eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
هر کس که باشد همچو تو ایدل دل او آسان نگردد تا ابد یک مشگل او
قول داده بودم مراقب خودم باشم اگه این قول نبود الان اینجایی که هستم نبودم اصرارم برای رفتن به اون کلاس هم به خاطر تلاش برای پایبندی به همین قول بود اما هرچی بیشتر پیش میرم بیشتر احساس میکنم که نمیتونم به قولم پایبند باشم بار ها تصمیم گرفتم که از یکی کمک بگیرم اما نشد حالا من موندم و منی که نمیتونم مراقبش باشم الان تنها کسی که میتونه مراقبم باشه خداست:)
تا به حال شده دو طرف دعوا را ببینی و با خودت بگویی حق با هر دو طرف است؟ اکثر اختلاف هایی که دور و اطرافمان میبینیم با نگاه یکطرفه قضاوت میشوند و همیشه یک طرف مقصر می‌شود و یک طرف حق به جانب اما اگر در میان دعوا باشی وضعیت فرق می‌کند میبینی که هر دو طرف خودشان را بر حق می‌بینند و طرف مقابل را علیه حق هیچ کس نمی‌خواهد ظلم کند بلکه می‌خواهد جبهه حق که خودش است را پیروز میدان کند و اینجاست که " کلاه از سر کودک عقل می افتد " از اینکه خدا چگونه می‌خواهد داوری کند بر تمام این مدعیان حق که نه از سر فریب و طمع کاری بلکه از روی باور خود را مدعی حق میدانند
هدایت شده از اذکار
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت! دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
هدایت شده از آرزو
و امشب نیز با حس تنهایی مضاعف میخوابم...
دلم میخواد سال هایی که از عمرم مونده رو کف دستم بگیرم و بدمشون به بقیه شاید اون ها کار مهم تری انجام بدن باهاش
روز ها و لحظه هایی که حالم خوبه و بهم خوش میگذره کمتر سراغ موبایل میرم:)