هدایت شده از راضیه ساریجلو
بیا امشب با هم قراری بگذاریم: من قول میدهم در #اربعین دلم را از دست دنیا دربیاورم و تو هم قول بده که دلم را از دست من بگیری و نگهداری پیش خودت. حتی اگر من التماس کردم و به ضجه افتادم، دلم را به دستم نده که من اهل سالم نگه داشتن این دل نیستم. من دلم را میسپارم به تو که کسی بهتر از تو نگهدارش نیست.
آقا! میشود درخواست دیگری از تو داشته باشم؟ با تو راحت نباشم، با چه کسی راحت باشم؟ کاش خودت دلم را از دست دنیا در میآوردی؟ من مرد جنگ با دنیا نیستم.
شبت بخیر دنیا و آخرتم!
#شب_بخیر #بهانه_بودن
آرزو
بیا امشب با هم قراری بگذاریم: من قول میدهم در #اربعین دلم را از دست دنیا دربیاورم و تو هم قول بده ک
ولی ای کاش
برام دعا میکردی میومدم کربلا
اونجا اربعین یه رنگ دیگه اس
توی بهشت دل کندن از دنیا خیلی راحته