اگه میدونی که با یه کار کوچیک میتونی حس خوب رو به کسی منتقل کنی حتما این کار رو بکن
چون با حس خوبی که به دیگران انتقال میدی یه زنجیره درست میشه و در این زنجیره کسانی که حال خوب رو دریافت کردن شروع به انعکاس انرژی مثبت به اطرافیانشون میکنن
و همین طور رفته رفته انرژی و حال خوب بین آدم ها جریان پیدا میکنه و به خودت برمیگرده
حتی شاید انتقال این حال خوب به تو توسط اونایی نباشه که بهشون انرژی دادی ولی خدا دنیا رو یجور چیده که کاری رو بدون جواب نمیزاره
حتی برای من همین که ببینم کسی رو تونستم خوشحال کنم سرچشمه انرژی مثبته اما با این حال توسط دیگران هم بهم حال خوب منتقل میشه:)
آرزو
اگر قضاوت وجود نداشت اگر از قضاوت شدنم نمیترسیدم اگر میدانستم که در ذهنشان هرگز قضاوتم نخواهند کرد
این خودمان هستیم که خودمان را از طرف دیگری در ذهنمان قضاوت میکنیم.
#ارسالی
آرزو
این خودمان هستیم که خودمان را از طرف دیگری در ذهنمان قضاوت میکنیم. #ارسالی
بسی حق
بعد از یک ماجرا، میخواستم که این مضمون رو بیان کنم
اما موضوعات رو در ذهنم نگه میدارم تا به وقتشون جمله بندی مناسب براشون پیدا کنم
ولی این خیلی خوب بیان کرده بود:)
داشتن در مورد یه عزیزی صحبت میکردن که زندگیش خیلی شبیه منه
آخر صحبتشون گفتن همیچین فردی نمیتونه در آینده قوی باشه
ولی من مخالفم
درسته میدونم شرایط بیرونی زندگی افراد روی شخصیت شون تاثیر زیادی داره
اما خیلی چیزا هم بستگی به خود آدم داره
و البته حمایت خداوند رو هم هیچ وقت نمیشه نادیده گرفت
و گاهی همین افرادی که میگین در آینده نمیتونن قوی باشن بسیار قوی تر از دیگران میشن چون به جای این که روش حل کردن مشکلات رو بخوان در نوجوانی باهاشون آشنا بشن از کودکی با اونها دست و پنجه نرم میکنن
هیچ چیز قابل پیش بینی نیست
پس لطفا آینده ی کسی رو پیش بینی نکنیم:)
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش
قصهء کرب و بلا را دختري تغيير داد
کاخ ها ويرانه شد، ويرانه اش شد بارگاه
آرزو
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش قصهء کرب و بلا را دختري تغيير داد کاخ ها ويرانه شد، ويرانه اش شد بارگاه
بعد از عاشورا دیگه حال و حوصله ی عکس گرفتن نمونده بود
اما روضه ی بیبی جان رقیه یه چیز دیگه اس :)
آرزو
گاهی که در خاطراتم قدم میزنم و اونها رو دوباره برای خودم یادآوری میکنم روز هایی رو پیدا میکنم که از
و شاید هم بار مسئولیت باعثش شده...
نیازمندم چند روز از گوشی دور باشم تا بتونم سرگرمی هایی رو پیدا کنم که حس لذت بردن از زندگی رو دوباره بهم برگردونن:)
آرزو
نیازمندم چند روز از گوشی دور باشم تا بتونم سرگرمی هایی رو پیدا کنم که حس لذت بردن از زندگی رو دوباره
امتحان کردنش برای کمتر از ۲۴ ساعت جالب بود✌️🏻
ولی نزدیک بود که یه جلسه از باشگاهم رو از دست بدم:/
نتیجه میگیریم که تعادل رو نگه داریم ✌️🏻😶
وقتی اتفاقات اطرافم آزارم میدهند و ذهنم خیلی شلوغ و دندان هایم ناخودآگاه روی هم فشار داده میشوند
به اتاقم پناه میبرم، به کنج خودم و کتابم را بر میدارم
سعی میکنم کتاب را با صدای بلند بخوانم تا ذهنم مجبور باشد که به کلمه کلمه کتاب توجه کند و افکار آزار دهنده ام را رها کند
یکی از قشنگ ترین حس ها این است که هنگام خواندن کتاب گریه کنی
نمیدانم اشک هایم به خاطر کلمات جان سوز کتاب اند یا برای فشار ها و خستگی هایی که در طول روز تحمل میکنم
اما هرچه هستند آرامم میکنند
آرامشی که با حال خوب درآمیخته است
با امید
امروز برای آخرین بار رفتم مدرسه ام و تک تک جاهایی رو که با دوستام وقت میگذروندیم رو دوباره دیدمشون
خیلی روز های زیبایی بود خیلی
حاضرم یک بار دیگه امسال رو بخونم با همون دوستام و همون معلم هام
دوست نداشتم تموم بشه
وقتی برگشتم خیلی حالم بد بود
اما با زنگ زدن به یکی از دوستام و چت کردن باهاشون انرژی گرفتم
رفتم توی پیوی معلمم و صوت هاش رو دوباره گوش دادم و انرژی گرفتم
به این باور رسیدم که گوهر درون افراد حال خوب و انرژی مثبت رو انتقال میده نه مکان ها و زمان ها
و من خوشحالم که هنوز میتونم باهاشون در ارتباط باشم و ازشون انرژی بگیرم:)
خدایا شکرت