🔴 مهم و فوری
🔅 نامهحوزه دفتر رئیسمحترم
قوهقضائیه به تمامی مردم:🔻🔻🔻
با عزمی همگانی، فضای اداری کشور را آنقدر شفاف میکنیم که هیچ متخلفی با هیچ ترفندی نتواند دوام بیاورد.
🔷 اگر سند و مدارکی از تخلفات بعضی از مسئولین شهر یا استان خود و یانارضایتی از مسئولین قوه قضائیه، قاضی، وکیل، شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده مجلس و رؤسای ادارات در دست دارید، اسناد را به صورت محرمانه و ناشناس، بدون نیاز به ذکر مشخصات شخصی خود و تنها به عنوان شهروند به دفتر حضرت آیت اللّه رئیسی ارسال کنید تا فورا پیگیری شود.
👇👇👇👇👇
*حوزهریاستقوهقضائيهرئیسی:🔻
*تهران خيابان وليعصر(عج) خيابان پاستور *تلفن : 66952536
*معاونتقضايیقوهقضائيه:
*تهران خيابان وليعصر(عج) بعداز چهارراه سپه كوچه سخنور * تلفن : 8 - 66345937
#صفحهتخصصیمباحثاتِ
#دینیسیاسیاجتماعی
کانالِانقلابیِ#لاحِق درایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واکنش زنگنه به سخنان دیروز رییس جمهور
♦️وزیر نفت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سخنان روز گذشته رییس جمهور که در جمع مردم یزد از دستور خود به وزیر نفت و رییس بانک مرکزی برای اطلاع رسانی درباره دو پرونده فساد چندصد میلیون دلاری گفت:بعدا در این خصوص صحبت می کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روحانی:
🔹پیامبر با کفار پیمان می بست و وقتی کفار پیمان را میشکستند دوباره با آنها پیمان میبست.
🔹کسی که پیمان میشکند ضرر میکند نه کسی که پای پیمان میایستد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ابوالقاسم مهدوی، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران: به آقای روحانی خیلی انتقاد وارد است، ایشان اشتباهات فاحش زیادی داشتند!/ او ۲۴ میلیون رای داشت، همهاش را از دست داد!/ کاش رئیسجمهور به پتانسیلهای داخلی توجه بیشتری میکرد!
⚠️یادتون هست یک بازی بود تو دوران ابتدایی بازی میکردیم؟ یک چیزی رو که قایم کرده بودند هر چه بیشتر بهش نزدیک میشدیم، صدای روی میز شدیدتر و هر چی دور میشدیم صدا آروم و آرومتر میشد❗️همون
🔺جیغ و دادهای دیروز #روحانی نشون میده #قوه_قضاییه هرچه بیشتر به مبدأ فساد نزدیک میشه. خیلی هم عالی
💢پ.ن: میگه صدای مردم صدای این چند نفر -چند نفر؟- جوان نیست؛ لابد صدای شما چند نفر پیرمرد فسیل و معاونان و مشاوران و دختران و دامادهایتان است؟
✍🏻 #تقی_دژاکام
#احمد_الحسن_یمانی_دروغین
🤔#پرسش
❔احمد الحسن بصری مدعی است که او همان یمانی موعود است و همه باید از او تبعیت کنند ❗️وقتی می گوییم که در روایات آمده است که خروج یمانی و سفیانی همزمان است و هنوز سفیانی خروج نکرده تا یمانی بیاید می گویند که یمانی فعلا در حال جمع کردن نیرو است و هنوز خروج نکرده است ❕پاسخ چیست ❕❕
💠#پاسخ💠
👌یکی از نشانه های حتمی ظهور امام زمان علیه السلام ، قیام یمانی است .
🔸 امام صادق عليه السلام مى فرمايد ؛
«پنج نشانه حتمى، پيش از قيام قائم هست: [خروج] يمانى، [خروج] سفيانى، بانگ [آسمانى]، كشته شدن نفْس زكيّه و به زمين فرو رفتن [لشكرى] در بيداء »
📚كمال الدين: ص 650 ح 7 _ بحار الأنوار: ج 52 ص 204 ح 34.
🔸امام باقر عليه السلام مى فرمايد: «... هنگامى كه مردان، خود را به زنان و زنان، خود را به مردان، شبيه كنند ... و سفيانى از شام، و يمانى از يمن خروج كنند و [لشكرى] در بيداء فرو رود و جوانى از خاندان محمّد، ميان ركن [حجر الأسود] و مقام [ابراهيم]- كه نامش محمّد بن حسن، نفْس زكيّه است-، كشته شود و بانگى از آسمان آيد كه حق نزد او و شيعه اوست. اين، هنگام خروج قائم ماست».
📚كمال الدين: ص 330 ح 16، إعلام الورى: ج 2 ص 291، بحار الأنوار: ج 52 ص 191 ح 24. نيز، براى ديدن همه حديث، ر. ك: همين دانشنامه: ص 389 ح 1395.
❕چنان که گذشت ، یمانی از یمن قیام خود را آغاز می کند ، لذا علی علیه السلام فرمود ؛
«پنج چيز، از نشانه هاى [ظهور] قائم است ؛ (خروج) يمانى از يمن، [خروج] سفيانى، نداى آسمانى، فرو رفتن زمين در بيداء و كشته شدن نفْس زكيّه »
📚عيون الحكم و المواعظ: ص 244 ح 4642.
❕قیام و خروج یمانی و سفیانی هم ، همزمان است ، چنان که امام باقر عليه السلام فرمود: «... خروج سفيانى، يمانى و خراسانى، در يك سال و يك ماه و يك روز است و مانند دانه هاى تسبيح، پشت سر هم هستند و همه جا جنگ و بيم و هراس است. بدا به حال كسى كه با آنان مخالفت ورزد! و ميان پرچمها، پرچمى راهيافته تر از پرچم يمانى نيست و آن، پرچم هدايت است كه شما را به سوى صاحبتان (امام زمان عليه السلام) فرا مى خواند و چون يمانى قيام كند، فروش سلاح را بر مردم و مسلمانان، حرام مىكند. هنگامى كه يمانى قيام كرد، به سوى او برو، كه پرچمش، پرچم هدايت است و هيچ مسلمانى برايش روا نيست كه كار را بر او دشوار كند؛ كه هر كس چنين كند، از دوزخيان خواهد بود »
📚الغيبة، نعمانى ص 253 ح 13، بحار الأنوار: ج 52 ص 230 ح 96
❕خروج یمانی به طور اجمال از نشانه های حتمی ظهور است اما شخصیت یمانی و چگونگی خروج او برای ما مشخص نیست جز این که معلوم است که او اهل یمن است و از یمن ظهور می کند .
👌احمد الحسن مدعی است که یمانی خودش یعنی احمد الحسن بصری است و می آورد ؛
« یمانی صاحب ولایت الهی است ، دچار خطا نمیشود تا مردم را به باطل بکشاند یا آنها را از راه حق خارج کند ، او معصومی است که بر عصمتش نص و تصریح وارد شده است ، یمانی حجتی از حجت های خدا در زمینش است »
📚متشابهات ج 4 ص 69
❕و در جای دیگر می گوید ؛
« بدان که من قبل از اینکه متولد شوم ، یمانی بوده ام و در این عالم جسمانی از این موضوع اطلاع نداشتم ،تا خداوند مرا یادآوری و آگاهم نمود »
📚پاسخهای روشنگر ، ج 2 ص 98
❕در جای دیگر در یک بیان مضحک ادعا می کند که چون کسی غیر من ادعای وصایت و یمانی بودن نکرده است ، پس من وصی و یمانی هستم ، می گوید ؛
« برای این که مطمئن شوی که سید احمد الحسن همان یمانی و وصی و فرستاده امام زمان علیه السلام است بدان که به غیر صاحب وصیت ( یعنی من ) مدعی دیگری ( برای این مناصب ) وجود ندارد »
📚پاسخهای روشنگر ج 6 ص 164
👌حال چند مطلب باید روشن شود ؛
1⃣احمد الحسن مدعی است که همان یمانی ، اهل یمن است در حالی که صراحتا خود را اهل بصره معرفی می کند و می گوید ؛
« احمد الحسن در بصره به دنیا آمد »
📚پاسخهای روشنگر ج 1 ص 62
❕« او مبلغ و نقل کننده از امام مهدی علیه السلام است و از استان بصره عراق است »
📚همان ص 74
👌و می گوید ؛
« اسمم احمد است و در شهر بصره در جنوب عراق زندگی می کنم »
📚پاسخهای روشنگر ، ج 2 ص 109
👌روایات فوق صراحتا یمانی را اهل یمن و ظهور او را از یمن معرفی می کند ، در حالی که احمد الحسن به تصریح خودش اهل بصره است و از بصره دعوت خود را شروع کرده است ❕چگونه ممکن است احمد الحسن همان یمانی باشد ❗️
2⃣احمد الحسن مدعی است که یمانی معصوم بوده و گناه نمی کند ، در حالی که خودش در مقام معرفی خود می گوید ؛
« من بنده حقیر به فکرم خطور نمی کرد که از سگ مریضی هم برتر باشم چرا که پرودگار رحیم مرا از گناه بزرگم در پیشگاهش آگاه ساخته است »
📚پاسخهای روشنگر ج 1 ص 23
❕و می گوید ؛
« من گناهکار ، تقصیر کار ، کم عمل با خطاهای بسیار هستم »
📚پاسخهای روشنگر ، ج 2 ص 92
🔸ادامه 👇
🔸ادامه 👇
👌بنابراین به تصریح خود احمد الحسن او فردی گناهکار و عاصی است و اساسا نمی تواند یمانی موعود باشد که به تعبیر روایت ، هدایت یافته و به تعبیر خود احمد الحسن معصوم است .
3⃣توهین های احمد الحسن به مقام شامخ امامان و پیامبران دلیل دیگری بر رد ادعای گزاف او می باشد .
❕می گوید ؛
« علی ( علیه السلام ) دارای منیت و تاریکی و ظلمت بود که اگر این حال را نداشت ، محمد بود »
📚متشابهات ، ج 4 ص 34
❕در تفسیر آیه « والعصر ، ان الانسان لفی خسر » می گوید :
« انسانی که در زیان است ، علی ( علیه السلام ) است ، او انسان است و نسبت به محمد زیان دیده است ، پس مقام رسول خدا، بالاتر و عظیم تر از مقام امام علی است »
📚متشابهات ج 3 ص 73
❕و می گوید ؛
« باقی انبیاء و رسولان قبل و بعد از ابراهیم ، ستمکاران به خویشتن هستند »
📚الجواب المنیر ج 2 ص 42
❕و می گوید :« همه خلائق ( حتی امامان ) به جز محمد تقصیر دارند »
📚متشابهات ج 3 ص 142
👌و در توهینی بزرگ ، نسبت شرک به امام حسین علیه السلام می دهد و می گوید ؛
« شرک نفسانی ، مخفی ترین نوع شرک است و همان منیت می باشد که مخلوق را از آن گریزی نیست ، این منیت او را با ظلمت و عدم در هم می آمیزد و از همین رو به این معنا هر بنده ای از بندگان خدا مشرک می باشد ، امام حسین این معنای شرک و نیز آنچه از شک به همراه دارد را قصد کرده است ، امام حسین فتح المبین را درخواست نمود و از بین رفتن شائبه عدم و ظلمت از صفحه وجودش را »
📚متشابهات ج 2 ص 32
❕این نسبت های ناروا به هادیان الهی که موارد دیگر آن را بازگو نکردیم ، روشن ترین دلیل بر شرک و کفر احمد الحسن بصری و رد ادعاهای او مبنی بر یمانی و وصی بودن و ... است ، چنان که امام صادق علیه السلام فرمود ؛
«بی احترامی و حرمت شکنی نسبت به سه چیز مستلزم شرک به خداوند می باشد .بی احترامی به کعبه و به قرآن و به اهل بیت»
📚بحار الانوار ج24 ص186
🔸لذا پیامبر گرامی به زیبایی ظهور این فرد از بصره را پیش بینی کرده و فرمود ؛
« دجالی هم از بصره خروج می کند که از نسل من نیست و او مقدمه همه دجال هاست »
📚الملاحم و الفتن ، سید بن طاووس ، ص 248
4⃣اگر چه دلائل فراوان دیگری ، در رد ادعای یمانی بودن احمد الحسن ، دجال بصره وجود دارد ، اما مطلب را خلاصه کرده و می گوییم :
❕ مطابق روایات مذکور در ابتدای کلام ، ظهور ، یمانی و سفیانی کاملا همزمان ، در یک روز و یک ماه و یک سال است است ، چنان که در نقل مذکور آمد ؛ « خروج السفیانی و الیمانی و الخراسانی فی سنه واحده ، فی شهر واحد ، فی یوم واحد »
❕حال چگونه یمانی دروغین ، قبل از سفیانی و خراسانی ظاهر شده است ، در حالی که روایت می گوید ظهور سفیانی و یمانی همزمان است ❗️
👌طرفداران احمد الحسن می گویند ، خروج یعنی قیام مسلحانه ، و احمد الحسن قیام مسلحانه نکرده است و در حال جمع کردن نیرو است ❗️
🔸پاسخ می گوییم ؛
1⃣ ماده ، خرج ، یخرج ، خروجا ، به معنای هرگونه ظهور و بیرون آمدن است ؛
📚معجم الوسیط ماده خرج
👌و ابن منظور هم ماده خروج را به معنای هر گونه ظهور می داند که ضد دخول و پنهان شدن است .
📚لسان العرب ج 2 ص 249
🔸بنابراین مطابق روایت مذکور ، خروج یعنی اعلام وجود و ظهور یمانی و سفیانی ، همزمان است و آنان پس از اعلام وجود و ظهور ، لشگری ترتیب داده و یکی در راه حق نبرد می کند و دیگری در راه باطل ، و تفسیر « خروج » به « قیام مسلحانه » بدون دلیل و قرینه و خلاف متبادر از مفهوم « خروج » و تصریح « لغت شناسان » است که بطلان چنین تفسیری ، روشن و بدیهی است .
2⃣به فرض هم که « خروج » به معنای « قیام مسلحانه » باشد ، احمد الحسن در سال 1428 قمری به فرماندهی « کرعاوی » و در سال 1429 به فرماندهی « حسن حمامی » جنگیده است که به قیمت کشته شدن تعداد زیادی از افراد بیگناه انجامید ، که پس از برخورد حکومت عراق ، احمد الحسن به غیبت رفت .
👌بنابراین خروج به معنای قیام مسلحانه احمد الحسن هم واقع شده است ، بدون آنکه این قیام همزمان باشد با قیام سفیانی و این بیان هم دلیل دیگری بر کذب و دروغگویی احمد الحسن در ادعای یمانی بودن است .
#پرسمان_اعتقادی