هدایت شده از Kanoki .†
دتیز داریممم❗️
*اولین دتیز عمرمه و امیدوارم شرکت کنید توش *
اینجوریه که شما هر کدوم از اوسی ها و پرسونا هام رو میکشید
تو هر سبکی یا تو هر استایلی که باشه فرقی نداره
کانوکی
رین
لعو
خاکستری
جین
استار
رو میتونید بکشید ☹️
چون بچه گلیم زمان رو میذارم تا ۲۱ تیر ماه
جایزه نفر اول : /۲ تا ادیت /چیبی کردن ۲ تا از اوسیاش✨
جایزه نفر دوم : /۱ ادیت/و چیبی یکی از اوسیاش/✨
جایزه نفر سوم: / ۱ ادیت/✨
امیدوارم شرکت کنید ☹️
چنلم:https://eitaa.com/kamaki00
خودم: @kanoki00
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
قول میدم آخرین دتیز باشه👈🏻👉🏻
عه رزااا توهم میخوای شرکت کنییی
ذوققق*
هدایت شده از ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری👩🏻🦱💤
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺
شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید رعایت کنید رو الان میگم:
¹: جزئیات صورتش حفظ بشه از جمله پیرسینگ هاش،خط ابروش و پلک زیر چشمش
²: موهای فرفری کشیدنش سخته از قلم هم میتونید استفاده کنید و اینکه مهم نیست دم اسبی باشه یا باز‹باز یجورایی راحت تره برای کشیدن›
³:هم میتونید آیری دوره مدرسه رو بکشید یا بزرگسالیش، آیری داخل بزرگسالی تفاوت کمی داره با آیری دوره ی راهنمایی این ایری دوره ی بزرگ سالیه👇🏼
https://eitaa.com/Airychanart/1110
https://eitaa.com/Airychanart/2538
⁴: میتونید هم هیرو کاستوم بکشید هم هر لباسی که مورد نظر دارید
جایزه ی نفر اول:« ی آرت از اوسیش، ی آرت چیبی از اوسیش، همسایه میشم باهاش.
جایزه نفر دوم:« ی آرت از اوسیش به همراه ی آرت چیبی
جایزه نفر سوم: ی آرت چیبی
امکان اینکه جایزه هارو بیشتر منم زیادن چیز زیادی به فکرم نرسیده هنوز😂🤏🏼
زمانش : تا پایان تیر
اره دیگه لطفا ایگنور نکنید👩🏽🦯
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺 شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید
نهببین قول میدم این یکی اخری باش-🤓
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
نهببین قول میدم این یکی اخری باش-🤓
به نظرم قول نده🙏🏻