ولی دوست دارم امسال برای تولدم فقط هدیه های حسی دریافت کنم
مثل نوشته نامه ویس زنگ عکس یا چیزای این مدلی🙃
آرزو
ولی دوست دارم امسال برای تولدم فقط هدیه های حسی دریافت کنم مثل نوشته نامه ویس زنگ عکس یا چیزای این م
دیدار حضوری و دورهمی هم برام زیباست ولی از اونجایی که انشاءالله قرار نیست برای تولدم قم تشریف داشته باشم کلا کنسله👌🏻😎
بعضی از آدما هم هستن که وقتی ناراحت میشن سکوت میکنن
برا همین تا وقتی کنارشون نباشی نمیفهمی ناراحتن:)
آرزو
خیس شدن آرامش بعدیش اینه عطسه دستمال کاغذی آبریزش بینی #ارسالی
No No No
my body is very strong
I am very healthy now