eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
بزرگ شدیم نه آنقدر بزرگ اما حداقل از فاصله ی کمتری به بزرگ شدن می‌نگریم حالا دیگر بزرگ شدن را قوی ش
و همین نیاز و جست و جو برای رفع نیاز است که ما را با خدا آشنا می‌کند یک ابرقدرت فراجهانی کسی که همه چیز را میداند بر هر کاری تواناست و مهربان است بسیار مهربان و ایمان به مجموع این صفات شگفت انگیز باعث میشود دوباره آن حس امنیت را پیدا کنی امنیتی نه تنها مثل همان کودکی عمیق بلکه بسیار دلگرم کننده تر و اینجاست که درمیابی که پناه، آغوش خداست
هدایت شده از راضیه ساریجلو
‌ ترسیده ای بودم که تو امنیتش دادی ... 🌱 ‌ ‌ @raziesarijloo
امام صادق ( علیه السلام ): لَو أدرَكتُهُ لَخَدَمتُهُ أيّامَ حَياتي اگر دوران او (حضرت مهدی) را درک می کردم همه ی زندگی ام را در خدمت به او می گذراندم
آرزو
امام صادق ( علیه السلام ): لَو أدرَكتُهُ لَخَدَمتُهُ أيّامَ حَياتي اگر دوران او (حضرت مهدی) را درک
و بسیار حسرت باید، که ما نفس میکشیم در همان لحظه ای که او نفس میکشد در گوشه ای از همین زمین خاکی و درک میکنیم دوران او را ولی یَوم یَوم حَیات مان می‌گذرد بدون آنکه خِدمَتُهُ در زندگی مان جاری باشد خدمتی که "شیخ الائمه" آرزویش را می کرد
https://eitaa.com/Miracle128F/1126 ای آشنا ی بی قراری های این مردم تو بهتر از هرکس دیگری از درد های من خبر داری خودت که بهتر میدانی اولین انتخاب من برای اشک ریختن حرم توست آنجا راحتم دیگر کسی کاری به کارم ندارد و هرچقدر بخواهم میتوانم زیر سقف های بلند حرمت بنشینم و چادر روی صورت بکشم و گریه کنم برای هر دردی که آشفته ام کرده و هیچ راهکاری جز در پناه تو گریه کردن برایش پیدا نکردم ای حامی امروز من فردا مرا دریاب یادت هست که سال های قبل چقدر دور بودم از تو و توفیق نداشتم برای زیارت ضریحت سرگرم بودم با پناه های واهی و دلخوش بودم به بودن آنها اما آغاز سال تحصیلی دهم شد یکی از سخت ترین دوران زندگی ام و تنها، بودن تو در نزدیکی مدرسه ام امیدی بود برای ادامه دادن حالا هفته ای نمیشود که از زیارتت محروم باشم و خوشحالم از اینکه تو در تنهایی ام در آغوشم کشیدی و تنها پناهم بودی میلادت مبارک بهترین پناه دختران قم
توهمش هم قشنگه:)
هدایت شده از راضیه ساریجلو
🍃فرمانده من ضعیف‌تر از آنم که سرباز تو باشم. سرباز تو باید قوی باشد و در برابر همۀ ناملایمات روزگار مثل کوه بایستد. باد و طوفان حریفش نباشند و جز از اخم تو از چیزی نترسد و جز از آه تو زیر بار هیچ مشکل دیگری خم نشود. من این طور نیستم و تو هم سرباز ضعیف نمی‌خواهی. اگر بنا نباشد که نام من در دفتر سربازان تو نوشته شود، زندگی را می‌خواهم برای چه؟ پس یک راه بیشتر ندارم، باید قوی شوم. تو اگر عاشقم کنی، هر چه از قدرت که لازم باشد، به دست خواهم آورد. یک روز عاشقت می‌شوم می‌دانم. شبت بخیر فرمانده!
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با بچه ی لال و فلجش رفت حرم امام رضا علیه السلام،شیعه هم نبود جهان ببینه و بشنوه امام رضای ما کیه ...❤️
و من هر روز قطره قطره تیره‌تر شدم و ذره ذره سخت‌تر. من سنگ شدم و سد و دیوار. دیگر نور از من نمی‌گذرد، دیگر آب از من عبور نمی‌کند، روح در من روان نیست و جان جریان ندارد. یا لطیف! کاشکی دوباره، مشتی، تنها مشتی از لطافت را به من می‌بخشیدی تا می‌چکیدم و می‌وزیدم و ناپدید می‌شدم، مثل هوا که ناپدید است، مثل خودت که ناپیدایی... کتاب در سینه ات نهنگی می‌تپد