eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
این پیام برای دو ماه پیشه الان بعد از دوهفته تجربه ی دوره ی جدید میتونم بهش اعتراض کنم یا زوده؟
دیدار او، درد فراقش را دوچندان کرده است...
بیاید از یکی از اتفاقات کوچیک و ساده اما حال خوب کن امروزتون بگید:) https://daigo.ir/secret/2187294252
✨(خودم) : ورود هر روزه ی بوی شیرینی و کلوچه از پنجره ی کلاس به میانه ی درس ها:) ✨اردوی کوه خضر:) و پیدا کردن دوست:)+++ ✨حال و هوای بچه های امسال و دوس دارم:) ✨دو نفر و راهنمایی کردم تو کارشون و بعد با تشکر و دعاهای خیر خیلی زیادشون روبرو شدم.حس خوبی بود که کمک سازنده ای بهشون کردم🐋😁 ✨پنیر و گردو با نون بربری کنجدی و چای شیرین. برای صبحانه خیلی به من چسبید. ✨ امروز به همممهه کارام رسیدم ولی به عنوان اتفاق خوب بزررررررگ باید ثبت شه ، نه کوچیک🥴
دلم میخواست لحظه ها دکمه ی ریپیت داشتن و امروز رو تا چند ماه روی ریپیت میزاشتم:)
بر این باورم که رابطه یه چیز دو طرفه اس اگر روابطمون با کسی فقط وابسته به این باشه که من باید اول بهش پیام بدم یا من باید همیشه سر صحبت رو باز کنم میتونه نشان دهنده‌ ی این باشه که طرف علاقه ای برای معاشرت با من نداره پس ادامه دادن اینجور روابط اشتباهه و بیشتر باعث خسته شدن و ناراحت شدن خودمون میشه ولی بعضی وقتا باید دیگران رو درک کرد باید درک کنیم که ممکنه چه شرایط و مشغله هایی داشته باشن اینکه منتظر باشیم تا طرف مقابلمون اول بهمون پیام بده میتونه مخرب خیلی از روابط باشه نمیشه گفت کسی که بهت پیام نمیده اما وقتی تو بهش پیام میدی، اون با حوصله برات جواب های بلند مینویسه علاقه ای به ارتباط با تو نداشته باشه پس شاید نیازه دیگران رو درک کنیم و گه گاهی به جای منتظر بودن برای دریافت پیام، خودمون پیام بدیم اما باید سنجید که آیا واقعا این رابطه دو طرفه اس... ؟
مهربانم من چطور خودم را تنها بدانم در حالی که تو همواره با منی روز ها در افکارم و شب ها در خواب هایم
ناخواسته ناراحت کردن دیگران یکی از بدترین حس های جهانه
- نکته ی مثبت مدرسه ی جدیدت چیه؟ + اینکه زنگ های دوم به بعد بوی شیرینی و کلوچه میاد توی کلاس - وای چه قشنگ. یعنی بچه ها شیرینی میارن یا بوش از بیرون میاد؟ +یه شیرینی پزی نزدیک مدرسه مونه:)))
😂✨♥️
ممنون که بعد از اینکه بهم پیشنهاد کردی کمکش کنم گفتی اما خودت رو درگیر نکن ولی متاسفانه من اگر میتونستم به دیگران کمک کنم اما خودم درگیر ماجرا نشم الان در رشته ی انسانی تحصیل میکردم و هدفم روانشناسی بود