وقتی تنهام، آرزو میکنم ای کاش اونایی که دوسشون داشتم اینجا بودن
ولی وقتی پیش همون ها هستم، از وقت گذروندن باهاشون خسته میشم
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
بچه ها: بچه ها غلط میکنید بگیید منن بگید من بهتون کارت میدم
همچنان ما: نوبت مننن بود نه چرا گفتم من
بچه ها: کارت🌺
ما: نههه من نگفتم من !من کی گفتم من؟
آرزو
بچه ها: بچه ها غلط میکنید بگیید منن بگید من بهتون کارت میدم همچنان ما: نوبت مننن بود نه چرا گفتم من
به طور عجیبی برای کلاس ما هم صدق میکنه💔