اصلا حالت عادی ندارم
بعد از گریه هام دو تا عکس میبینم
ذوق میکنم
و دوباره آغاز گریه ی بی دلیل👌🏻
مامانم امروز اینطوری بود که خب چرا گریه میکنی
و من :
نمیدونم
واضحه که نمیدونم
برای این گریه میکنم که نمیدونم چمه
خسته شدم از خودم😂👌🏻
آرزو
مامانم امروز اینطوری بود که خب چرا گریه میکنی و من : نمیدونم واضحه که نمیدونم برای این گریه میکنم که
آدم وقتی یه مشکلی داره تا زمانی که اون مشکل هست بابتش ناراحته و وقتی تموم میشه از تموم شدنش خوشحال میشه
ولی کسی که نمیدونه چشه خب هیچی دیگه
به فنا میره
امروز صبح اینطوری بود که من سر کلاس هندسه مشغول پرداختن به سمی جات دبیر بودم
و همه ی خانواده ام هم مشغول زدن به در و دیوار تا ببینن من اگه نرفتم مدرسه کجا رفتم
آرزو
امروز صبح اینطوری بود که من سر کلاس هندسه مشغول پرداختن به سمی جات دبیر بودم و همه ی خانواده ام هم م
معاونه میفرمود که هم مادرتون زنگ زدن هم پدرتون تشریف آوردن ولی ببخشید نماینده اشتباه کرده بود👌🏻
آرزو
خدا درمورد من اینطوریه که: تو فقط یکی رو پیدا کن که بودن پیشش حالت رو خوب کنه تا بلافاصله ازت دورش ک
چهارشنبه خیلی رندوم دبیر دینی داشت درمورد این موضوع حرف میزد👌🏻
وای خدای من✨