آرزو
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت! دیگ
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم...
دلم میخواد سال هایی که از عمرم مونده رو کف دستم بگیرم و بدمشون به بقیه
شاید اون ها کار مهم تری انجام بدن باهاش
بچه ها حتی شده هزار تومن ولی همون قدر هم برای غدیر خرج کنید
جدا از آثار معنویش که احتمالا این روزا زیاد احادیثش رو توی کانال های مختلف خوندید به طور مادی هم برکت عجیبی توی مال تون به وجود میاد (خودم به شخصه تجربه اش کردم)
چه به این جشنی که معرفی کردم چه به هرجای دیگه ای که با بزرگداشت عید غدیر تلاش برای نشر فضائل حضرت امیر ( علیه السلام ) داره کمک کنید و از این فرصت بزرگ استفاده کنید:)
بعضی وقتا با خودم فکر میکنم که تنها منم که انقدر به اون اکیپ فکر میکنم
تنها منم که وقتی میخوام در مورد دوستام صحبت کنم اسم اون سه نفر میاد تو ذهنم
منم که وقتی میرم زیارت اون سه نفر اولین کسایی هستن که براشون دعا میکنم
منم که برای همه از اون سه نفر میگم و از اینکه چقدر اینی که هستم رو مدیون اونام
منم که خاطرات گذشته رو میخونم و حسرت میخورم بابت اینکه اونا فقط خاطرن
شاید زیادی گیر کردم توی گذشته
شاید تنها کاری که باید بکنم اینه که ازش رد شم و فقط از داشتن چنین خاطرات زیبایی لذت ببرم
شاید دیگه نباید انقدر به اینکه چقدر از هم فاصله گرفتیم فکر کنم
ولی به هر حال به نظرم هر فردی نیاز داره حداقل توی یه قسمتی از زندگیش چنین دوستایی داشته باشه و من بابت اینکه در پر چالش ترین سنم این دوست ها رو داشتم شکر گذار هستم
قطعا من تا ابد مدیون اون سه نفر هستم و هیچ وقت فراموششون نمیکنم
و امیدوارم اونا هم منو فراموش نکنن:)