آرزو
- داره برف میاد خوشحالی؟ +آره داداش خیلی خوبه فقط یخورده امکان تصادف کردنمون بیشتر شده که اونم مهم ن
دیگه برف نمیاد انشاءالله زنده میرسم قم👌🏻
گفتم شما هم از دیدن هدیه هام لذت ببرید✨
- ولی چه بخای چه نخای اینه جریااان زندگی🌀
همه دارن چه کوچیکشو چه بزرگشو نسبت به همون ظرفیتی که دارن خدا ازشون تکلیف میخاد
ببین تو چقد ظرفیت زیادی داری چقد خدا عاشقته که اینجوری باهات عشق بازی میکنه
بهترین رفاقتی که داشتم با تو بوده
و من اینقدر ارزشمند بودم که خدا منو سر راهت قرار داد😎😎🤣
_ و اینکه ان شاءالله آرزوهات یکی یکی در درست ترین زمان رقم بخوره و از دیدن به وقوع پیوستنشون دچار شعف بسیار بسیار زیاد بشوی😃
- تولدت مبارک جانم♥️ دلم میخواد اون بالا بالاها ببینمتااااا
- گاهی اوقات آدم از شرایطی که داره اصلا راضی نیست و فکر میکنه اگر اون مدلی بود قطعا حال بهتری داشت، ولی برات دعا میکنم اونجوری که به صلاحت هست و تو توی اون موقعیت رشد میکنی برات اتفاق بیوفته🤍
اینقدری دوست دارم که وقتی گفتی برای تولدم برام بنویسید و چیزی نخرید نخریدم در صورتی که برنامه ها داشتم😌
- ان شا الله موفقیت پی در پی زیر سایه ی امام زمان (علیه السلام) داشته باشی
- به به نوزاد مشهدی داریم😁😍
- پرچم دی ماهیا بالاست😌🤞
- انشاءالله تولد های زیادی داشته باشید💙✨
آرزو
- ولی چه بخای چه نخای اینه جریااان زندگی🌀 همه دارن چه کوچیکشو چه بزرگشو نسبت به همون ظرفیتی که دارن
ذره ای کوچک از تبریک های بسیار زیبا و شگفت انگیز امروز ✨🥲