دلم برای روز هایی که بی محابا هرچه را که میخواستم مینوشتم تنگ شده
از بار ها نوشتن و بار ها منصرف شدن از ارسال خسته شدم
به نظرم دیدن گریه ی یه مرد واقعا سخته
مرد ها همیشه نماد استقامت و قوی بودنند
وقتی یه مرد جلوی زن ها گریه کنه یعنی دیگه واقعا شرایط سخت شده
دیگه امون بریده شده
دیگه مصيبت به اوج خودش رسیده
امام حسین روز عاشورا چند بار گریه کردن؟
من یک دخترم
احساسات زنانه را بهتر درک میکنم
من آقاجان عبدالله را از نگاه مادرشان میبینم
آقاجان قاسم را از نگاه نوعروس شان
آقاجان علی اصغر را از نگاه بانو رباب
آقاجان علی اکبر را از نگاه بانو لیلا
آقاجان ابالفضل را از نگاه بانو سکینه
گودال را از نگاه بانو زینب
سر بریده را از نگاه بانو رقیه
و اما وداع را؟
میتوان در چشمان تک تک بانوان خیام تماشایش کرد
یه چیزی توی فیزیک وجود داره به اسم تعادل گرمایی یعنی وقتی یه جسم گرم و یه جسم سرد با هم در تماس باشن کم کم هر دو هم دما میشن و به دمای تعادل میرسن
عجیبه که قانون های فیزیک در مورد انسان ها هم صدق میکنه
آرزو
یه چیزی توی فیزیک وجود داره به اسم تعادل گرمایی یعنی وقتی یه جسم گرم و یه جسم سرد با هم در تماس باشن
اگه دیدی سردم بدون بین آدم های سرد گیر افتادم
تو نزار سرد بمونم در آغوشم بگیر بزار با گرمای تو به تعادل برسم