eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
53.6هزار عکس
41.8هزار ویدیو
874 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شبهه ۹۴۴ اگر الکل ۹۰۰ سال قبل توسط زکریای رازی کشف شده پس چطور اسلام ۱۴۰۰ سال قبل آن را حرام کرده است؟! ✅ پاسخ الکل بخشی از شراب است و تنها درصدی از شراب را تشکیل می‌دهد. زکریا رازی توانست با استفاده از تقطیر، این ماده را از شراب جدا کند و اسم آن را «الکحل» یا الکل نامید و از آن در مصارف پزشکی و کیمیاگری استفاده کرد به همین دلیل به رازی کاشف الکل (و نه مخترع آن) می‌گویند. اسلام، شراب (که از هزاران سال قبل موجود بود) را حرام کرد و بعدها زکریای رازی توانست ماده‌ای که در این شراب وجود دارد و باعث مستی می‌شود را استخراج کند. طبق حدیث پیامبرﷺ شراب و هر چیزی که مست‌کننده باشد حرام است پس بالتبع الکل موجود در آن نیز باید حرام باشد. اگرچه در ابتدا الکل خالص از شراب جداسازی نشده بود و در آیات قرآن و احادیث نیز لفظ الکل نیامده است. 🆔 @shobhe_shenasi 🌏 ghorbanimoghadam.ir
دو جریان در آخرالزمان - @Maddahionlin.mp3
5.76M
♨️دو جریان در آخر الزمان 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام
✅حق الناس در آخرت 💠روايت داريم حق الناس در برزخ انسان را اسير مي كند مثلا يك سوم فشار قبر متعلق به غيبت است. در روايتی دیگر هست كه خداوند بر روي پل صراط كمينی قرار داده كه هر كس حق الناس بر گردن دارد، از آنجا به بعد حق عبور ندارد. رسول اكرم (ص) فرمودند: بيچاره ترين مردم كسی است كه با اعمال خوب وارد صحراي محشر شود مثلا در نماز ، حج و ... مشكلی نداشته باشد و جز اصحاب يمين قرار گيرد اما زماني كه قصد ورود به بهشت می كند گروهی از مردم مانع می شوند . علت را جويا مي شود و می شنوند كه حقوق آنها را پايمال كرده است . در آن لحظه از فرشتگان كمك می طلبند و آنها می گويند: حلاليت بگير , يعنی قسمتی از اعمال خوب خود را به آنها بده تا حلالت كنند وقتی اين كار را می كنند متوجه می شوند ديگر هيچ چيز ندارند و نامه را به دست چپ می دهند كه از نظر پيامبر بيچاره ترين بنده ها هستند. 💢حجت الاسلام 💢
امامت و تاج!! 😳 ⁉️ آیا روز یازدهم محرم، شیعیان زمان امام سجّاد علیه السلام شادمانی می کردند به خاطر اینکه آغاز امامت امام زمانشان هست؟!! 🧐 ⁉️ آیا روز 29 صفر، امیرالمؤمنین علیه السلام خوشحال بودند به خاطر اینکه به امامت رسیده اند؟!! 🤔🤔 ⁉️ آیا پس از شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام مردم از آغاز امامت امام حسن علیه السلام شادمان بودند؟!! 😳😳 ⁉️ آیا روز اول ربیع، شیعیان خوشحال بودند به خاطر اینکه امام جواد علیه السلام به امامت رسیده اند؟!! 🧐🤔 ⁉️چرا باید شام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را به اسم، تاج گذاری یا امامت امام زمان علیه السلام شادی کنیم؟؟ ❌❌ کسانی که دائماً احادیث را تضعیف می کنند و هر حدیثی که به مزاج و مذاقشان خوش نیاید را ضعیف می پندارند، لطف کنند یک حدیث ضعیف و بی سند بیاورند که روز 9 ربیع، به دلیل تاج گذاری یا امامت امام زمان علیه السلام، عید و جشن هست!! ❌❌ ⁉️آیا روز ۹ ربیع را ائمه یا یکی‌از علمای قدیم، روز بیعت نامیده اند!!؟؟ ⁉️مگر امامت، پادشاهی هست که تاج گذاری داشته باشد؟!!! 👈این رسم و رسومات (بخوانید بدعت ها) از کجا نشأت گرفته؟؟ ❌برای حذف سنت ها نیاز به بدعت گزاری نیست❌ سنت ها با ترک شدن، حذف می شوند...
☘️ مسئله فرزندآوری و نسل 🔷 مسئلۀ فرزندآوری و مسئلۀ نسل بسیار مهم است؛ این موضوعی است که بنده بارها در این چند سال اخیر تکیه کرده‌ام و تأکید کرده‌ام، [ولی] متأسّفانه حالا که انسان نتایج را نگاه می‌کند، معلوم می‌شود که خیلی این تأکیدها تأثیر زیادی نداشته؛ این‌ها احتیاج دارد به قانون، احتیاج دارد به دنبال‌گیری جدّی دستگاه‌های اجرائی و بایستی به جِدْ مسئلۀ فرزندآوری را مهم دانست و از پیری جمعیّت ترسید. ✍️بیانات مقام معظم رهبری؛1399/4/22 ✅منتظر سربازان کوچک قرن جدیدمون هستیم.....
🔆 بیانیه سید حسن خمینی در خصوص حوادث اخیر در کشور در پی سخنان رهبر معظم انقلاب بسمه تعالی مایل بودم درباره «اتفاقات تلخ این روزها» پیش از این سخن بگویم، ولی به سبب آشفتگی فضای عمومی جامعه این امر را به زمانی مناسب تر واگذاشته بودم. اما امروز که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) از همگان خواستند تا درباره اتفاقات اخیر اظهار نظر کنند، به نظرم آمد تا چند جمله ای در این باره بنویسم: 🔹۱- تردید نباید داشت که بین «اعتراض» که حق قانونی هر شهروند است، با «اغتشاش» که ریشه در دسیسه های دشمنان مردم دارد، تفاوت وجود دارد. اعتراض، نشان زنده بودن جامعه ای است که برخی از آسیب ها را بر نمی تابد، ولی آشوب و هنجارشکنی -آن هم وقتی توسط رسانه هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می شود- ثمره ای جز حاکمیت افراطی گری و یا هرج و مرج ندارد. فراموش نکنیم که رسانه هایی که امروزه میدان دار ایجاد شقاق در میان ما شده اند یا تاریخی سراسر دشمنی با ما دارند و یا از جایی ارتزاق می کنند که همواره ایران و ایرانی را ضعیف و زبون خواسته است. ما چاره ای نداریم جز اینکه همراه و همدوش یکدیگر زندگی کنیم. همه ما با هر سلیقه و نگاهی، یک ملت ایم؛ با سلایق متفاوت و با هدفی واحد. سربلندی کشورمان، با زندگی مسالمت آمیز با هم و ایستادگی در مقابل آنان که ذلت ما را می خواهند محقق می شود. باید با هم گفت و گو کنیم؛ جناح ها با مردم، و حاکمیت با آنانی که دیگر گونه می اندیشند. و صد البته تردید نکنیم که ستیز با دین و جنگ با آنچه در منظر مردم «ارزش دینی» شناخته می شود، همانند جنگ با آزادی و رفاه به یک اندازه ابتر و ناممکن است. 🔹۲-گفت و گو تنها راه برون رفت از بن بست های اجتماعی است. روشن است که ما با اعتراض هایی یک دست مواجه نیستیم. و هر از چندگاه، گروهی کوچک یا بزرگ با سلیقه ای متفاوت ممکن است نسبت به سیاستی و یا رفتاری معترض باشد. در این جامعه، چه معترضین و چه بدنه ى حاکمیت گریزى از این ندارند که به گفت و گو با تمام شرایطش، که معقول ترین راه اصلاح است، تن در بدهند. اگر از یکسو، شعارهای تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد، اما مجموعه نظام هم باید گفت و گو با بخش های مختلف ملت را آغاز کند و شنیدن درد ایشان و در صورت لزوم معذرت خواهى از آنان را -که مدت مدیدى است کمرنگ و فراموش شده-بیاموزد. 🔹طبیعی است که نتیجه این گفتگو نه ادامه «انعطاف ناپذیری در برخی روش ها و ارزش ها»، و نه مطابق با خواسته های تند ساختارشکنانه خواهد بود. و از همین گفت و گوهاست که میزان مجاز انعطاف و تعریف ساختارشکنی به دست می آید. 🔹۳- امروز دردهای مختلفی بر جان مردم سنگینی می کند که مهم ترین آنها بحث معیشت و مشکلات اقتصادی است. حل هر مشکلی در حوزه های دیگر محتاج اصلاح در امور اقتصادی است. دولت مردان باید بدانند که اگر نتوانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند همواره زمینه آشوب ها و سوء استفاده اجانب را فراهم آورده اند. 🔹۴-بخش زیادی از اعتراض و دلخوری های مردم ناشی از بسته بودن راه های قانونی اعتراض و در صورت لزوم تغییر قانونی برخی قوانین و سیاست هاست. شک نباید داشت که باز کردن مسیر حضور همه سلیقه ها در ارکان حکومت، راه دشمنان را سدّ می کند. برای اینکه ظرفیت حضور آمریکا و رژیم غاصب اشغالگر و ایادی آنها را کم کنیم، باید ظرفیت نظام را در مشارکت همه سلایق در تقنین و اجرا فراهم کنیم. 🔹۵-شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست. ضمن اینکه برای همه آشنایان به سیاست محرز است که صحت و سلامت ایشان پیوندی عمیق با آرامش کشور و صلاح امور دارد. 🔹۶-جمهوری اسلامی ثمره خون های پاکی است که برای خدا و با پیروی از امام عظیم الشأن و با امید سعادت مردم بر زمین ریخته شد. حفظ آن و صد البته اصلاح آن و چشم نبستن بر اشکالات آن و در عین حال دفاع از حقیقت ناب آن، وظیفه تمام کسانی است که خود را وامدار این اتفاق بی بدیل می دانند. 🔹لازم می دانم در پایان برای جان باختگان حوادث اخیر طلب رحمت، برای آسیب دیدگان آرزوی سلامت و بهروزی، برای حافظان امنیت توفیق و برای همه مردم روزهای بهتر و شادتر از خدای متعال مسألت نمایم و از آنچه در شب گذشته در دانشگاه صنعتی شریف واقع شد، ابراز تأسف نموده و مسئولان مربوطه را به رعایت هر چه بیشتر حرمت دانشگاه توصیه کنم/ سید حسن خمینی/ ۱۱مهرماه ۱۴۰۱ / نور نیوز 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 📡 @GhararGahShayeat
🇮🇷💢رهبر انقلاب: 🔻درفرانسه،هرچند وقت یکبار یک اغتشاش مفصل در خیابانهای پاریس به راه می افتد، من سوال میکنم که آیا سابقه دارد رئیس جمهور آمریکا و مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاش گران حمایت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | بــرای ایران 🇮🇷 ... ▫️برای ۸٠٠٠ نویسنده‌‌ی‌ ▪️برای ۵۷۲ مدال‌بانوان‌در‌سال ۱۴٠٠ ▫️برای‌ایجاد ۱۴۳ رشته‌ی‌ورزشی‌بانوان ▪️برای ۱۲٠٠٠ عضو‌هیئت‌علمی‌زن ▫️و... 💠 رهبر حکیم انقلاب : انگیزه‌ی دولتهای خارجی [برای ایجاد اغتشاش و ناامنی] این است که احساس میکنند کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه است و این را نمیتوانند تحمّل کنند. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ♨️ شما باشید... 🔰 برگرفته از کتاب 🔷 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اینم یه جواب جالب به اونایی که میگن چرا تو ایران برای مشروعیت نظام رفراندوم نمیذارن؟ پس تو ایران دیکتاتوریه!
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️تاريخ در مورد موقعيت اجتماعی امام حسن عسکری (ع) چه گزارشاتی داده است؟ 🔹 (ع) اگر چه بسیار جوان بودند، ولی به دلیل موقعیت بلند علمی و اخلاقی، به ویژه و اعتقاد بی‌ شائبه آنان به امام و احترام بی‌ چون و چرای مردم از وی، شهرت فراوانی پیدا کرده بودند. هم‌چنين به دلیل آن که مورد توجه عام و خاص بودند، حاکمیت عباسی جز در مواردی چند، در ظاهر رفتار احترام‌ آمیزی از خود نسبت به آن حضرت نشان می‌ دادند. روایتی طولانی که در بسیاری از منابع نقل شده، حاکی از اهمیّت و عظمت موقعیت روزافزون (ع) در «سامرا» می‌ باشد. اینک به خاطر اهمیت این روایت به ذکر قسمت‌ هایی از آن می‌ پردازیم: «سعد بن عبدالله اشعری از علمای معروف شیعه که احتمالاً به ملاقات امام عسکری (ع) نیز شرفیاب شده [۱]، می‌ گوید: «در شعبان سال ۲۷۸ - هیجده سال پس از شهادت امام عسکری (ع) - در مجلس احمد بن عبیدالله بن خاقان [۲] - که آن روزها مسئولیت خراج قم را بر عهده داشت و به آل محمد و مردم قم نیز عداوت می‌ ورزید - نشسته بودیم، 🔹سخن از طالبیون ساکن سامرا و مذهب و موقعیت آنان در پیش حاکم به میان آمد، احمد گفت: من کسی از علویان را چون (ع) در سامرا ندیده و نشنیده بودم که اینچنین به وقار و عفاف و زیرکی و بزرگ‌منشی در میان اهل بیت خود شناخته شده و پیش سلطان و بنی هاشم محترم باشد، چنان که او را بر افراد مسن و حتی امراء و وزراء و منشیان نیز برتری می‌ دادند. روزی من بالای سر پدرم ایستاده بودم؛ آن روز پدرم برای دیدار با مردم نشسته بود. یکی از حاجبان وارد شد و گفت: ابن الرضا (ع) [۳] در بیرون در ایستاده است. پدرم با صدای بلندی گفت: او را اجازه ورود بدهید و او وارد شد ... وقتی پدرم او را دید چند قدم به سوی او رفت، کاری که ندیده بودم با کسی حتی امرا و ولات عهد انجام بدهد. وقتی به او نزدیک شد، دست به گردنش انداخت و صورت و پیشانی او را بوسید. آنگاه دستش را گرفت و در جای خود نشاند. 🔹پدرم خود روبروی او نشست و با وی به گفتگو پرداخت. در سخنان خود، او را با کنیه - که حاکی از احترام او بود - مورد خطاب قرار می‌ داد و مرتب می‌ گفت: پدر و مادرم فدایت... شب هنگام نزد پدرم رفتم ... و از وی پرسیدم: پدر! آن شخص که امروز آن همه اجلال و احترامش نمودی، چه کسی بود که حتی پدر و مادرت را فدای او می‌ کردی؟ گفت: او ابن الرضا (ع)، امام رافضیان بود؛ آنگاه ساکت شد. چند لحظه بعد سکوتش را شکست و ادامه داد: فرزندم اگر روزی خلافت از دست بنی عباس بیرون رود، در میان بنی هاشم، جز او کسی شایستگی تصدی آن را ندارد. او به خاطر فضل، صیانت نفس، زهد، عبادت و اخلاق نیکو سزاوار مقام خلافت است. اگر پدر او را دیده بودی، مردی بود بزرگوار، عاقل، نیکوکار و فاضل. با شنیدن این سخنان آتش خشم سر تا سر وجودم را فرا گرفت. در عین حال حس کنجکاویم برای شناختن او برانگیخته شد. از هر کس از بنی هاشم، منشیان، قضات، فقها، حتی مردم عادی که درباره‌اش سؤال می‌ کردم او را در نزد آنان در نهایت جلالت و بزرگواری و مقدم بر سایر افراد اهل بیت می‌ یافتم. 🔹همه می‌ گفتند: او امام رافضیان است. از آن پس اهمیت وی پیش من رو به فزونی گذاشت؛ زیرا دوست و دشمن او را به نیکی می‌ ستودند». [۴] این روایت با توجه به راوی آن که خود یکی از معاندان سرسخت اهل بیت علیهم السلام بوده، موقعیت اخلاقی و اجتماعی (ع) را در میان عامه مردم و حتی خواص نشان می‌ دهد. همچنین خادم (ع) می‌ گوید: روزهایی که امام به مقر خلافت می‌ رفت، شور و شعف عجیبی در مردم پیدا می‌ شد. خیابان‌ های مسیر آن حضرت از جمعیتی که سوار بر مرکب‌ های خود بودند، پر می‌ شد. وقتی امام تشریف می‌ آوردند، هیاهو یک باره خاموش می‌ گشت. آن حضرت از میان جمعیت گذشته و وارد مجلس می‌ شد. [۵] طبیعی است که باید بیشترین این افراد از شیعیانی باشند که از مناطق دور و نزدیک برای دیدن امام (ع) به سامرا می‌ آمدند؛ هر چند ارادت سایر مردم نسبت به فرزندان رسول خدا (ص) نیز آنها را برای دیدن امام حسن عسکری (ع) تهییج کرده و سبب فزونی جمعیت می‌ شد. پی نوشت‌ها؛ [۱] رجال النجاشی، ص ۱۲۶ [۲] پدرش وزیر معتمد عباسی بود. (الكامل فی التاريخ، ج ۷، ص ۲۳۵) [۳] «ابن الرضا» عنوانی است که امام جواد و امام عسکری (علیهما السّلام) هر دو به آن شهرت یافته‌ اند [۴] بحار الأنوار، ج ۵۰، ص ۳۲۵ [۵] الغیبه، طوسی، ص ۱۲۹ 📕حیات فکری و سیاسی امامان شیعه (علیهم‌ السلام)، جعفریان، رسول، موسسه انصاریان، چ ششم، ص ۵۴۰ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️انکار جنگ نرم! (بخش دوم و پایانی) 🔸رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سال ۹۷ در خصوص فرمودند: « همه‌ جانبه ، امروز قابل‌انکار نیست، با این‌ حال، برخی آن را انکار می‌کنند و این خود نیز بخشی از جنگ نرم است؛ در این جنگ، و و نظر، در حکم نیروهای مسلح در جنگ سخت‌اند؛ برخی بی‌تفاوت از برابر این حادثه ملی می‌گذرند، برخی هم با همراهی و به او کمک می‌کنند؛ آن ‌ها مسئوليت‌ ناپذیر و این‌ها دشمن‌شیفته‌اند...». با این اوصاف، باید گفت که اولین و بدیهی‌ترین وظیفه هنرمندان و دغدغه‌مندان این عرصه، شناخت مختصات جنگ نرم است. در این‌باره گفتنی‌هایی هست: 3⃣چالش‌ها و ، پیچیده، چندلایه و برآیند پردازش ذهنی نخبگان و اتاق‌های فکر دشمن است و به همین دلیل، سنجش و اندازه‌گیری آن مشکل؛ درحالی‌ که میزان و حجم استعداد دشمن در تهاجمات نظامی را به جهت جنس واقعی و محسوس آن می‌توان به‌ وسیله ادوات رصد و شناسایی، مورد ارزیابی قرار داد. 4⃣روش اجرا و اعمال در جنگ سخت، استفاده از تهدیدات نظامی و فشار و اجبار است، در حالی‌که در حوزه ، و حرف اول را می‌زنند. از این‌رو، هر چه تبلیغات و شیوه‌های القاء روانی خوش آب و رنگ‌تر باشد، نباید تردید کرد که برای تخریب الگوهای رفتاری و سلب هویت از اقشار مختلف جامعه پیچیده‌تر و خطرناک‌تر خواهد بود. 5⃣جنگ سخت در رویکرد امنیتی به‌ طور عمده، فروپاشی نظام و تصرفات سرزمینی را هدف قرار می‌دهد، در حالی‌که کاربرد تهدیدات و مترادف است با نهادسازی در چارچوب اندیشه و الگوهای رفتاری نظام لیبرال دموکراسی. 6⃣ دقیقاً مثل جنگ سخت، باید از ستاد فرماندهی متمرکز برخوردار باشد که متاسفانه در حال حاضر، این موضوع فوق‌العاده حیاتی فاقد اتاق جنگ است. نیروها و افسران جنگ نرم به برکت رویش‌های انقلاب بسیار زیاد و قابل توجهند، اما به دلیل اینکه از یک مرکز هدایت نمی‌شوند، طبیعتاً در برخی موارد نمی‌توانند از تاثیرگذاری موردنظر برخوردار باشند. این تعداد بی‌شمار از نیروهای پای‌کار و بسیجی اگر در یک مدار صحیح و برنامه‌ریزی‌شده به انجام فعالیت مشغول شوند، از چنان قدرت سیل‌آسایی برخوردار می‌شوند که می‌تواند در برابر عظیم‌ترین هجمه‌ها تاب‌آوری بی‌نظیری داشته باشد. به‌ عنوان‌ مثال، اگر فقط در بخش از فاز انفعالی به منتقل شویم و نیروهای انقلابی با تولیدات به‌روز، جذاب، کوتاه، تاثیرگذار و برخوردار از صبغه هنری در این عرصه فعالیت کنند، بسیاری از تهدیدات فعلی به فرصت تبدیل خواهند شد. نویسنده؛ کوشکی منبع؛ حوزه نت به نقل از جهان نیوز @tabyinchannel
💠شیطان چگونه فریب می دهد؟ 1⃣ بدل‌سازی هرچه در نظامِ حق است، یک بدل از آن را می‌سازد و جنس بدلی را به اسم جنس واقعی قالب می‌کند. 🔻باطل را شبیه حق می‌کند و انسان را فریب می‌دهد. 2⃣ شبهه افکنی و شبهه پراکنی برخی آیات قرآن محکمات‌اند و برخی متشبهات. خداوند متشبهات را می‌گذارد تا ما را امتحان کند. وقتی همه‌چیز صددرصد روشن باشد که دیگر امتحانی نیست. شیطان با استفاده از همین آیات متشابه، انبوهی از سوالات و چراها را به ما القا می کند. ⬅️ مثلا در آیات ۱۴۲ تا ۱۴۴ سوره ی بقره به ماجرای تغییر قبله اشاره می شود که پیامبر در مسجد ذوقبلتین مشغول نماز بودند که جبرئیل امین آمد و روی حضرت را از بیت‌المقدس به سمت کعبه برگرداند. عده‌ای گفتند یا رسول‌الله، این همه نماز به سمت بیت‌المقدس خواندیم چه می‌شود؟ این نمازهایی که تا حالا خواندیم چه شد؟ اگر آن خوب بود چرا عوض شد؟ اگر بد بود چرا تا حالا به آن سمت می‌خواندیم؟ 🔻در آخر آیه‌ای نازل شد که این تغییر قبله برای آزمایش شما بود. 3⃣ برداشت‌ها و تحلیل‌های بدون پشتوانه گاهی انسان آیات قرآن را می‌خواند درحالی‌که برداشت غلطی از آن می‌کند و نتیجه‌گیری هم می‌کند و این خیلی خطرناک است؛ نه با مفسر مشورت می‌کند و نه به روایات مراجعه می‌کند. برای نمونه، خوارج هم دچار این فریب شیطان شدند. مقابل امیرالمؤمنین ایستادند و گفتند قرآن خلاف حرف تو را می‌زند: ان الحکم الا لله؛ خدا باید حاکم باشد. 📍برگرفته از جلسات شیطان شناسی در قرآن
🔻سرتاسر اسلام 📌حضرت هادی و حضرت عسکری (علیهماالسلام) در همان شهر سامرا، که در واقع مثل یک پادگان بود، یک شهر بزرگِ آن‌چنانی نبود؛ پایتخت نوبنیادی بود که «سُرّ من رأی»؛ سران و اعیان و رجالِ حکومت و به قدری از مردم عادی که حوایج روزمره را برطرف کنند، در آن جمع شده بودند، توانسته بودند این همه ارتباطات را با سرتاسر دنیای اسلام تنظیم کنند. ۱۳۸۲/۲/۲۰ (علیه‌السلام) @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آن روز که در مورد جمهوری اسلامی احساس خطر کنم دیگر نصیحت نمی‌کنم، دست همه را قطع ‌خواهم کرد! ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فتنه‌هاي در مسير انقلاب 🔻همان روزهاي اوليه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بود که جريانهايي در غرب کشور از جمهوري خودمختار کردستان سخن گفتند! بازيگران اين ميدان گروهک هاي کومله – دموکراتي بودند که با ايجاد ناآرامي و اغتشاش، اولين گام ها براي زمين زدن انقلاب نوپاي ملت ايران را برداشتند!
🔺فراخوان 🔺 فراخوان سازمان اطلاعات نیروی انتظامی/ آشوبگران و اغتشاش گرانی که به بیت‌المال و مردم حمله می‌کنند را معرفی کنید! 🔹 برخی از این افراد لیدر یا عضو تیم‌های عملیاتی میدانی و عامل کشته‌سازی از بین معترضین و مردم عادی بودند! پیامک به سامانه 110322110 یا تماس با اطلاعات سپاه ۱۱۴ تماس با وزارت اطلاعات ۱۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا