هدایت شده از راضیه ساریجلو
پدر و مادری که به جای "گریه نکن!"، میگن: ”دوست داری بیایی بغلم!؟“، جامعهای از بزرگسالها رو میسازن که تو لحظات سخت میدونن چطور از دیگران و خودشون حمایت کنن.
@raziesarijloo
ولی بزرگ تر هایی که نوجوون ها رو دوست دارن، آدم حساب شون میکنن، باهاشون ارتباط درست و کامل برقرار میکنن و هرگز از زاویه ی یک بزرگتر با تجربه به کودکان نوپا نگاه نمیکنن واقعا ستودنی هستن
آرزو
ولی بزرگ تر هایی که نوجوون ها رو دوست دارن، آدم حساب شون میکنن، باهاشون ارتباط درست و کامل برقرار می
مثلا معلمی که هم سن خیلی از مامان هامون هست بهمون میگه:
بچه ها یه نصیحت دوستانه و یا خواهرانه اگر بپذیرید...
گاهی درحال گشتن در فضای مجازی و پاسخ دادن به پیام ها به خودم میام و از اینکه چقدر سرد دارم برخورد میکنم متعجب میشم
اینکه دیگران از حال هم اکنون من خبر ندارند و ممکنه این سرد برخورد کردن رو به خودشون بگیرند پاک از یاد میبرم
برای همین سعی میکنم با ایموجی ها و کلمه هایی که به سختی در آن لحظه از پستوی ذهنم پیدا میکنم به حرف ها و جملاتم روح و جان ببخشم
اما متاسفانه چندان موفق نیستم
ببخشید اگر ناخواسته با پیام هایم حس بدی رو به شما منتقل کردم
دست خودم نیست
درکم کنید:)
https://eitaa.com/FoFoBaf
دوستان این کانال قدیمیمه
چند وقته دوباره تصمیم گرفتم راهش بندازم
اگه خواستید اونجا هم میتونید دنبالم کنید:)