هدایت شده از 𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید که فقط یوسف زهرا بپسندد..
#میلاد_امام_جانمون
آرزو
نه بابا منظورت چیه رفتار های من خیلی هم عادلانه اس:
اونی که دیده روحم بوده که توی کربلا سردرگمه:)
همه تقویم ها را گشته ام، میلادی و شمسی
نمی داند کسی او چندِ چندِ چند می آید
جهان می ایستد با هرچه دارد روبروی او
زمان می ایستد، بوی خوش اسفند می آید
ولی الله، عین الله، سیف الله، نورالله
علی را گرچه بعضی بر نمی تابند، می آید
بله! آن آیت اللهی که بعضی خشک مذهب ها
برای بیعت با او نمی آیند می آید
برای یک سلام ساده تمرین کرده ام عمری
ولی می دانم آخر هم زبانم بند می آید
بخوان شاعر! نگو این شعربافی در خور او نیست
کلاف ما به چشم یوسف ارزشمند می آید
به در می گویم این را تا که شاید بشنود دیوار
به پهلوی کبود مادرم سوگند می آید!
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
غمگین تر از غروب جمعه
غروب نیمه ی شعبانِ که جمعه س ...
فک کن همه ی شهر چراغونی باشه
شیرینی و شربت
ولی خود اونی که تولدشه نباشه💔
آرزو
دو کودک که رفتند یکی بر روی دست های فرشتگان به سوی آسمان و یکی بر روی دست های بابا به سوی میدان و دو
میدونی
امشب رفتم تئاتر
از روم روایت کرد تا شهادت امام حسن عسکری
اما مکانش، فقط مکانش با مکان اون تئاتری که هر سال برای فاطمیه اجرا میکنن یکی بود
و صحنه همون بود و پرده همون بود و مسجد همون بود و خونه همون بود و در ...
و در همون بود
گهواره همون بود
فرشتگان همان بچه ها بودند با همان لباس ها که میگشتند به دور شبه قنداقه ای و گل میریختند و شادی و ...
اما فاطمیه یجور دیگه اجرا میشد
گهواره رو بر میداشتند و
دور گهواره میچرخیدند و
گهواره رو تشییع میکردند و ...
مولا جانم
من انقدر کوچک و بی ارزشم که شرم میکنم آمادنت را برای سامان یافتن خودم بخواهم
به خاطر اون کودک که متولد نشده شهید شد بیا