فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عرض ارادت و محبت مخالفان جمهوری اسلامی به هم🤣🤣😜
🔸 الحمدالله جمهوری اسلامی از ناحیه اپوزیسیون نه تنها شانس آورده، که این گروههای چندصد گانه که هر کدام ملعبه دست یک سرویس خارجی و البته بخش بزرگی از آنها هم دانسته یا نادانسته بر انگشت تدبیر سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور مدیریت میشوند، محل خنده و تفریح است.
🔹 لطفاً گوش کنید و بخندید و هم کمی بیشتر فکر کنید، به ویژه آن طیفی که روی دیوار این جماعت یادگاری نوشته و فکر میکنند عددی هستند.
🔸بابت انتشار این دودقیقه که پر از مهر و محبت اپوزیسیون به هم است عذرخواهی میکنیم ، اما دیدیم که اینها همینی هستند که گوش میکنید. واقعا دلمان برای افرادی که چشم امید به این گروههای اینترنتی بستهاند میسوزد و ای کاش کمی فکر میکردند.... از کینگ فخرآور تا سکویی تاجبخش تا منظرپور نظریهپرداز و .... همه جمعند و...
10.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعوت به قیام علیه اجبار
#سعیدیسم برای اعتراضات مدنی فراخوان داد.
ویدئوی طنزی که گریه هم داره ☹️😅
به نظرتون براندازا و صورتی ها و مسئولین منفعل میتونن پاسخی به این ویدئو بدن؟!
✍ سعیدیسم
با عرض سلام
متاسفانه صفحه رسمی حضرت آقا در ایرانی ترین سکوی مجازی، از صفحه بعضی سلبریتیهای مجازی، دنبال کننده کمتری دارد.
نشر معروف کنید و این صفحه را به همه معرفی نمایید و برای حضرت آقا ولو سیاهی لشکر هم که شده، یارگیری کنید.
در فصولی که به راحتی به رهبری تهمت میزنند، اهانت میکنند و وقیحانه حرمت نائب الحجه را میشکنند، ما مرده باشیم که بگذاریم اهانت کننده ها نفس راحتی بکشند.
یک یا علی بگیم و این صفحه را تا آخرین توان تکثیر و تبلیغ کنیم تا ان شاء الله عدد دنبال کننده های این کانال را تا قبل از 14 خرداد بتوانیم به یک میلیون برسانیم.
ولله، اعتقادا عرض میکنیم همین نشر معروف از مصادیق #جهاد_تبیین است.
از قافله خیر عقب نمانید.
حاج مهدی رسولی
🔻مواجهه نیروی انتظامی با کشف حجاب -۱
🖊مهدی جمشیدی
بدونشک، حجاب را باید در درجه نخست، یک «مقوله فرهنگی» به شمار آورد که در فهرست «سبک زندگی اسلامی و ایرانی» قرار میگیرد و از نمادهای هویّتی زنِ مسلمان ایرانی است. این واقعیّت فرهنگی، دلالتهای دیگری نیز مییابد و مجموعهای از معانی را با خود حمل میکند اما به طریق اوّلی و اساسی، چنین منزلتی دارد. ازاینرو، علاج وقوع لغزش و انحراف در آن نیز در مرحله نخست، فرهنگی است؛ یعنی باید از «سازوکارهای فرهنگی» برای تولید و بازتولید این ارزش فرهنگی بهره گرفت و به آن در دل و جان مردم، عمق بخشید. ارزش حجاب، باید جامه «باور» به تن کند و به پارهای از «هویّت» فرد تبدیل بشود.
حال اگر پس از این مرحله، کسانی در جامعه اسلامی - که اکثریّت افراد آن متعهد به ارزشهای اسلامی هستند - «گردنکشی» و «قانونشکنی» کردند، روشن است که نباید به «توصیه» و «موعظه» بسنده کرد و باید «سازوکارهای قضائی» را در پیش گرفت. حجاب یک ارزش دینی است که به سبب «جنس اجتماعی» اش، باید «قانونی» نیز بشود و باید قانون از حجاب در عرصه عمومی دفاع کند. هر گونه سازش و مماشات در این زمینه، جامعه را آلود و آفتزده خواهد کرد و بهتدریج، ارزشهای فرهنگی دیگر را نیز دچار سستی و بیاعتباری خواهد نمود.
پس حجاب، یک «ارزش اسلامیِ اجتماعی» است و ضعف حجاب و کشف حجاب، «حرام اجتماعی» است. آنچه که «حرام» است ممکن است مورد نهی «اخلاقی» یا «قانونی» قرار بگیرد، اما آنچه که «اجتماعی» است، بهحتم باید منزلت «قانونی» بیابد و قانون از اجرای آن دفاع کند. پس مسأله کشف حجاب، فقط این نیست که «حرام» است، بلکه «حرام اجتماعی» است و اجتماعیبودنش به معنی ضرورت حضور «قانون» در کنار آن است.
بنابراین، کسانی که مدّعی هستند که تنها باید سازوکارهای فرهنگی را به کار گرفت و پای قانون و کارگزاران قانونی را به این عرصه باز نکرد، چه بخواهند و چه نخواهند، کشف حجاب را «حرام اجتماعی» نمیدانند و آن را به «حرام شخصی» فروکاهیدهاند. چنین برداشت تقلیلگرایانهای از کشف حجاب - که سویههای اجتماعی و عمومی آن را نادیده میگیرد - خطایی آشکار و پُرخسارت است.
روشن است که باید در مواجهه با ضعف حجاب و کشف حجاب، ترکیبی از سازوکارهای نرم و سخت را به کار گرفت و دچار تقلیلگرایی نشد، امّا مسأله این است که در طول دهههای گذشته، نهادها و نیروهای فرهنگی در این باره، دچار «کمکاری» و «کمعملی» بودهاند و تبدیلشدن حجاب به یک چالش، حاصل غفلتها و انفعالها و خاموشیهای آنهاست. همه نهادهای فرهنگی در طول دهههای گذشته، فرصتها و امکانهای فراوانی برای «روایتپردازی» درباره حجاب و نشاندن حجاب در «ساختار هویّتی» داشتهاند، اما از این زمینهها و بسترها، استفاده چندانی نکردهاند.
در واقع، حجاب از لحاظ منطق فرهنگی، در حال «رهاشدگی» و «بهخودوانهادگی» بوده است. از قلب سیاستگذاری فرهنگی که شورای عالی انقلاب فرهنگی است تا نهادهای مجری از قبیل آموزش و پرورش، «بیعملیهای فراوان» داشتهاند و کارنامهشان قابلدفاع نیست. در چنین خلائی، بهتدریج مسأله دیرینه حجاب، برجستهتر و چالشیتر شد و توانست بحران تولید کند. از مدّتها پیش میشد حدس زد که زخم کهنه حجاب، مستعد تولید تنش و تکانه است و باید برای توجیه و توضیح حجاب و درونیسازی آن، چارهاندیشی کرد.
بخشی بزرگی از جامعه، حتّی مستقل از کنشگری نهادهای فرهنگی، به حجاب وفادار بودند و ماندند و هیچ نوسانی در هویّت آن راه نیافت، اما بخش کوچکی از جامعه، گرفتار کجروایتهایی شدند که در فضای تهی از اعمال حکمرانی فرهنگی، یکهتازی کرد و ذهنیّتشان را دگرگون کرد. این تغییر زیرپوستی، اندکاندک آشکار شد و نمود و تعیّن یافت و بحران آفرید. همه این اتّفاقها در پیش چشم نهادهای فرهنگی و کارگزاران و تصمیمسازان آنها قرار داشت، اما به اندیشهورزی و عمل آنها پیوند نخورد.
این مسیر افولی و چالشی طی شد تا به نقطه کنونی رسیدیم که مسأله «ضعف حجاب» به «کشف حجاب» تبدیل شده است، بلکه به عیان مشاهده میکنیم که حتّی کشف حجاب نیز در حال تبدیلشدن به «کشف بدن» است. در واقع، همه لغزشها و انحرافهای فرهنگی که در طول دهههای گذشته، بهتدریج رخ دادند و شکل ظاهریِ بخشهایی از جامعه را دگرگون کردند، در ماههای اخیر با «شتاب خیرهکننده» ای در حال گسترش و عادیسازی هستند.
🖇منتشرشده در مهر:
🔻مواجهه نیروی انتظامی با کشف حجاب -۲
🖊مهدی جمشیدی
در چنین شرایطی، هیچ عاقل آیندهاندیشی به سازوکار فرهنگی بسنده نمیکند، بلکه میکوشد متناسب با «اضطرارهای فرهنگیِ کنونی»، نهادهای امنیتی و قضائی و انتظامی را به عرصه فرابخواند تا مجال پیشروی از این حرام اجتماعی گرفته شود و «ثبات فرهنگی» ایجاد شود و «اقتدار ضربهخورده»، بازسازی شود، آنگاه در قالب برنامههای فرهنگیِ تفصیلی به علاج بپردازد. وضع کنونیِ صحنه فرهنگی، به گونهای نیست که صلاح باشد نیروی انتظامی را از آن راند و به حضور و کنشگری نیروهای فرهنگی اکتفا کرد؛ چراکه در این معرکه ترکیبی و چندگانه، انگیزههای غیرفرهنگیِ فراوانی بازیگردانی و بازیگری میکنند.
نهتنها ضروری است که نیروی انتظامی، مواجهه هوشمندانه خود را ادامه بدهد و از قانون، عقبنشینی نکند، بلکه باید حضور و حیاتش در این میدان، بسیار محسوستر و مؤثّرتر نیز باشد. ما در وضع خاصی قرار داریم که برای جبهه دشمن، حکم «زمان طلایی» دارد و او میتواند در این فرصت، ما را زمینگیر نماید. پس باید «سهم الزام» را در مواجهه افزود و مجال نداد که این زنجیره، تثبیت و کامل شود. کاری که امروز از حاکمیّت ساخته است، فردا به دشواری ممکن خواهد بود.
اگر از این مقطع عبور کنیم، روشن است که باید بر «سهم اقناع» بیفزاییم و از تمام سازوکارهای فرهنگی بهره بگیریم تا هرچه بیشتر، «الزام قانونی» را به «تعهد وجدانی» تبدیل نمائیم. ازاینرو، انقباضهای حقوقی و حسّاسیّتهای قانونی و بهکارگیری نیروی انتظامی، هیچ تعارضی با کارهای فرهنگی میانمدّت و بلندمدّت ندارد، بلکه میتواند از طریق ایجاد «ثبات فرهنگی» و «بازآفرینی اقتدار سیاسی»، زمینهساز آنها باشد.
در مقابل، برچیدن یا تعلیق الزام قانونی، به بدنه اجتماعی تجدّدی در ایران جسارت میبخشد تا هرچه بیشتر پیشروی کند و مسیرهای بازگشت را مسدود نماید. در عین حال، هرگز نباید تصوّر کرد که جامعه با چنین رویکردی مخالف است و مواجهه نیروی انتظامی را برنمیتابد. هر آنچه که در چهارچوب قانون و با روشهای اخلاقی انجام بگیرد، مورد توافق جامعه نیز هست و هیچ گسستگی و تعارضی ایجاد نخواهد کرد.
🖇منتشرشده در مهر:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشهای از فاجعهی بزرگی که غرب برای کودکان رقم زده
🔹همونایی که برای شیطان سرباز پرورش میدن به شیعه خرده میگیرن که چرا بچهت رو با باور مهدوی پرورش میدی
🆘 @Roshangari_ir
🔜 Rubika.ir/roshangari_ir
هدایت شده از خبرگزاری فارس
حکم اعدام ۲ قرآنسوز هتاک اجرا شد
🔹یوسف مهرداد و صدرالله فاضلیزارع، ۲ مجرم اسلامستیز و هتاک به ارزشهای فرهنگی و اعتقادی مردم ایران از طریق فعالیت گسترده در فضای مجازی اقدامبه توهین به دین اسلام و نشر عمومی این توهینها میکردند.
🔹این دو نفر بهدلیل ارتکاب جرایم علنی مثل سبالنبی، اهانت و اتهام به مادر پیامبر اکرم به دار مجازات آویخته شدند.
@Farsna - Link
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔺آغاز تولید فراسرزمینی محصولات زمزم در عمان
🔹با حضور قیس بن محمد الیوسف، وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایهگذاری عمان و مدیرعامل گروه زمزم اتفاق افتاد:
امضاءقرارداد همکاری شرکت زمزم و یک شرکت عمانی برای تولید فراسرزمینی
هدایت شده از خبرگزاری فارس
سخنگوی وزارت خارجه: عملا محدودیت سفر برای اتباع و شهروندان بهویژه تجار بین ایران و عربستان وجود ندارد
@Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از موسسه مصاف
آغاز رسیدگی به شکایت قالیباف از اسحاق جهانگیری
🔺 «محمدباقر قالیباف» اسفندماه سال گذشته بابت سخنان «اسحاق جهانگیری» در مناظرات انتخاباتی سال ۹۶ شکایت کرده است.
🔹قرار است به شکایت قالیباف از جهانگیری طی چند روز آینده رسیدگی شود.
🆔 @Masaf