تا به حال شده دو طرف دعوا را ببینی و با خودت بگویی حق با هر دو طرف است؟
اکثر اختلاف هایی که دور و اطرافمان میبینیم با نگاه یکطرفه قضاوت میشوند و همیشه یک طرف مقصر میشود و یک طرف حق به جانب
اما اگر در میان دعوا باشی وضعیت فرق میکند
میبینی که هر دو طرف خودشان را بر حق میبینند و طرف مقابل را علیه حق
هیچ کس نمیخواهد ظلم کند بلکه میخواهد جبهه حق که خودش است را پیروز میدان کند
و اینجاست که " کلاه از سر کودک عقل می افتد " از اینکه خدا چگونه میخواهد داوری کند بر تمام این مدعیان حق که نه از سر فریب و طمع کاری بلکه از روی باور خود را مدعی حق میدانند
هدایت شده از اذکار
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت!
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
#الأنيس_الرفيق
آرزو
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت! دیگ
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم...
دلم میخواد سال هایی که از عمرم مونده رو کف دستم بگیرم و بدمشون به بقیه
شاید اون ها کار مهم تری انجام بدن باهاش
بچه ها حتی شده هزار تومن ولی همون قدر هم برای غدیر خرج کنید
جدا از آثار معنویش که احتمالا این روزا زیاد احادیثش رو توی کانال های مختلف خوندید به طور مادی هم برکت عجیبی توی مال تون به وجود میاد (خودم به شخصه تجربه اش کردم)
چه به این جشنی که معرفی کردم چه به هرجای دیگه ای که با بزرگداشت عید غدیر تلاش برای نشر فضائل حضرت امیر ( علیه السلام ) داره کمک کنید و از این فرصت بزرگ استفاده کنید:)