یه چیزی توی فیزیک وجود داره به اسم تعادل گرمایی یعنی وقتی یه جسم گرم و یه جسم سرد با هم در تماس باشن کم کم هر دو هم دما میشن و به دمای تعادل میرسن
عجیبه که قانون های فیزیک در مورد انسان ها هم صدق میکنه
آرزو
یه چیزی توی فیزیک وجود داره به اسم تعادل گرمایی یعنی وقتی یه جسم گرم و یه جسم سرد با هم در تماس باشن
اگه دیدی سردم بدون بین آدم های سرد گیر افتادم
تو نزار سرد بمونم در آغوشم بگیر بزار با گرمای تو به تعادل برسم
دوباره تلگرامم رو راه انداختم و باز با کانال تک نفره ی خودم مواجه شدم
و حالا خوندن نوشته هایی که نوشتن شون حالم رو خوب نکرده بود:)
امروز تصمیم گرفتم خودم پشت چرخ خیاطی بشینم و ادامه ی کارم رو انجام بدم
در بین نخ پاره کردن های چرخ و تلاش برای ادامه ی دوخت به آخرین باری که پشت چرخ خیاطی نشسته بودم فکر میکردم
همون روزی که بین صدای چرخ و بالا و پایین رفتن سوزن مامانم بهم پیشنهاد داد جایی زندگی کنم که الان دارم زندگی میکنم
هنوز میتونم احساسات فاطمه ی سه سال پیش رو از نزدیک لمس کنم
آشفته بودم و سعی میکردم آشفتگی ام توی چهره و کلماتم نمایان نشه
ذهنم پر شده بود از کمبود هایی که قرار بود دور از مامانم تجربه شون کنم
و یکیشون این بود که دیگه چه کسی قراره بهم کار با چرخ خیاطی رو یاد بده؟
در شناسنامه ام نوشته اند که من در ماه تو هست شدم
درست در ۲۱ محرم ۱۴۳۰
اما نه فقط هفده سال پیش
بلکه هرسال من دوباره در محرمت هست میشوم
اگر ماه تو و گریه برای تو نبود دیگر چه دلیلی وجود داشت برای اثبات هست بودنم؟
من هستی ام را به تو مدیونم
ای همه هستی جهان
هست شدنم مبارک:)