگ‌تر از آن بود که بتوانند مخفی بمانند و این مخفی‌گاه که پیش از جنگ با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بود، با دقت هر چه تمام‌تر هدف قرار گرفت تا اشک سرکرده‌های رژیم را در بیاورد. تلاش دشمن برای اینکه بگوید اینجا یک پناهگاه بوده، یک دروغ زشت و زننده بود؛ حتی یک نفر زیر ۱۸ سال به عنوان کشته و زخمی از این نقطه خارج نشدند؛ همه افسران زبده و کارکشته بودند که توسط ایران کشته شدند یا برای همیشه از کار برکنار شدند. ◾️درد این حمله البته با حملات دقیق و حساب شده بعدی بیشتر هم شد؛ آن‌ها فکر نمی‌کردند که ایران بتواند اینجا را پیدا کرده و در هم بکوبد. در آخرین اخبار آمده است که تعدادی از افسران موساد در طبقه منفی 4 در این نقطه گیر افتاده و خفه شده‌اند... این فقط گوشه‌ای از انتقام نیروهای مسلح کشور بابت ترورها و جنایات این تروریست‌ها بود.
در میدان دیپلماسی و نظامی و امنیتی ایران مشغول شخم زدن سرزمین‌های اشغالی و منافع آمریکا در غرب آسیا است، اما در ایتا ایران مشغول مذاکره و آتش‌بس است. آقایون، خانما، این مملکت رهبر داره این مملکت بزرگتر داره شما یا برای امام سیدمجتبی خامنه‌ای شأنیت ولی امر قائلید، یا نیستید... قطعا *امام خامنه‌ای ثانی* هوشیار است چون خیلی خوب می‌شناسد صحنه را و کسانی که به پدرش خیانت کردند را... جنگ و صلح در اختیار فرمانده کل قوا است. او فرمود : آتش بس، میگوییم سمعا و طاعتا او فرمود جنگ میگوییم لبیک حکم آنچه تو فرمایی... به نظر پیام‌های مربوط به آتش بس که داره در فضای مجازی منتشر میشه کار عوامل دشمن هست. دشمن چند روز پس از آغاز جنگ بدنبال آتش‌بس بود و تا حالا ایران قبول نکرده... یک بیارید دولت و نظامی‌ها گفته باشند آتش‌بس.!!! آخه چرا به شعور خودتون توهین می‌کنید و هرچیزی و باور می‌کنید بازم میگیم این مملکت بزرگتر داره که جنگ و صلح در ید اوست ........@antisaloosion
آنتی سالوسیون
❌در میدان دیپلماسی و نظامی و امنیتی ایران مشغول شخم زدن سرزمین‌های اشغالی و منافع آمریکا در غرب آسیا
نظام کار خودش رو بلده!!✅ بحمدالله داره با قدرت و اقتدار پیش میره!!👌🏻 به لطف خدا، کشتیبان، هم مهارت لازم رو برای هدایت کشتی داره، هم به نقشه راه کاملا آشناست!!!✅ زیرمجموعه‌های نظام، گاهی دچار نقصان میشوند؛ اما ان‌شاءالله نقص‌ها برطرف میشه به یاری خدا مهم اینه که چشمها و گوشها فقط به حرف کشتیبان باشه؛ نه به حرف سوپرانقلابی‌‌های غرغرو نه به حرف عدالتخواران نه به حرف غربزدگان......... ™ @antisaloosion
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بخشی از صوت‌های ارسالی مردم به شبکه اسرائیلی اینترنشنال صوت سومی خیلی پرمغز بود (:
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکبان باشرف و با بصیرت چه جملاتی گفت ماشاءلله 👌 درد و بلات بخوره تو سر خیلی ها ™ @antisaloosion
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه با همسر خانمی که در راهپیمایی روز قدس به شهادت رسید ‌ یه لحظه برگشتم دیدم سر خانمم … ™ @antisaloosion