eitaa logo
🏴دانشنامه نظامی🏴
13.8هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
549 فایل
آدرس کانال کتابخانه در ایتا👇 @armybook ارتباط ناشناس https://harfenashenas.ir/message.php?name=armyqom1
مشاهده در ایتا
دانلود
حمله در برابر تهدید! سیاست «حمله در برابر حمله» مختص شرایط جنگی است، اما نه جنگ وجودی! سیاست جنگ وجودی، «حمله در برابر تهدید» است. آن هم در جنگ با شرورترین موجودات عالم! در سیاست جنگیِ «حمله در برابر حمله»، دشمن ابتکار عمل در «جنگ روانی» را کاملاً بدست می‌گیرد. این اهرم را باید از دست یهود گرفت. یهود باید بداند که حتی تهدید هم برای او هزینه گزاف دارد. پ.ن. ما به فرماندهان نظامی خود اعتماد کامل داریم و طرح این مسائل به معنی کم‌کاری یا تعلل آنان نیست. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
1. آمادگی برای قطع برق چیزهایی که باید از الان تهیه کنی - پاوربانک پرظرفیت (ترجیحاً ۲۰هزار یا بیشتر)  - چراغ قوه LED + باتری اضافه  - چراغ USB کوچک برای اتصال به پاوربانک  - یک چراغ شارژی خورشیدی کوچک  - باتری AA و AAA در تعداد کافی  - یک رادیو باتری‌خور  - سیم‌های اضافه شارژ موبایل  کارهایی که در خانه باید انجام بدهی - وسایل الکترونیکی حساس را با محافظ برق وصل کن.  - نقشه‌های منطقه، مدارک مهم و شماره‌های ضروری را آفلاین ذخیره کن.  - وسایل ضروری را در نقطه‌ای مشخص قرار بده که در تاریکی دنبالش نگردی.  - پاوربانک‌ها را همیشه بالای ۸۰٪ نگه دار.  - اگر یخچال را زیاد باز نکنی، ۴ تا ۶ ساعت سرما را حفظ می‌کند. اگر برق قطع شد - وسایل را از پریز جدا کن تا هنگام وصل برق آسیب نبینند.  - مصرف باتری موبایل را کم کن: حالت ذخیره انرژی، خاموش کردن دیتا/بلوتوث.  - نور را فقط از چراغ قوه کم‌مصرف یا چراغ USB بگیر.  - غذاهای فاسدشدنی را اول مصرف کن. 2. آمادگی برای قطع آب چیزهایی که باید از الان تهیه کنی - حداقل برای هر نفر روزی ۳ لیتر آب برای ۳ تا ۷ روز  - ظرف‌های ۵ یا ۱۰ لیتری آب درب‌دار  - قرص تصفیه آب (قرص کلر)  - فیلتر دستی آب (مثل LifeStraw)  - صابون، ژل ضدعفونی‌کننده  - دستمال مرطوب برای مواقع کم‌آبی  کارهایی که در خانه باید انجام بدهی - همین امروز هر ظرف قابل‌استفاده را از آب تمیز پر کن و کنار بگذار.  - بطری‌های معدنی خالی را تمیز کن و چند عدد را با آب پر نگه دار.  - اگر در ساختمان هستی و پمپ مرکزی دارید، آماده باش که بدون برق قطع می‌شود.  - محل نگهداری آب‌ها باید خنک، تاریک و دور از مواد شیمیایی باشد. اگر آب قطع شد - فقط از آب بطری‌شده یا تصفیه‌شده استفاده کن.  - برای بهداشت شخصی از دستمال مرطوب و الکل بهره بگیر.  - اگر مجبور شدی آب غیرقابل‌اطمینان مصرف کنی:    - فیلتر + جوشاندن ۱ دقیقه    - یا استفاده از قرص کلر  3. آمادگی برای قطع گاز چیزهایی که باید از الان تهیه کنی - پتو و لباس چندلایه  - چند شمع و کبریت در ظرف ضدآب  - بخاری‌های قابل‌حمل بدون نیاز به گاز شهری (در صورت وجود، با احتیاط و تهویه)  - غذاهای کم‌نیاز به پخت  - یک اجاق کوچک سفری (الکل‌سوز، گازی کوچک یا ژل‌سوختی) کارهایی که در خانه باید انجام بدهی - همه اتصالات گاز را چک کن که نشتی نباشد.  - محل قرار دادن شمع یا منبع گرما طوری باشد که نزدیک پرده/کاغذ نباشد.  - غذاهایی را در خانه نگه دار که نیاز به پخت طولانی ندارند. اگر گاز قطع شد - درب‌ها و پنجره‌ها را ببند تا گرما حفظ شود.  - لباس چندلایه بپوش (لایه‌بندی بهتر از یک لباس ضخیم کار می‌کند).  - از شمع فقط در سطح پایدار و با فاصله استفاده کن.  - هر وسیله‌ای که دود یا گاز تولید می‌کند فقط در محل با تهویه کافی استفاده شود. 4. سیستم «کیت بقا برای خانه» مخصوص حمله به زیرساخت‌ها یک بسته کوچک و همیشه آماده شامل: - پاوربانک + کابل  - چراغ قوه + باتری  - بطری آب  - کنسرو و غذای آماده  - چاقوی چندکاره  - داروهای لازم + کمک‌های اولیه  - صابون یا ژل  - پول نقد  - مدارک مهم (یا کپی)  - دفترچه تلفن کاغذی (در صورت قطع شبکه) 5. نکات کلیدی که بیشترین تاثیر را دارند - هر وسیله‌ای که نیاز داری را در یک نقطه ثابت نگه دار تا در تاریکی گم نشود.  - پاوربانک‌های اضافه بیش از هرچیز ارزشمند می‌شوند.  - آب مهم‌ترین منبع است: حداقل ۱۰–۲۰ لیتر آب مطمئن همیشه ذخیره داشته باش.  - اگر موتورخانه یا مخزن مشترک دارید، بدان بدون برق آب هم می‌رود.  - برای گرمایش یا نور، ایمنی از همه چیز مهم‌تر است. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاوی تصاویر دردناک🔞 مادری که از لحظه شهادت خود فیلم میگیرد. این مادر شهید، بعد از خواندن شهادتین، برای همه مردم از حضرت فاطمه زهرا (س) کمک می‌خواهد. بینید مردم عادی چگونه توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست ها شهید می‌شوند. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
ساده و جنگ 🔴 تهدید پنهان در میدان نبرد؛ چرا «گوشی‌های ساده» خطر بزرگ‌تری هستند؟ 🔹️در نگاه اول، گوشی ساده چون اینترنت و GPS ندارد، امن‌تر به‌نظر می‌رسد؛ اما واقعیت جنگ الکترونیک ظاهرا دقیقاً برعکس است. گوشی‌های ساده به‌دلیل استفاده از شبکه 2G، ضعف رمزنگاری و نبود احراز هویت دوطرفه، یکی از آسان‌ترین ابزارهای ردیابی برای دشمن بحساب می آیند. 📌 چرا؟ ۱) ساختار ناامن GSM (2G) : در 2G فقط گوشی احراز هویت می‌شود، اما دکل مخابراتی اصلاً اعتبارسنجی نمی‌شود. همین ضعف باعث می‌شود هر دکل جعلی (Fake BTS) بتواند گوشی را فریب دهد. بعلاوه رمزنگاری A5/1 سال‌هاست شکسته شده و شنود آن بسیار ساده است. ۲) اتصال اجباری گوشی ساده به قوی‌ترین سیگنال: گوشی‌های ساده دائماً قوی‌ترین BTS را انتخاب می‌کنند. اگر دشمن یک BTS جعلی با سیگنال قوی‌تری فعال کند، گوشی بدون هیچ هشدار یا نشانه‌ای به آن متصل می‌شود. »» بدین ترتیب یک پهباد با ایجاد ایستگاه BTS جعلی میتواند IMSI و IMEI همه گوشی‌های ساده روشن را جمع‌آوری کند. سپس با محاسبه زمان تأخیر سیگنال (Time Advance) و گرفتن چند نقطه از مسیر پرواز، موقعیت کاربر با دقت بالا تعیین شود. این روش در جنگ‌های اخیر (مانند اوکراین) به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. 🔺چرا گوشی هوشمند در این سناریو کمی امن‌تر است؟ 🔹️زیرا 4G/5G دارای احراز هویت دوطرفه هستند و دکل جعلی را سخت‌تر می‌پذیرند. امکان غیرفعال‌سازی کامل 2G در تنظیمات وجود دارد. اما گوشی ساده چنین قابلیتی ندارد و همیشه روی 2G کار می‌کند. 🔹️به همین دلیل گوشی های ساده ، نه‌تنها امن‌تر نیستند، بلکه در میدان جنگ یک «فرستنده دائمی» بحساب آمده و قابلیت های گسترده تری برای ردیابی دارند. 🔺جمع بندی: 🔹️استفاده از گوشی ساده در جلسات حساس یا میدان، یک خطای استراتژیک است؛ خطایی که دشمن با کمترین هزینه از آن بهره می‌گیرد. 🔺پیشنهاد: خاموش کردن گوشی و قرار دادن دستگاه در کیف فارادی (مسدودکننده امواج) ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
مذاکرات و آتش بس.mp3
زمان: حجم: 4.9M
💢گفتگوی زنده (719) 💥عنوان : جنگ رمضان و آتش بس ☀️موضوع بازی روانی آمریکا برای مذاکره 🌐باحضور : ( تحلیل گر مسائل امنیتی و ژئوپلتیک) 💢زمان : چهارشنبه 5 فروردین 1405 ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
💥این مقام مسئول کیست که کشور را با یک آب نبات چوبی معامله می کند؟! 🔹از ساعاتی قبل صدا و سیما به نقل از یکی از مقامات ارشد سیاسی امنیتی، ایران ۵ شرط زیر را به عنوان شروط پایان جنگ اعلام شده است: ۱- تجاوز و ترور توسط دشمن پایان یابد. ۲ شرایطی عینی ایجاد شود که جنگ بار دیگر تکرار نخواهد شد. ۳- پرداخت خسارت‌ها و غرامت جنگ تضمین شده و به روشنی تعیین تکلیف شود. ۴- خاتمه جنگ در همه جبهه‌ها و در مورد همه گروه‌های مقاومت که در این نبرد مشارکت داشتند، در سراسر منطقه به اجرا درآید. ۵- اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز حق طبیعی و قانونی ایران بوده و خواهد بود و نیز تضمین اجرایی شدن تعهدات طرف مقابل است و باید به رسمیت شناخته شود. ✍شروط مسخره ای که دل هر ایرانی با شرفی را به درد آورده است. عجیب اینکه درحالی که یک مقام روسی موضوع مذاکره از سوی آمریکا توطئه ای برای تجدید قوای آمریکایی ها می داند صدا و سیمای ایران با شوق و ذوق این شروط مسخره را به عنوان دستاورد بزرگ ذکر می‌کند!! آقای جبلی! اولاً بفرمایید این مقام سیاسی امنیتی کیست که نخواسته هزینه این حرف ها را بدهد؟! ثانیاً این کیست که بر خلاف نظر وزیر خارجه آقای عراقچی حرف می زند عراقچی می گوید هیچ مذاکره‌ای در کار نیست. ثالثا بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی سید مجتبی خامنه ای است زیرا در شروط پنج گانه هیچ اشاره ای به خونخواهی امام شهیدمان نشده است. رابعاً شروط پنج گانه نیز بسیار بی رمق و بی خاصیت است که گویا ملت ایران را کودکانی دانسته است که با آب نبات چوبی آرام کنند. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
یه نکته بگم خدمت دوستان عملیاتی که در برخی موارد پهپاد شکار شده در نزدیکی محل حضور اونا سقوط میکنه حتما دقت کنید و حواستون باشه تا حدود نیم ساعت بعد از سقوط به هیچ وجه نزدیک محل سقوط پهپاد نشین فقط یک منطقه امن تشکیل بدین که کسی نزدیک نشه اگه بلافاصله به پهپاد نزدیک بشین چند احتمال جون شمارو به خطر میندازه 1.احتمال حملات هوایی دشمن برای از بین بردن کامل پهپاد که در جنگ ۱۲ روزه هم چندین بار این اتفاق افتاد 2.بوی شدید باروت سوخته به حد وحشتناکی ریه های شما و مجاری تنفسی شمارو میسوزونه و تاثیرات منفی شدیدی رو عملکرد تنفسی شما تا مدت ها میزاره 3.احتمال فعال شدن مهمات تایمر دار پهپاد در اثر ضربه پس لطفا قبل از رسیدن تیم های تخصصی به محل هیچ اقدام خودسرانه‌ای انجام ندین. مطلب رو به دقت بخونین و برای همرزمان عملیاتی خودتون بفرستین. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️کسی که دست ولی رو باز کنه درسته خیلی از بسیجیای ما دچار بی‌عملی شدن؛ چرا؟ تو میخوای مسئولیت همه کارها تو بندازی گردن آقا! هی آقا اجازه، آقا اجازه! تو فضا رو فهم کن، حرفت رو بزن! فوقش حرفت اشتباهه. چرا رو صندلی آقا می‌شینی؟! تو باید برای ولی بسط ید ایجاد کنی، نه اینکه خودت رو پشت ولی قایم کنی! ● حجت الاسلام قاسمیان ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
برادران عزیز در وزارت اطلاعات که به ما پیامک میدید که به سربازان گم نام امام زمان در شناسایی افراد ضد انقلاب که به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا فعالیت میکنند به شما کمک کنیم و آنها را به این سازمان گزارش دهیم بسم‌الله اینم گزارش ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادران زحمت‌کش امنیتی و قوه قضائیه! تشکر از زحمات شما ولی انتشار این فیلم‌ها بدون انتشار فیلم محاکمه و اجرای حکم اعدام خائنین و وطن‌فروشان، تأثیری در توقف خیانت خائنین دیگر ندارد فقط مردم را بیشتر عصبانی می‌کند. وقتی وسط جنگیم‌، خیانت کردند، محاکمه ۶ ماه دیگر خائن فایده ندارد. وقتی بازدارندگی دارد که دادگاه صحرایی و فوری را برپا، حکم اعدام را اجرا و فیلم آن را منتشر کنید. نتایج بازدارندگی آن را خواهید دید. ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇
ارزیابی سناریوی دشمن در خلیج فارس آنچه مشخص است، دشمن آمریکایی در تدارک یک تشدید جنگی جدید است که نشانه آن، گسیل نفرات و تجهیزات جدید به منطقه و از سویی بازی فریب و خرید زمان ترامپ است. همانطور که قبل تر بحث کردیم، دشمن توان فرسایش تشدید شونده را نداشته و به دنبال طراحی و اجرای عملیات‌های سریع و قاطع جهت کسب پیروزی عینی است. در این زمینه، سناریوهایی از قبیل هلی برن، اقدام زمینی و تصرف جزایر مطرح شده است. سناریوی هلی برن که به طور خاص اشاره به انهدام برخی تاسیسات موشکی مهم و همچنین حمله به ذخایر اورانیوم دارد، موضوع این بحث نیست بلکه موضوع در خصوص سناریوهای جنگی در منطقه خلیج فارس و جنوب کشور است. دشمن آمریکایی مشخصا سه هدف عمده از حمله به جنوب ایران خواهد داشت: اول. باز کردن تنگه هرمز دوم. حصر اقتصادی کشور با قطع دسترسی به پایانه های نفتی سوم. قطع حملات موشکی - پهپادی به کشورهای عربی و پایگاه های آمریکایی در صورت نیل به این اهداف دشمن هم می تواند یک برگه پیروزی عینی برای ارائه به همه داشته باشد و هم روحیه داخلی کشور را تضعیف کند. اکنون مشخص شده که حمایت کشورهای عربی خصوصا دو کشور امارات و عربستان سعودی در این زمینه وجود دارد. جزایری که آنها احتمالا برای هر گونه عملیات مدنظر داشته باشند، دو جزیره خارک و لاوان جهت نیل به هدف سوم و جزایر اطراف تنگه هرمز همچون لارک، هنگام، هرمز و حتی قشم در راستای کسب هدف اول است. با توجه به حضور جدی کشورهای عربی، تهاجم به سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک نیز جهت راضی کردن آنها، افزایش تسلط و همچنین گروگان گیری سیاسی نیز جزو گزینه های اصلی به شمار می رود. سناریوهایی مانند پیشروی در ساحل نیز مطرح است که می‌تواند موضوع نوشته ای جدا باشد. در این بین، دشمن قطعا اقدام به بمباران شدید خطوط ساحلی و همچنین عمق پشتیبانی کشور خواهد کرد و مشابه عملیات شب گذشته، رژیم صهیونیستی وظیفه اخلال در فرماندهی و کنترل ایران با گزینه ترور را پیگیری خواهد کرد. از روزی که تصویر نتانیاهو با نقشه‌ای از خلیج فارس منتشر شد، مشخص شده بود که پای موساد به این قضیه نیز باز شده است‌ اما نکاتی در خصوص این سناریوی جنگی دشمن وجود دارد: ۱. از هم اکنون مشخص است که دشمن ولو در صورت کنترل بر جزایر نخواهد توانست اهداف فوق را محقق سازد. در عمل، افزایش تنش در جنوب که قطعا محدود به جزایر نبوده و کشتی ها را نیز در بر می‌گیرد، باعث افزایش ناامنی تنگه هرمز و حرکت ایران به سمت انسداد بلندمدت آن خواهد شد، جدای از اینکه باب المندب نیز بسته خواهد شد. حتی در صورت کاهش آتش از ایران بر کشورهای عربی(زیرا قطع حتی برای رژیم صهیونیستی نیز رخ نداد)، این موضوع می تواند با ورود گروه های مقاومت عراقی و یمنی جبران شود. همچنین هرگونه تاثیر بر قطع صادرات نفت ایران همانطور که از پیش اعلام شده باعث قطع صادرات نفت همه کشورهای منطقه خواهد شد. ۲. از ابتدای این جنگ، بنا به دلایل متعددی، امکان کشته گیری انبوه از سربازان آمریکایی فراهم نبوده است. اجرای سناریوهای فوق این امکان را در اختیار ما قرار خواهد داد و در صورت تحقق، خواسته ترامپ مبنی بر ارائه کارت پیروزی واضح را واژگون خواهد کرد. ۳. اگر این جنگی است که در نهایت، همه چیز قرار است در آن مشخص شود، دشمن نیز باید حداقل از کارت های اصلی خود استفاده کرده و عدم امکان یا عدم تحقق آن ها را ببیند. ترامپ، یک قمار باز است. وی کارتی را هر چقدر هم پرریسک باشد روی میز می اندازد و منتظر نتیجه می ماند. اگر طرف مقابل جا خورده و عقب بکشد، مشخصا وی پیروز است اما کلید شکست این روش، در ایستادگی و پاسخ است. ۴. مواردی همچون عواقب حمایت کشورهای عربی و ... نیز همگی در رسانه ها و توسط تحلیلگران متعددی بررسی و اعلام شده است. اما نکته مهم اینجاست که با حمله زمینی به جنوب ایران(چه جزایر و چه سواحل)، زد و خورد در حوزه زیرساخت‌ها نیز بخواهیم یا نخواهیم فعال می‌شود. ۵. در برابر الگوی حملات سریع و قاطع و غافلگیری حریف که احتمالا این بار نیز اجرا خواهد شد، الگوی ایران تا کنون جذب ضربه، سازماندهی مجدد و واکنش افزایشی با تاکتیک های پیچیده بوده که البته موفق نیز عمل کرده و علی رغم موفقیت های عملیاتی دشمن، آن ها را از نیل به نتایج استراتژیک ملموس باز داشته است. این ویژگی نیروهای مقاومت با انعطاف پذیری، سازگاری و استقامت است. ۶. برخی تحلیلگران عقیده دارند عملیات احتمالی آمریکایی‌ها در جزایر، قطعا پایان بخش جنگ خواهد بود زیرا با هدف خروج ترامپ از جنگ طراحی می‌شود، با این حال به زعم نگارنده لزوماً چنین نیست و این مسئله بستگی به نتایج آن و صحنه و چشم انداز عملیاتی منطقه دارد.محلل محل درج نظر👇
⭕️ لغو تحریم،بدون مذاکره 🔺شرکت نفت هند برای نخستین بار در ۸ سال اخیر،درخواست خرید گاز مایع (LPG) از ایران نموده و ایران به صورت محدود و تک محموله با این درخواست موافقت کرده است! 🔻هند از بزرگترین مصرف کنندگان گاز مایع در جهان است که تاکنون گاز مصرفی خود را از قطر خریداری می کرد و بدنبال توقف تولید گاز در قطر و قطع صادرات آن،با کمبود شدید گاز مایع (که سوخت اصلی مصرف خانوار در هند است) روبرو شده و به ناچار با زیر پا گذاشتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران، مجبور به خرید گاز از ج.ا شده است! 🔻وقتی قدرتمند باشی همه موانع را از پیش پا برمی داری! چه تحریم و چه هر مانع دیگر! حتی می توانی دیگرانی که تو را تحریم کرده و یا در تحریم تو مشارکت داشته اند را هم گوشمالی بدهی! ---------------------------------- https://eitaa.com/joinchat/3237544062C7bccc80046 محل درج نظر👇