eitaa logo
کلُّ یَومٍ عاشُورا وَ کلُّ اَرضٍ کَربَلا
618 دنبال‌کننده
766 عکس
95 ویدیو
160 فایل
_ هدف، ارائه طریق و الگوست _ با شبکه های اجتماعی کسی متفکر نمی شود _ باید کتاب خواند... { کارگروه فرهنگی شهید عنایت نژاد} 📬برای انتقاد و پیشنهاد به آیدی های زیر مراجعه نمائید ⬅انتقاد و پیشنهاد @sad_ein@habib133
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠دعوی اخلاص 🍃 گــــر تــــو آدمزاده هستی "عَلّم اَلاَسما" چه شد؟ "قابَ قَوْسینت" کجا رفته است؟ "اَوْاَدْنی" چه شد؟ 🍃 بـــــر فـــــــــراز دار، فـــــــــریاد "اَنَا الحق" میزنی مــــــدّعیِ حــــــــق طلب، اِنیّت و اِنّـــــا چه شد؟ 🍃 صــــوفی صـــــافی اگر هستی، بِکَن این خرقـه را دم زدن از خــــویشتن با بـــــوق و با کَرنا چه شد؟ 🍃 زُهــــــد مفـــــــروش ای قلنـــــدر، آبروی خود مریز زاهـــــد اَر هستی تو پس؛ اقبال بر دنیا چه شد؟ 🍃 این عبــــادتــها که ما کردیم، خوبش کاسبیست دعــــــــــوی اخلاص با این خود پرستیها چه شد؟ 🍃 مُــــــرشد از دعوت به سوی خویشتن، بردار دست "لا الهت" را شنیدَستم؛ ولــــــــی "الاّ" چه شد؟ 🍃 شاعر بیمایه بِشکن خامه ی آلوده ات کم دل آزاری نما،پس از خدا پروا چه شد؟ ✍ (ره) 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#تفسیر_قرآن_کریم (ادامه تفسیر آیه117 سوره آل عمران) 💠در بحث عمل صالح این طور میگوئیم ؛ وقتی که عمل بالا ‌برود؛ خدا عامل را هم با عمل بالا می‌برد. در اینجا هم میگوییم؛ وقتی فرد؛ عملش را خراب می‌کند؛ در واقع خودش را ویران کرده؛ چون در پی لذات زودگذرِ در عمل بوده و برای آینده خودش موجودیّت خاصی ذخیره نکرده است 💠«فَأَهْلَكَتْهُ» باب افعال است؛ یعنی یکباره عمل از بین می‌رود پشت هر مزرعه چقدر تلاش؛ هزینه؛ زمین و نیروی کارگر و بذر و دستگاه و آبیاری و انرژی و… بوده؛ اگر بعد اینها؛همه محصول را بسوزاند این ظلم به خود نیست؟ 💠در آیه کلمه (ریح و صر) به صورت نکره آمده؛ یعنی نمی‌فهمد که تند باد سرد و یا سوزان از کجا آمد؛ فقط مشاهده می‌کند که دستش خالی است و هیچ چیز باقی نمانده است؛ و اینجاست که فرد متوجه می‌شود؛ نقش اعتقاد خالصانه در زندگی چه نقش پررنگی است. لذا همیشه باید حواس انسان جمع باشد که اعمالش را نابود نشود 💠 در این آیه ظلم به نفس بسیار زیبا تعریف می‌شود، یعنی هر گاه در انجام اعمال معامله؛ خدا در نظر گرفته نشود و عمل برای رضای خلق یا مطرح شدن یا فخرفروشی یا اعلام وجود؛ انجام شود به خدا ظلمی نشده فقط انسان به خود ظلم کرده است 💠آیه فرمود: «وَمَا ظَلَمَهُمُ اللّهُ» اینکه خدای سبحان انفاق آنان را نمی‌پذیرد ظلم خدا بر ایشان نیست، زیرا آنها از ابتدا مایل بودند دیگران نَفَقاتشان را قبول کنند، نه خدا؛ یعنی از ابتدا وارد معامله با خدا نشده بودند. «وَلَكِنْ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ» او با هزینه کردن برای غیر خدا، روحانیت خود را از بین برده و این ظلم به نفس است. 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 بیهوده تلف گشت جوانی، هیهات… 💠امام حسین (علیه السلام) فرمودند: 🍃یَا ابنَ آدَمَ! اِنَّما اَنتَ اَیّامٌ، کُلَّما مَضی یَومٌ ذَهَبَ بَعضُک؛ 🍃ای فرزند آدم! تو همان روزهایی هستی که سپری می کنی. هر روزی که می گذرد، بخشی از وجود تو از دست می رود. (ارشادالقلوب، ج ۱، ص ۴۰) 💠مهمترین چیزی که به زندگی و عمر آدمی ارزش خاص می دهد و حتی ملاک سنجش ارزش عبادت و پرستش انسان است، انتخاب و گزینش آگاهانه ی راهی است که انتخاب میکند و این انتخاب در تمام عمرش ساری و جاری است، در هر ساعت و دقیقه و بلکه در هر لحظه ای با انتخاب و گزینش روبرو است 💠ارزش وقت انسان نیز؛ به نوع و کیفیت انتخاب های او بستگی دارد، چون علم و آگاهی انسان دارای مراتب است، اختیار انسان و پیرو آن ارزش وقت و لحظه های عمر او نیز مراتب دارد. 💠حضرت امیر (ع) در غرر میفرمایند إنَّ أوْقاتِکَ أجْزاءُ عُمْرِکَ، فَلاتُنْفِذْ لَکَ وَقْتاً إلاّ فیما یُنْجیکَ بدون شک اوقاتى که مى گذرانى پاره هاى عمر تو هستند، لذا نباید وقت خود را تمام کنى مگر در چیزى که نجات تو در آن باشد 💠یعنی اگر انتخاب و گزینشت تو را از اسارت ها می رهاند و در مسیر نجات و کمال و خدایی شدن قرار می دهد، این استفاده درست تو از عمر توست ؛ والا اکثر جوانان مانند مردى ثروتمند هستند که سرمایه خود را بدون پروا خرج مى کنند؛ چون بر اساس آگاهی انتخاب نمیکنند. 💠عمر بگذشت به بی حاصلی و مسخرگی چه توانی؛ که ز کف دادم مفت؟! من نفهمیدم و کس نیز مرا هیچ نگفت قدرت عهد شباب، می توانست مرا تا به خدا پیش برد لیک، بیهوده تلف گشت جوانی، هیهات… 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 نباید از دشمن ترسید و دچار اشتباه محاسبه شد. اگر ترسیدید و عقب نشینی کردید این ندارد. ⬅️ 💢 دشمن، سیاسی و سیاستمدار است؛ مغزِ طرّاحِ سیاسی دارد، فکر میکند که چه‌کار باید بکند. یکی از طرّاحی ها این است که حرف آخر را اوّل نزنند؛ آرام آرام و بتدریج طلبکاری ایجاد نمایند و طرفِ مقابل را وادار به کنند. به‌مجرّدی که عقب‌نشینی کردید، طلبکاری دیگری شروع خواهد شد. حالا بعضی ها می گویند چیزی بدهیم، چیزی بگیریم! بدهیمش درست است، بگیریمش درست نیست؛ هیچ چیز نخواهند داد...!! 💢اگر قرار است قدرتی این امکان و توان را پیدا کند که اخم هایش را در هم بکشد و بگوید من قوی هستم و می زنم و می بَرم و می بندم؛ حواستان جمع باشد، انسان جا بخورد، این جاخوردن، !! 💢 من این موضوع را بارها به بعضی از مسؤولانی که دچار وسوسه و واهمه‌ هایی بودند، گفته‌ام که حدّ یَقفِ فشار آمریکا کجاست؟ آن را مشخّص کنید، که اگر به آن‌جا رسیدیم، دیگر بعد از آن هیچ فشاری علیه ما نخواهد بود. 💢من عرض کنم حدّ یقف کجاست! آن‌جایی است که شما - که چنین حقّی را نه شما دارید، نه من - از طرف ملت ایران اعلام کنید که ما اسلام، جمهوری اسلامی و را نمی خواهیم؛ هر کسی که شما مصلحت می دانید، بیاید در این مملکت حکومت کند! این حدّ یَقِف است 💢اما بدانید دشمنان حقیقت و دین خدا، تازه به وجود نیامده‌اند و از آغاز، حضور و داشتند. امروز هم، همان صف‌آرایی هست و بعد از این هم خواهد بود. امروز شما در همان صفی هستید که ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبر اسلام(ص) در آن قرار داشتند. اگر صف خود را نشناسیم دچار اشتباه میشویم. 💢امروز هم پرچمی که در آسیا، اروپا و آمریکا و هر نقطه عالم در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده، همان پرچمی است که در مقابل ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبر اسلام(ص)  قرار گرفته بود. 💢دشمنان نابود شدند و پیامبران زنده‌اند. علت زنده ماندن راه پیامبران این است که خدا به آنان فرمود إِنَّنِي مَعَكُما أَسْمَعُ وَ أَرى‌ واهمه نکنید و دچار نشوید. خدا باشماست. 💢هرکس به این وعده‌ی الهی باور ندارد، به این #۴۰سال نگاه کند که دشمنان ما که مرکز قدرت دنیای مادی بودند، با همه‌ی وجود در مقابل این انقلاب ایستادند و هرکار توانستند کردند.  💢بعد از ۴۰ سال آنها ضعیف‌تر از روز اولند و ما قوی‌تریم. این نشان میدهد خدای متعال با ماست؛ اما یک شرط دارد که با خدا باشید. ان تنصرالله ینصرکم ٩٧/۱٢/٧ 🌐 @ashora_karbala
✅مادام كه ما خود را با اصحاب حسين مقايسه نكنيم و... ✍استاد #علی_صفایی_حائری 💠حرف من امشب اين است كه ما چه مى‌خواهيم و براى اين خواسته تا چه قدر غرامت مى‌دهيم و بار برمى‌داريم. حرف من اين است كه اگر ما به ضرورت دين رسيده‌ايم و از مذهب حداقل گذشته‌ايم و دين را تنها راه مى‌دانيم و حكومت را جز براى خدا نمى‌شناسيم كه «إِنِ‌ الْحُكْمُ‌ إِلاّ لِلّهِ‌»، اگر ما به حكومت محمد و على و حكومت اسلام معتقديم آيا اين اعتقاد، صف و قتال با شرق و غرب و اژدهاى زرد را به دنبال نمى‌آورد؟ 💠 آيا اين درگيرى تهيه مقدمات و تحمل تبعاتش را نمى‌خواهد؟ مى‌خواهند كه مرا راه بدهند و مى‌خواهند كه مرا بپذيرند. من از چه كسى دستور گرفته‌ام و با چه اعتقادى گره خورده‌ام‌؟ آيا مى‌توانم به خاطر دروغ،به خاطر ضعف،به خاطر انحراف و گرفتارى‌هاى مسؤولان و غيرمسؤولان از راه چشم بپوشم و آيا مى‌توانم به خاطر شكست اين‌ها،به زمين بچسبم و از مكر آمريكا و قدرت او از ولى بمانم و حتى در برابر او صف بكشم؟ 💠مادام كه ما نگاه تطبيقى برخويش نداشته باشيم، حقايقى تاريخى هرچند كه احساس ما را سرشار كند و يا ما را مشغول كند و سرگرم نمايد،براى ما عبرت و آموزگار نخواهد بود. مادام كه ما خود را با اصحاب حسين مقايسه نكنيم و رنج‌هاى حقير و ترس‌هاى حقير و آرزوهاى حقير و عذرهاى بدتر از گناه و توجيه‌هاى حقير خود را با آن‌ها نقادى نكرده باشيم و از آن حجت‌ها درس نگرفته باشيم، نه آن‌ها و عظمت شان را مى‌شناسيم و نه خود و حقارت‌مان را. 📚 وارثان عاشورا، صفحه 140 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰خطای علما ✍ #امام_موسی_صدر 💢شاید برخی از علمای دین با دعوت و تبلیغ؛ یا با سکوتشان، در نشاندن عبادت به جای عدالت سهیم بوده باشند. این در حالی است که اسلام اعلام داشته (افضل العبادات کلمه حق عند سلطان جائر): برترین عبادت سخن حق گفتن در برابر سلطان ستمکار است. 💢نبود عدالت در جوامع، از مرحله خطرهای سیاسی و اجتماعی گذشته و به مرحله انحرافات ایدئولوژیک رسیده و موجب ناامیدی بزرگی از دین و مؤسسه‌های دینی و علمای دین، به ویژه آن دسته از علمای دین که در برابر بیدادگریها سکوت میکنند و برای احقاق حقوق مردم زیر ستم مبارزه نمیکنند، شده است. 📚 بررسی مطالعات قرآنی امام موسی صدر صفحه ۲۸ 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#شرح_نهج_البلاغه (شرح حکمت ۴٢) 💠مطابق اين روايت، امام(ع) هنگامى كه يكى از ياران خود را بيمار مى بيند؛ به او مى فرمايد: 🍃وَقَالَ(ع): لِبَعْضِ أَصْحَابِهِ فِي عِلَّة اعْتَلَّهَا: جَعَلَ اللَّهُ مَا كَانَ مِنْ شَكْوَاكَ حَطّاً لِسَيِّئَاتِكَ «خداوند اين درد و بيمارى تو را سبب ريزش گناهانت قرار داد» 💠 مى دانيم که درد و رنج ها و بلاها و حوادث ناگوار فلسفه ها متعددى دارد؛ يكى از آن فلسفه ها آمرزش گناهان است. يعنى خداوند مى خواهد بنده صالحش را كه لغزشى داشته در همين دنيا پاك كند تا حساب او به قيامت نيفتد 💠اضافه بر اين، انسان در حال بيمارى توجه خاصى به خدا پيدا مى كند و گاه به ياد مرگ مى افتد و از گناهان خود توبه مى كند و همين بيدارى و آگاهى و توبه نيز سبب ديگرى براى ريزش گناهان اوست. 💠 قرآن مجيد در آیه ۱٢ سوره يونس مى فرمايد:{ وَإِذا مَسَّ الاِْنْسانَ الضُّرُّ دَعانا لِجَنْبِهِ أَوْ قاعِداً أَوْ قائِماً} هنگامى كه به انسان زيان و ناراحتى و بيمارى برسد ما را در هر حال؛ در حالى كه به پهلو خوابيده يا نشسته يا ايستاده است مى خواند. هر چند براى بعضى اين بيدارى موقتى است و با تغيير احوال و اوضاع و برطرف شدن آن ناراحتى به حال سابق باز مى گردند 💠 بعد علت اینکه چرا فرمود بيمارى سبب سقوط گناهان است و نفرمود؛ پاداش و اجر دارد، بيان مى كند و مى فرمايد: زيرا بيمارى پاداشى در آن نيست؛ ولى گناهان را مى ريزد، همچون ريزش برگ درختان 🍃فَإِنَّ الْمَرَضَ لاَ أَجْرَ فِيهِ، وَلَكِنَّهُ يَحُطُّ السَّيِّئَاتِ، وَيَحُتُّهَا حَتَّ الاَوراقِ ♻️ادامه دارد... 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
17.safaee_ekhbatTSB-5.mp3_98377.mp3
6.14M
🎙 #علی_صفایی_حائری 🔰موضوع : مبحث « #اخبات » (تواضع، خشوع و وَجَل)چیست؟ ⬅️بخشهایی از مباحث مطرح شده در جلسه پنجم : 💠 به حقِ حق قسم؛ وقتی در روز قیامت خداوند اولیاء خود را محشور میکند و ما میبینیم غم و غصه های آنها چه بوده؟ به حال خود گریه میکنیم و شرمنده میشویم که چقدر غصه های ما حقیر بوده است! 💠به خدا قسم که ما نه خدا را شناخته ایم و نه قدر خودمان را! ما یاد گرفته ایم که فقط غر بزنیم که نمیگذارند کار کنیم و جامعه منحرف شده است و دیگر نمیشود کاری انجام داد...در حالی که هر چه مشکلات بیشتر میشود؛ تکالیف بیشتر میشود. ⏱زمان: ٢۵:٣۴ دقیقه 📶حجم: ۶ مگابایت 🔍با دقت بشنوید 🌐 @ashora_karbala
🔰تحجر از درون ✍شهيد #سيد_محمد_باقر_صدر  💢پديده تحجر يكي از آفت هايي است كه از ديرباز، از درون موجب ركود انديشه در جامعه اسلامي بوده است تحجر به این معنی كه انديشمندان، به ويژه علماي دين، حقايق موجود در جامعه اسلامي را ناديده گرفته و فقط به حل مسائل فردي بسنده كرده، و خود را موظف به پيچيدن نسخه درمان مشكلات فردي و امور شخصي مسلمانان بدانند و در مقابل مسائل فراوان سياسي اجتماعي آنان سكوت كنند. به اين دليل كه راه پرفراز و نشيب است؛ راهي بسيار دراز؛ به اندازه اي كه با اين تلاش هاي ناچيز، نمي توان به جايي رسيد و از مشكلات عبور كرد و هيچ كس قادر نيست چشم انداز خود را به آخر كار برساند.  💢بله راه دراز است. ولي در مقابل چه مقصدي؟ وقتي مقصد دعوت به خدا و راه خدا باشد، دوري و درازي راه چيزي نيست.  مگر مسلمان مي خواهد در پايان اين راه به برگ و نوايي مادي برسد... شك نيست سر راه پر از خار و خس است. هيچ كس نمي گويد راه هموار است. اين راه، راه بازسازي است و راه بازگشت امت به قرآن، راه برگشت به مركزي كه از آن منحرف گشته است. در اين راه، خارها دست هايي را كه مي خواهد آنها را از سر راه بركند، خون مي اندازد و زخمي مي كند، ولي سرانجام خار ضعيف در برابر اراده آهنين و عزم استوار انسان ها،تسليم مي گردد 📕 (صدر، بي تا ب، ص 9 - 11) 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
imam_hasan.pdf
2.1M
📚پیشنهاد دانلود و (اعلام الهدایه _ ) برای مطالعه تاریخ و سیره ی اهل بیت(ع) ✍مؤلف:سید منذر حکیم 📕 جلد چهارم ➖زندگانی سبط اکبر؛حضرت امام حسن مجتبی(ع) 🔰 مردم ما از صلح امام حسن چیز زیادى نمى‌دانند؛ فقط چند تا کلمه‌ى شعارى مى‌دانند؛ درحالى‌که درباره‌ى این صلح کتاب نوشته شده و بحث و تحلیل شده است. من خودم چندین سال قبل از این، کتابى از شیخ راضى آل یاسین - از بزرگان علماى عراق - ترجمه کردم. ترجمه‌ى این کتاب در سال ۱٣۴٨ منتشر شده است؛ الان باید محتواى آن کهنه باشد. درباره‌ى امام حسن، ذهنها و فکرها باید حرف نو بگویند؛ اما همانها هم گفته نمى‌شود؛ اینها مایه‌ى تأسف است مکررا هم گفته‌ام ، چیزى که امام حسن مجتبى (علیه‌السلام) را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسى در مردم بود. مردم، تحلیل سیاسى نداشتند.  یک شایعه دشمن مى‌انداخت؛ فورا این شایعه همه جا پخش مى‌شد و همه آن را قبول مى‌کردند! 📕مشخصات کتاب جلد چهارم مجموعه "اعلام الهدایه" سه فصل دارد 1⃣ فصل اول درباره شخصیت و فضائل ایشان است 2⃣ فصل دوم به مراحل زندگی امام مجتبی(ع) از ولادت تا شهادت حضرت علی(ع) می‌پردازد 3⃣فصل سوم در مورد مسائل بیعت تا صلح، پیمان نامه صلح، سرنوشت پیمان نامه، شهادت امام حسن(ع) و میراث علمی ایشان اشاره دارد 💢کتابی بسیار ارزنده؛ که در عین موجز بودن و فشردگی بحث، از غنای کامل برخوردار است و با تحقیقی کافی و وافی که برای آن انجام پذیرفته، می‌تواند به عنوان یکی از منابع بسیار خوب تاریخی مورد استفاده‌ی عموم مردم و نیز محققان حوزوی و دانشگاهی قرار گیرد. 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(تفسیر آیه ۱۱۴ سوره آل عمران) 💠{يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ و َيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ} معروف به عنوان طلب حقیقت ذکر گردیده است چون خودشان؛ حقیقت را باور دارند به دیگران هم توصیه طلب حقیقت می‌کنند و چون؛ منکر؛ طلب غیر خداست؛ آنان نیز؛ دیگران را از طلب غیر خدا نهی می‌کنند. اهل ایمان اهل مسامحه و سهل ‌انگاری نیستند. چون این گروه، یومن بالله> والیوم الآخرهستند پس> یأمرون معتقد به خدا و معادند لذا با قاطعیت معروف را به دیگران توصیه می‌کنند 💠«يُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ» «يُسارِعُونَ» باب مفاعله است و یکی از معانی این باب ‌دو طرفه بودن امر است. هم خیرات سراغ ایشان می‌آيد و هم آنها به سوی خیرات می‌روند، اگر کسی از توفيقات محروم است، خود او رغبتی به خیرات نداشته است. خوبی‌ها به اندازه رغبت افراد جذب می‌شوند مفسرین در رابطه با «يُسارِعُونَ» گفته اند: طبق قانون جذب به اندازه‌ای که فرد به سوی خیرات سرعت بگیرد، خیرات نیز به سمت او می‌آیند. کافی است فرد به خوبی و خیرات تمایل داشته باشد 💠وَأُوْلَئِكَ مِنَ الصَّالِحِينَ خداوند چه کسانی را میپسندد؟ می‌فرمایند: مؤمن به خدا و قیامت و آمرین به معروف وناهیان از منکر ؛جزو کسانی هستند که صلاحیت دارند که خدا ثناگوشان شود؛ یعنی فردی که صلاحیت دارد خدا او را بپسندد، چون حال و قال و اعتقادات و عمل‌شان شایسته است یعنی اینان جزء صالحین، جزء «انعمت علیهم»، جزء کسانی که همه تقاضا می‌کنند خدا آنها را به ایشان؛ ملحق کند أَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ؛ هستند. 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰انقلاب اسلامی نسلِ عظیمِ پابه‌رکاب و آمادهٔ شهادت تربیت کرده است، در ایران و عراق و لبنان و یمن و شام... غربگرایان و متحجرین بگویند چند نفر مثل شهید حججی تربیت کرده‌اند؟! ✍ استاد سید محمدمهدی #میر_باقری 💠ما امروز نسلی آماده شهادت داریم. با قاطعیت می‌گویم، در هیچ دوره‌ای در دوران غیبت، اینقدر نیروی پابه‌رکاب و آماده شهادت وجود نداشت. شهدایی که امروز به فرمان نائب امام زمان، هزاران کیلومتر آن طرف‌تر می‌روند و شهید می‌شوند، اگر خود حضرت ظهور کنند چه می‌کنند؟ در هیچ دورانی، حضرت این‌قدر آدم پابه‌رکاب و آماده شهادت نداشته است. به کسانی که مدعی هستند اعم از مدعیان غرب‌گرا و متحجرین ؛می‌گویم آیا شما هم این کارها را می‌کنید؟ به متحجرین خودمان هم، آنهایی که مدام صحبت از ظهور حضرت می‌کنند، می‌گویم آیا شما هم این‌قدر آدم پا به رکاب برای حضرت تربیت کردید؟ اگر دارید رو کنید. 💠 در همه دستگاهتان چند نفر این‌طوری آدم پا به رکاب دارید؟ چند نفر مثل شهید حججی دارید؟ نشان‌مان دهید. چند نفر دارید که برای ظهور حضرت روی مین برود، هر دو دست و پایش قطع بشود، و ۳۰ سال به این شکل زندگی کند؟ 💠پس عنایت کنید که ما در هدفی که امام(ره) برایِمان معین کردند، چقدر پیروز بودیم. یک نسل عظیم، از یمن تا شام؛ یک جبهه مقاومت، آماده و پا به رکاب، که جانش را کف دست گرفته، به وجود آمده است. 🌐 @ashora_karbala
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا