آرزو
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش
این ستون خانه هایمان نیست که آرامش برایمان فراهم میکنند
این نام های شماست که قلب هایمان را آرام میکند
آرزو
به نظر من خیلی از اتفاقات ، اتفاقی نیستن ممکنه نشونه باشن تا به تو چیزی رو یاد بدن یا برات یاداوری
قاصدکی برای رساندن نشانه ها
باز هم برایم نشانه آورد
عجیب نیست که نشانه های اخیرم تماما از سوی یک نفر برایم آورده شده؟
آرزو
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش
وقتی در حیاط، پارچه سیاه روضه ی اباعبدالله با برگان درختان باغچه ترکیب میشود:)
نمیدانستم که خواندن
بیشتر از شنیدن
دل را آتش میزند
واژه ها قدت عجیبی دارند
این را امروز بعد خواندن چند صفحه از کتابی که تازه شروع اش کردم متوجه شدم
مولا جانم
یا صاحب الزمان
آقا شما کجا دارید برای جدتان عزاداری میکنید؟
آقا جانم آیا خوبانی هستند که شما را در عزاداری تان همراهی تان کنند؟
وقتی از حال می روید چه کسی در کنار شماست؟
از خودم گلایه دارم که چرا لایق این نیستم که امروز هم صدا با شما نوحه بخوانم
میدانم شما دارید تمام صحنه های کربلا را میبینید
برای همین امروز برای دل داغدار شما دعا میکنیم برای آرامشتان
برای فرج تان دعا میکنیم تا با انتقام از قاتلان جدتان کمی دردتان تسکین یابد
آجرک الله یا صاحب الزمان
الهم عجل لولیک الفرج
عجیبند آن افرادی که
با دست خود کاری را میکنند
که هم خود را آزار میدهند
هم دیگران را...
با این که در دنیای امروز جای قلم را انگشتان دست گرفته اند
و با چند حرکت کوتاه میتوانند کلمات را نقش ببندند
اما باز چیزی عوض نشده
باید روی کلماتی که مینویسی دقت داشته باشی
حتی در نامه های کوتاهی (پیامک) که برای دیگران میفرستی
تو هرگز اجازه نداری که با استفاده از کلمات کسی را برنجانی یا حق کسی را ضایع کنی
هروقت آموختی که چگونه میتوانی خوش قلب باشی و با نوشتنت کسی را آزار ندهی آنوقت اجازه نوشتن داری
هروقت یاد گرفتی انتقادت را به شیوه درست بنویسی و نظرت را به درستی بیان کنی آنوقت اجازه داری که نوشتن را شروع کنی
حق قلم را ضایع نکنیم:)
#تلنگری_برای_خودم