هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
بچه ها: بچه ها غلط میکنید بگیید منن بگید من بهتون کارت میدم
همچنان ما: نوبت مننن بود نه چرا گفتم من
بچه ها: کارت🌺
ما: نههه من نگفتم من !من کی گفتم من؟
آرزو
بچه ها: بچه ها غلط میکنید بگیید منن بگید من بهتون کارت میدم همچنان ما: نوبت مننن بود نه چرا گفتم من
به طور عجیبی برای کلاس ما هم صدق میکنه💔
- بچه ها میخواید کشتی فضایی نشون تون بدم؟
+ کجاست
- اون نوری که توی آسمون داره حرکت میکنه
× وا سر کاریم؟
÷ دیدنش چشم بصیرت میخواد
+ من هیچی نمیبینم
÷ ملوانش داره برای من دست تکون میده
(چند دقیقه بعد)
+ عا بچه ها یدونه کشتی فضایی دیگه
× الان با اون ستارهه تصادف میکنههه
÷ از کنارش رد شد
- اون روباهه رو
× وای مامان من تا حالا روباه خاکستری ندیده بودم
÷ وا اون که سفید بود
+ زرد بود
+ ولی جدی اون ستارهه که داشت حرکت میکرد چی بود؟
- کشتی فضایی
+ سرچ کردم اون نبود
- بعدا کشفش میکنن مثل بقیه ی حرف هام که الان هیچ کس درک شون نمیکنه